![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het pedagogisch project van het GO! verschilt met de rest, om maar één voorbeeld te geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Parlementslid
|
![]() Maar Jack toch!! Het gaat om 'jong' volwassenen te begeleiden toch! Waarom maak jij het nu in godsnaam zo moeilijk??????? Man toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat had ik zelf ook binnen de minuut kunnen verzinnen.... Ik maak het helemaal niet ingewikkeld, ik stel gewoon een pedagogisch project een fundamenteel document (een beetje hol en sloganesk naar mijn mening...) is... Ik heb dat van het GO! ooit moeten ondertekenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb het volste vertrouwen in onze jongeren. . Ook zij willen een toekomst. Ik ben daar ZEER hard in; discipline, gehoorzaamheid, inzet, attitudes, respect, empathie en daar luk ik vrij goed in....Het kan best zijn dat jouw drive iets lager ligt maar dat neemt niet weg dat anderen daar iets gedrevener in zijn. Ongemotiveerde collega's heb ik liever niet als vriend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen het GO is er een centrale tekst. Ook hier : neem chips en koel bier bij de hand, zet je in een comfortabele zetel en geniet. http://www.g-o.be/sites/portaal_nieu...roject_DEF.pdf
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 mei 2016 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over mijn drive hoef je je geen zorgen te maken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2016 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs , ondertussen bijna 35 jaar geleden, kwamen bij de paters van het HDC in Leuven, tijdens de lessen godsdienst, God, Jezus en de bijbel nooit of nauwelijks ter sprake. Iedereen maakte tijdens die lessen zijn huiswerk of leerde de toets van de les erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scroll een beetje terug naar boven, dan kom je JVDB tegen die daar tekst en uitleg over geeft dat iemand zijn kind maar naar het katholieke net had moeten sturen. Dat moet dus wel een heeel straf pedagogisch project zijn. Hij wist zelfs van horen zeggen van een collega uit een andere graad die een bijscholing was gaan volgen dat het heel erg is in het GO. ![]() (dezelfde JVDB die in andere draadjes beweert dat er niets meer katholiek is aan een katholieke school, maar laat dat de pret niet bederven) Volgens mij is dat allemaal zeik van boeremie. Er waren vroeger goede en minder goede leerkrachten. Nu zal dat ongetwijfeld nog zo zijn. En lessen godsdienst stelden toen niets voor en nu ook niet. Zelf heb ik nog het 'plezier' mogen beleven van godsdienst te moeten volgen in het GO. (moest van mijn ma...) Dat was platte kak, bezigheidstherapie en een praat uurtje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien is dat in het verre West-Vlaanderen wel anders? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() onderwijs is het individu van elke leerling kwijtgespeeld, dat is belangrijk, en niet te ontkennen (mss in GO (en PO) minder dan in vrij onderwijs, maar toch) Laatst gewijzigd door Anna List : 18 mei 2016 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
opmerkelijke evolutie de laatste tijd, en ik kan de oorzaak niet duiden ... :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat dit net wel enorm verbeterd is... Uniformiteit (soms zelfs letterlijk) was vroeger prominenter aanwezig in ons onderwijssysteem. Kijk maar eens naar oude klasfoto's... Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2016 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |