Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2016, 18:15   #521
Carmagnole
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Jordy zou ons land moeten wakker geschud hebben.
Los van alle persoonlijke vetes:

Niemand geeft een fuck om Jordy. De wereld is hard, en iedereen probeert de wereld zo zacht mogelijk te maken voor zichzelf en voor zijn naasten.
Gelukkig zijn er ook opvangnetten die mensen opvangen die niemand hebben om ervoor te zorgen.

De mensen die in die opvangnetten werken, die mensen hebben het ook hard. Die mensen moeten ook overleven. En die mensen moeten beperkte middelen zo efficient mogelijk toepassen.

Wees dus eens blij dat er een systeem bestaat, hoe bureaucratisch en onhandig het systeem er ook is. En wees eens blij dat er mensen zijn die werken zodat dit systeem kan blijven functioneren.

Niemand hier (op enkelen na) heeft een probleem met dat zwakkeren worden geholpen, en dat gehandicapten, mentaal of fysiek, allicht niet kunnen werken. Zelf heb ik ook mensen in mijn vriendenkring die zo zijn.

Waar iedereen hier wel een probleem mee heeft, is wanneer zulke mensen, in plaats van het minumum aan dankbaarheid te tonen, spuwen in de gezichten van diegenen die voor hen probeert te zorgen.

Misschien ben je zo'n ondankbaar nest dat mama zou uitschelden voor hoer als zij geen Playstation kon betalen omdat zij amper rondkomt elke maand, wie weet. Zou mij niet verbazen. Verwende rotkinderen die niet begrijpen dat ouders ook mensen zijn, begrijpen later niet dat hulpverleners, begeleiders en werkenden ook mensen zijn, en dus niet perfect zijn.

Laatst gewijzigd door Carmagnole : 19 oktober 2016 om 18:23.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:16   #522
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen dat is uw verhaal, niet mijn verhaal.
Ik ben verhuisd en had hier werk, maar ik ben toen int zak gezt en naar de vakbond geweest, naar de sociale inspectie en ze hebben mijn overuren dan maar via dopdagen uitbetaald.
Normaal is dat 150 procent, toen 40 euro per 8 gewerkte uren.

Weg Rechten.
Ik ben toen geflipt en begon onrust uit te stralen da niemand mij nog aanpakte en benk in de goot beland.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:16   #523
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke domme keuzes? Overuren doen en ze niet uitbetaald krijgen is mijn eigen keuze????!!!
FUCK YOU GAST! Ik negeer u vanaf nu ge zijt te oppervlakkig en vooringenomen.
Wie houdt u tegen om klacht in te dienen ?

Uw baas stelt voor om u te laten doppen in plaats van de wettelijke recup. En gij accepteert dat ?

Dat is dom.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:18   #524
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Los van alle persoonlijke vetes:

Niemand geeft een fuck om Jordy. De wereld is hard, en iedereen probeert de wereld zo zacht mogelijk te maken voor zichzelf en voor zijn naasten.
Gelukkig zijn er ook opvangnetten die mensen opvangen die niemand hebben om ervoor te zorgen.

De mensen die in die opvangnetten werken, die mensen hebben het ook hard. Die mensen moeten ook overleven. En die mensen moeten beperkte middelen zo efficient mogelijk toepassen.

Wees dus eens blij dat er een systeem bestaat, hoe bureaucratisch en onhandig het systeem er ook is. En wees eens blij dat er mensen zijn die werken zodat dit systeem kan blijven functioneren.

Niemand hier (op enkelen na) heeft een probleem met dat zwakkeren worden geholpen, en dat gehandicapten, mentaal of fysiek, allicht niet kunnen werken. Zelf heb ik ook mensen in mijn vriendenkring die zo zijn.

Waar iedereen hier wel een probleem mee heeft, is dat zulke mensen, in plaats van het minumum aan dankbaarheid te tonen, spuwen in de gezichten van diegenen die voor hen probeert te zorgen.

Misschien ben je zo'n ondankbaar nest dat mama zou uitschelden voor hoer als zij geen Playstation kon betalen omdat zij amper rondkomt elke maand, wie weet. Zou mij niet verbazen. Verwende rotkinderen die niet begrijpen dat ouders ook mensen zijn, begrijpen later niet dat hulpverleners, begeleiders en werkenden ook mensen zijn, en dus niet perfect zijn.
Ik geef om Jordy. Maar misschien ben ik inderdaad een grote niemand die maar beter af is op invaliditeit.
Ooit zo sterk in mijn schoenen en verantwoordelijke over een hele hangaar waar 4 man onder mijn werkte. En nog pakte ik alle het zware werk op mij.
Dus fuck één ieder die denkt da ik ni gewerkt zou hebben want ik werkte altijd bovengemiddeld. Ik had een lage zelfwaarde en had iets te bewijzen en plooide mij dubbel.
Wa was mijn dank? Onrecht zoals je zelf aangeeft.
Maar moet ik daar dan terug op af lopen??? I beg to differ.

En neen Carma, ik ben niets zoals jij het voorstelt. Ik deed vakantiewerk en kocht mijn eigen playstation
Oud 19 oktober 2016, 18:26   #525
Peche
Banneling

Standaard

@Tavek lees jij wel? STOP MET UW INSINUATIES!
Ik ben klacht gaan indienen bij de vakbond en sociale inspectie, ZIJ hebben dat geregeld dat het via mijn dopdagen te betalen. ZIJ, niet de baas.
Dus fuck it, en nu geef ik deze discussie op ik word teveel herinnerd aan iets dat ik wil vergeten.
Oud 19 oktober 2016, 18:29   #526
Tavek
Banneling

Standaard

Jaag u niet op. Dit is een discussieforum, geen boksring.

Je was een vrij succesvolle werknemer. Je hebt pech met een veroordeling voor rijden onder invloed en een slechte werkgever, en je beslist om dan maar te parasiteren.

Tja....alweer: dat is uw keuze.
Oud 19 oktober 2016, 18:31   #527
Peche
Banneling

Standaard

Geen 2x. Ik ga niet werken zonder rechten en mij onderwerpen aan plichten voor de jihadist zijn rechten; Fuck da!
Oud 19 oktober 2016, 18:33   #528
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen 2x. Ik ga niet werken zonder rechten en mij onderwerpen aan plichten voor de jihadist zijn rechten; Fuck da!
Ik denk dat je mijn punt goed duidelijk maakt:

Het is een ander zijn fout.
Oud 19 oktober 2016, 18:36   #529
Peche
Banneling

Standaard

't is alleszins mijn fout niet. Mijn voorouders hebben voor rechten gestreden dat deze jihad collaborateur ons afpakte om nog meer jihadisten in huis te nemen.
Oud 19 oktober 2016, 18:38   #530
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
't is alleszins mijn fout niet. Mijn voorouders hebben voor rechten gestreden dat deze jihad collaborateur ons afpakte om nog meer jihadisten in huis te nemen.
Sure.

En die jihadis hebben er voor gezorgd dat jij onder invloed reed en dat je baas je overuren niet uitbetaalde.
Oud 19 oktober 2016, 18:40   #531
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent gewoon bang dat meer uitkeringstrekkers minder uitkering zou betekenen....

Nu, vrees niet.
Deze regering pakt enkel mensen die werken aan....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 18:44   #532
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je bent gewoon bang dat meer uitkeringstrekkers minder uitkering zou betekenen....

Nu, vrees niet.
Deze regering pakt enkel mensen die werken aan....
Neen, dat is het niet. Dat weet jij ook wel;
Mij is het vooral te doen om het onrecht dta mij aangedaan is, ik ben in dit land genoeg int zak gezet.

Ik heb de eigen volk laatst politiek van dichtbij meegemaakt. En dat was onder de NVA, nooit onder de sossen. Onder de sossen was ik nooit langer dan enkele maanden werkloos en die lieten mij altijd met rust. Ik hun ook.

En zo moet dat zijn.
Heel dit land is kapot geregeerd door veranderingen
Oud 19 oktober 2016, 19:02   #533
Tavek
Banneling

Standaard

Allez,

Jihadis
de NVA
De bazen

Wie nog Peche ?
Oud 19 oktober 2016, 19:03   #534
Peche
Banneling

Standaard

Subiet gij als ge niet ophoudt
Oud 19 oktober 2016, 19:04   #535
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen dat is uw verhaal, niet mijn verhaal.
Ik ben verhuisd en had hier werk, maar ik ben toen int zak gezt en naar de vakbond geweest, naar de sociale inspectie en ze hebben mijn overuren dan maar via dopdagen uitbetaald.
Normaal is dat 150 procent, toen 40 euro per 8 gewerkte uren.

Weg Rechten.
Ik ben toen geflipt en begon onrust uit te stralen da niemand mij nog aanpakte en benk in de goot beland.
En met dat onnozel gedoe kan je van een psychiater een diagnose krijgen om de rest van uw leven 1600€ netto te krijgen?

Jawadde....en wedden dat ze voor die diagnose niet naar de vakbond lopen om te reclameren.
Oud 19 oktober 2016, 19:05   #536
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Subiet gij als ge niet ophoudt
Dat is niet erg christelijk he Peche.
Oud 19 oktober 2016, 19:08   #537
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@Tavek lees jij wel? STOP MET UW INSINUATIES!
Ik ben klacht gaan indienen bij de vakbond en sociale inspectie, ZIJ hebben dat geregeld dat het via mijn dopdagen te betalen. ZIJ, niet de baas.
Dus fuck it, en nu geef ik deze discussie op ik word teveel herinnerd aan iets dat ik wil vergeten.
Aan 20 overuren in recup?

Ja dat is lastig om mee te leven.

Ik zal ook eens mijn onbetaalde facturen mee pakken bij de dokter.
Ik kan er ook niet meer tegen!
Ik voel het aankomen...een psychose, nee autisme, nee een asperge...zie ik flip.
Ik wil geld!
Nu!
Oud 19 oktober 2016, 19:13   #538
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Allez,

Jihadis
de NVA
De bazen

Wie nog Peche ?
het is toch waar zeker, met de N-VA niks dan last: alles duurder, jacht op werklozen, dop beperkt in tijd, GAS-boetes, pensioenleeftijd naar omhoog, noem maar op...

de sossen gunden de mensen tenminste nog iets al was het maar existentiële rust
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 19:14   #539
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat is het niet. Dat weet jij ook wel;
Mij is het vooral te doen om het onrecht dta mij aangedaan is, ik ben in dit land genoeg int zak gezet.

Ik heb de eigen volk laatst politiek van dichtbij meegemaakt. En dat was onder de NVA, nooit onder de sossen. Onder de sossen was ik nooit langer dan enkele maanden werkloos en die lieten mij altijd met rust. Ik hun ook.

En zo moet dat zijn.
Heel dit land is kapot geregeerd door veranderingen
Onrecht??
Een win for life van €1600?

Ik vermoed dat er veel mensen op die manier onrechtvaardig willen behandeld worden. Héél veel mensen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 oktober 2016 om 19:15.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2016, 19:17   #540
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Onrecht??
Een win for life van €1600?

Ik vermoed dat er veel mensen op die manier onrechtvaardig willen behandeld worden. Héél veel mensen.
Dat is mijn recht. Normaal was het nooit zover gekomen als mij geen onrecht wa s aangedaan. Dan werkte ik nu gewoon.
Maar de instanties zeiden me dat dat normaal was.
Als dat normaal is, dan ben ik goe zot
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be