![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Europees Commissaris
|
![]() Goh. Mijn grootouders waren dus psychopaten. Dat wist ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar heb wel gelezen dat de bedoeling was om de schachten te doen kotsen. Dia kon dat niet. Iemand met ietwat wetenschappelijke/scheikundige/biologische of medische kennis zou dan weten dat men niet voort moet doen. Maar deze onbenullen (waarschijnlijk dus economie en wetstudenten) gaven hem nog méér, om hem toch maar te doen overgeven.
Dus als het zo gegaan is kan je hen niet helemaal witwassen via "onwetendheid". Edit : was eigenlijk voor de "visolie" draad bestemd.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 juni 2023 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me nooit ingelaten met studenten-dopen, maar ben er ook niet categoriek tegen.
Maar hoe gedegenereerd moet ge wel niet zijn om je medemens visolie te laten drinken ?? ![]()
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een door de mixer gedraaide muis ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zal men de naam ook wel niet vrijgeven ... met recht en rede.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Minister-President
|
![]() Visolie is op zich gezond he. Levertraan is ook visolie. Of het nu visolie is, of hondenvoer, bij alle dopen moet ge vetzakkerij eten/drinken.
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste momenteel is dat je onder de slagroom en bloem komt te zitten, maar dat is ook al uitzonderlijk en dan gaat men vooraf aanraden om ‘werkkledij’ aan de doen en propere kleren mee te brengen.
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is ook de reden waarom ik als student niet werd gedoopt.
![]() |
#530 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wie dus op een studentendoop iemand dwingt om TEveel te drinken, die weet wat het gevolg daarvan kan zijn. Studenten zijn geen onwetende kleuters, hé?
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjuist de persrechter op VRT gehoord. Er werden eindelijk eens wat pertinente vragen gesteld.
Eéntje viel wel op: ‘Hebben de rechters rekening gehouden met het feit dat de reuzegommers mekaar indekten?’ Antwoord (in het kort ): neen Dat vind ik toch wel straf: ze hebben dus het onderzoek tegengewerkt, je zou zelfs van bendevorming kunnen spreken, en daar is geen rekening mee gehouden.
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Acid heeft het nu in hun plaats gedaan, maar als hij daarmee een wet overtreedt dan heeft de pers dat al een miljoen keer eerder gedaan bij anderen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 juni 2023 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
|
![]() Meer zelfs. Een woordvoerder van de pers noemde het een recht van de pers namen te noemen (Uitspraak staat ergens hier boven) indien men niet van een totalitaire staat zou willen spreken. Maar nu zwijgt diezelfde pers.
Laatst gewijzigd door Bach : 2 juni 2023 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel dat zaakske stinkt van onder tot boven, of men heeft zelf die indruk gecreerd. Normaal gezien staat als een blanke vent van het mannelijk geslacht iets mispeuterd den dag daarachter al een goeie omschrijving van zijn identiteit de dag daarachter in de gazet. Hier niks van dat Er was nochtans een mens van kleur in betrokken, ... normaal gezien gaan dan alle racisme alarm bellen af, ... maar hier niet, ... Zelf niet na de veroordeling, er is een pact gesloten door de pers om de lippen op elkaar te houden, ... waarom is dat ? waarom vraag ik mij af. Dus voer je de complot theorie verzinners he. Want anders gaat de naam altijd over de lippen waarom nu niet ? Ze zijn meerderjarig, blank , man en toch worden ze beschermd op een manier die normaal alleen voor maroefen geld ? Wat maakt een van die gastjes zo speciaal, of nog beter, wat maakt de achtergrond van een van die gastjes zo speciaal dat hij /zij niet verbrand mag worden. Straffer nog het loopt zelf over de partijgrenzen heen, want niemand roert zich. Niet dat ik moet weten wie het is, trouwens als je gaat zoeken ga je dat toch wel vinden , maar waarom in deze zaak niet en in alle andere wel. Dat is het grote reuzegrom mysterie. (niet de namen op zich) Laatst gewijzigd door Herr Flick : 3 juni 2023 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet mee te werken aan je eigen vervolging, het OM moet jouw schuld bewijzen, jij niet je onschuld. Iedereen weet dat, moest de dode geen zwarte geweest zijn, er nooit een proces was gekomen. De reuzegommers waren dus niet alleen juridisch, maar ook moreel gerechtvaardigd om niet mee te werken met deze woke poppenkast.
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
"hij die nadat enig misdrijf is gepleegd, met het oogmerk om het te bedekken of de nasporing of vervolging te beletten of te bemoeilijken, voorwerpen waarop of waarmede het misdrijf gepleegd is of andere sporen van het misdrijf vernietigt, wegmaakt, verbergt of aan het onderzoek van de ambtenaren van de justitie of politie onttrekt" Laatst gewijzigd door Bach : 4 juni 2023 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misdrijf = ofwel misdaad, ofwel wanbedrijf ofwel een overtreding.
Het achterhouden van informatie als beschuldigde is niet strafbaar. Het OM moet bewijzen dat men schuldig is. |
![]() |
![]() |