![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#522 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar waarom voer je die discussie met je makkers revisionisten niet op een ander forum of per PM bijvoorbeeld? Dan stoot je niemand voor het hoofd die er aanstoot van zou kunnen nemen.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 8 december 2004 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En inderdaad de croo heeft groot gelijk, ge kunt Uw ziel maar ééééén keer verkopen! Kleine mindering, grote zuivering! ![]() Laatst gewijzigd door fernand : 8 december 2004 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] Staaf, je overtreft jezelf hiermee, hoor! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige post trouwens, Staaf. Het is nu wachten op Paulus' "tegenexpertise".
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
|
![]() De meeste argumenten pro een (lichte) vorm van censuur zijn reeds gegeven. Ik ga die niet nog eens herhalen.
Ik vind wel, dat ook negationistische werken raadpleegbaar moeten zijn voor onderzoek. Een eenvoudig verbod is in deze niet ideaal, als je tegenargumenten wil opbouwen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
nog zaken waarop "toevallig" geen antwoord kwam van onze pro-censuurders: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en deze is ook een mooie: Citaat:
=> Citaat:
=> Citaat:
nog steeds geen antwoord van Thepiano hierop, vreemd? het lijstje is gewoon eindeloos..
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=3]Kort gezegd: Verbeke zit niet achter de tralies om zijn mening maar omdat hij een verspreider is van druksels die de holocaust ontkennen of minimaliseren.[/size] Blijkbaar snapt hier niemand de nuance en eerlijk gezegd getuigt dit van kwade wil. Evenzo is het gegaan met de racisme wet die onlangs met succes werd toegepast op het VB. Ook daar wordt uitgekreten dat het om de bepreking van de vrije meningsuiting gaat, maar het ebwijsmateriaal dat door de verdedigers werd aangevoerd zijn allemaal dingen die op schrift staan en op min of meer grote schaal werden verspreid. Als je dat doet krijgt dit soort vrije meningsuiting de allures van systematisch en herhaaldelijk aanzetten tot racisme.
![]() |
![]() |
#534 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hééé Seba! Dat heb je goed bijgehouden, zeg!
![]() Maar we kennen onze Piano al, hé? Niet zien wat hij niet wenst te zien. Als hij in nauwe schoentjes komt beginnen schelden, en als ze echt te klein worden de plaat poetsen, en op een andere topic van voor af aan beginnen.8)
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn, mr. Pianodinges, dat u hiermee duidelijk maakte dat de Belgische staat niet alleen de vrije meningsuiting terugschroeft, maar ook de persvrijheid op ideologische gronden beperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet wat dit ermee te maken heeft maar soit, het maakt deel uit van de gekende pianobashing waar ook jij blijkbaar nooit genoeg van krijgt. Die foto waar ik samen met Kris Merckx, kopstuk van de PVDA op te zien ben, dateert van toen Geneeskunde voor het Volk, een humanistisch project van Huisdokter Kris Merckx en de zijnen, dat ongeveer 30 jaar meedraait, toen ze op die dag haar jaarlijks mosselsouper gaf om de kassa te spekken. Ik ben al jaar en dag een hevig bewonderaar van Geneeskunde voor het Volk, en dat heeft niks met Stalin te maken maar alles met de zorg en betrokkenheid (mededogen) omtrent armoede, gewoon werkvolk, marginalen allerhande, gepensioneerden, clochards, landlopers, bedelaars enz. die dankzij Geneeskunde v/h Volk aan een betaalbare prijs aan de elementaire geneeskundige zorgen geraken.
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Maar Triangeltje toch...het is nu net dat wat U zo pathetisch maakt. En het feit dat je dat niet inziet tovert deze pathetiek gewoon om tot algemene hilariteit.
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik hem echter vroeg of dan eens één document of één citaat te geven, kon hij niets anders dan vaag verwijzen naar het arrest van het Hof van Gent. Maar toen hem eens te meer werd gevraagd een concreet bewijs te leven, begon dit heerschap te schelden. |
|
![]() |
![]() |