![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een hoerenloper zal na z'n huwelijk om exact dezelfde redenen niet stoppen met z'n "zondige" redenen. Alle reden voor die maagd om u te weigeren, u heeft immers al van "andere vruchten" geproeft, het staat zelfs zwart op wit in uw vorige huwelijksacte.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat die "rondslettende Westerse Olifanten" ook wel blij zijn om van jouw geloofsfanatisme vanaf te zijn. Dus iedereen gelukkig. Citaat:
en je bent vertrokken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niks met waarheid te maken. U bent van mening dat alle vrouwen hoeren zijn, en beschuldigt iedere vrouw van een pathologische leugenaarster te zijn, terwijl er geen omstootelijk bewijs is dat dit ook het geval is, wat U vind is niet een omstootelijke waarheid.
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik u mag geloven is de kans verschrikkelijk groot dat mijn moeder heeft zitten rondsletten en ik een hoerejong ben, puur statistisch gezien. M'n lieve moeder, ook niet meer van gisteren, zou echt wel eens smakelijk met je kunnen lachen ![]() Weet u, indertijd schijnt het dat ik als baby nogal de trekken van de postbode had, er werd indertijd in het dorp flink over geroddeld (al maakte ik dat toen niet echt bewust mee ![]() Nu, zoveel jaren later, is de gelijkenis tussen mijn vaders en mijn gezicht onmiskenbaar. Ik kom zelfs mensen tegen die ik niet ken die met volle zekerheid vaststellen dat ik "de zoon van" moet zijn.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar hou ik niet zo van! Citaat:
Citaat:
Wat baten kaars en bril, als de uil niet ziene wil! Citaat:
Citaat:
Minstens zo democratisch als de linkiewinkies die U zo adoreert en even democratisch als de reactie van de gemiddelde Islamiet, wanneer er kritiek geuit wordt op hun ideologie! |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ook al je capriolen zult vertellen, de volledige beerput nog wel, voor je je handtekening zet onder het businesscontract.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dit negeert u wel heel consequent he ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het was napoleonneke. Het is soms moeilijk jullie nog uiteen te houden, die VB'ers en sympatisanten declameren allemaal dezelfde nonsens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoogst ongelukkig als u hiermee niet akkoord gaat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik sta enkel te roepen als een eenzame in de woestijn! Dat U de door mij aangehaalde bewijzen negeert, vergeten we dan gemakshalve even, zeker?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 13 augustus 2005 om 11:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Europees Commissaris
|
![]() Noem je post no 489 een bewijs ?
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alle culturen ter wereld, behalve de laatste 50 jaar van westerse zedenverloedering, maar ook de westerse cultuur die voorafgaat aan de zedenverloedering, insisteren dat de bruid maagd moet zijn. Ik geloof echt niet dat men overal ter wereld, in tijd en ruimte, op toevallige wijze tot diezelfde regel gekomen is. Er bestaat naar alle waarschijnlijkheid een goeie reden voor. Ik vermoed dat de vrouw psychologisch gebonden wordt aan haar eerste sexuele partner, waardoor ze de neiging heeft om bij hem te blijven. Andersom, als ze een relatie aangaat met een tweede of opeenvolgende sexuele partner, gaat ze zich er niet echt aan kunnen binden, omdat ze gebonden blijft aan de eerste. Zo'n nieuwe relatie kan een tijdje duren, maar het uiteindelijke gevolg is toch een opeenvolgende serie van mislukte pogingen. Trouwens, moest de hymen helemaal geen noodzakelijke functie vervullen, dan had de biologische evolutie ze naar alle waarschijnlijkheid al lang afgeschaft. Ik heb dus de indruk dat het hoge aantal echtscheidingen in de westerse cultuur ligt aan het feit dat vrouwen niet als maagd trouwen. Andere omgevingsfactoren versterken de trend alleen maar. In de eindfaze van een mislukkende relatie, kan het best zijn dat de man biologisch geprogrammeerd is van met geweld te proberen de relatie toch bijeen te houden (Genesis: "...en hij zal haar overheersen"). Maar ja, als hij dit beseft, kan hij er ook onmiddellijk mee ophouden, en de relatie redelijkerwijs verbreken, want zulke situatie is toch hopeloos. Ik heb dus de indruk dat het toenemende geweld van man tot vrouw in het gezin quasi rechtstreeks te herleiden is tot het feit dat de vrouw niet als maagd getrouwd is. De individuele kost van niet als maagd te trouwen bestaat erin dat de vrouw van man tot man verhuist in een regen van geweld. De moslims, onder andere, willen zo'n parcours voor hun dochters vermijden. Vandaar dat ze hun maagdelijkheid goed in de gaten houden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 14 augustus 2005 om 07:31. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze hebben hier een boedhistisch spreekwoord daarvoor: Een man is als een diamant. Als ge de diamant uit de modder haalt en ge kuist hem wat af, dan blinkt hij zoals tevoren. Een vrouw is als een doek. Als ge dat uit de modder haalt, moogt ge het doek zoveel proberen te wassen als ge wilt, hij blijft vol vlekken staan. Tja. Ik bepaal hier de regels niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die zogeheten gelijkheid tussen man en vrouw veroorzaakt ondertussen een bijzonder haatdragende ruzie met de moslims en duwt ook nog de schatkist in de richting van een regelrecht staatsfaillissment, want iedereen beseft ondertussen ook wel dat de torenhoge belastingen en sociale bijdragen voornamelijk moeten dienen om het echtscheidingscircus te financieren. Verder, als naar verluidt, 25% van de bevolking aan depressies lijdt, zal dat daar ook wel iets mee te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het geweld is niet toegenomen, wel de mondigheid van de vrouw en de publieke gekendheid. Een man en vrouw zijn in diepste wezen psychologisch tamelijk gelijk. Wat voor een man geld (gebonden zijn aan eerste sexuele partner), geld ook voor een man. Met evenveel overtuiging kun je stellen dat jij als man je niet zo sterk meer gebonden zult voelen aan je volgende partner dan aan je eerste, waardoor je ook makkelijker deze nieuwe partner zal verlaten. Nu heb je zelf al gezegd (fuck off met je citaten, als je al niet meer weet wat je zelf heb gezegd, zoek het op) dat je dit van een man niet kan blijvend controleren. Bijgevolg plaats jij een man in een oneerlijke machtspositie t.o.v. de vrouw: een man kan al eens "scheef" lopen voor het huwelijk, en bijgevolg zich niet op sexueel vlak niet meer zo afhankelijk of gebonden voelen aan z'n vrouw. Maar van de vrouw eist men dit wel. Uiteindelijk zul je wel moeten toegeven dat je niks anders zoekt dan een psychologisch overwicht t.o.v. je vrouw, haar afhankelijk van je wil maken, zodoende jezelf veilig te stellen om nog moeite te moeten doen om aan je relatie te werken en de gegeven liefde echt te verdienen die je krijgt. Ergens zit er serieus een vijs los in je koppeke, maar ja, blijkbaar geef je aan verhuist te zijn naar een land waar je naar willekeur misbruik kan maken van je mannelijk overwicht en de vrouw als voetveeg kunt gebruiken, ongestraft. Het vertelt veel over je persoonlijkheid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In jouw geval vrees ik inderdaad dat enkel ketenen en een kerker jouw probleem kunnen oplossen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() - vrouwen die geen maagd meer zijn moeten worden afgeklopt omdat ze geen maagd meer zijn - vrouwen die maagd moeten blijven, moeten worden afgeklopt omdat ze anders geen maagd meer blijven. Volgens mij heb je dringend psychiatrische hulp nodig! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
van een walgelijk systeem van vrouwelijke onderdrukking. Je bent echt walgelijk, niks anders dan een achterbakse laffe profiteur.
|
![]() |
![]() |