![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#522 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kunt ge mij 1 (één) voorbeeld geven van revisionisten die het tegendeel moeten bewijzen. Ik ken wel voldoende historici, betaald door de overheid of door joodse organisaties... maar ik ken geen revisionisten die ergens staatsteun krijgen om te moeten bewijzen...Eventueel kunt ge dan ook uitleggen waarom ze hypocriet zijn?... Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar daar is toch helemaal niks aan de hand. Tzijn gewoon de negerkes die zich weer in een slachtofferrol wentelen. Komaan, je gelooft dat toch niet? En daarbij, wat als het waar is? Dat die zwarten mekaar maar afmaken dan hebben wij er geen last van !
![]() ![]()
![]() |
#524 | |
Staatssecretaris
|
![]() Tomb schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#526 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik wil van de revisionisten zelf eens horen beweren dat ze niet anti-joods zijn, dat ze niets tegen joden hebben, dat ze joden respecteren, dat ze begrip hebben voor hun miserie en dat de nazistische houding tegenover joden verwerpelijk is.
![]() |
#527 | |
Staatssecretaris
|
![]() Marginaal schreef:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar een 'anti' houding betekent dat hij zijn feitenmateriaal gaat selecteren. Maar dan is hij ook geen 'wetenschapper' maar een propagandist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
(Maar ach ja, dat is een uitgever zeker, hé Jan ![]()
![]() |
![]() |
#530 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vaneigens is wetenschappelijk niet gelijk aan pro-joods.
Citaat:
![]() |
![]() |
#531 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet ik het warme water nog eens uitvinden? De links naar al deze bronnen staan in deze thread. Zoek zelf misschien eens. Toch wel typisch dat een revisionist de cijfers al kan weerleggen zonder onderzocht te hebben waar ze vandaan kwamen. ![]()
![]() |
![]() |
#532 | |
Staatssecretaris
|
![]() Tomb schreef:
Citaat:
Volgens u begin ik al met iets te weerleggen. Wat weerleg ik? Gij komt op met dergelijke gegevens. Het minste dat ik kan vragen is toch het bewijs van deze gegevens. En verstop u nu niet achter Nizkor, want dat betekent dat gij het niet weet… Ik merk dat ge uw eigen informatie zelfs nog niet gelezen hebt. Dus zal ik het voor u doen. Op Nizkor verwijzen ze naar het Wiesenthal centrum. Hier een FAQ: De 6 (?) miljoen. http://motlc.wiesenthal.com/resource...on/revision/#3 The 6 million figure can be demonstrated by comparing Europe's Jewish population before and after the war. Even after making allowances for those who fled Europe and others who could be expected to die due to natural causes, there are nearly 6,000,000 people who cannot be accounted for. Dat is nu het soort redenering waarmee men alles kan bewijzen. Zo houdt dit cijfer al geen rekening met het feit dat 1 miljoen joden gestorven zijn terwijl ze vochten in het Rode leger of werkten in de Sovjet werkkampen. Reeds vanaf juni 1945, met andere woorden onmiddellijk na het einde van de vijandelijkheden in Europa, waren Zionistische leiders reeds in staat het exacte aantal Joodse slachtoffers – zes miljoen, natuurlijk – aan te duiden. En dat op een ogenblik waarbij de chaos in het na-oorlogse Europa elke demografische studie onmogelijk maakte. Niet lang geleden toonde de Duitse historicus Joachim Hoffman aan, dat het hoofd van de Sovjet propaganda, Ilya Ehrenburg, het getal ‘zes miljoen’ reeds op 4 januari 1945 had gepubliceerd in de buitenlandse pers– een goede vier maanden voor het einde van de oorlog. W. Höttl heeft een artikel gevonden in Reader’s Digest van februari 1943, waarin men de moord meld op minstens de helft van de zes miljoen Joden die door Hitler bedreigd werden. In 1936 werd door Chaim Weizmann de volgende verklaring afgelegd voor de Peel Commissie: “Het is niet overdreven te verklaren dat zes miljoen Joden veroordeeld worden om van hun vrijheid beroofd te worden in dit gedeelte van de wereld, waar ze niet gewenst zijn, en voor wie de landen verdeeld zijn in deze waar ze niet gewenst zijn, en deze, waar ze niet toegelaten worden” Dit ‘magische’ getal moet reeds veel eerder uitgedacht zijn. Een serie propaganda artikelen gepubliceerd kort na de Eerste (!) Wereldoorlog, maakten reeds melding van zes miljoen Joden die in Oost-Europa in een Holocaust zouden omgekomen zijn. Benjamin Blech vermeldt zelfs een oude Joodse profetie die de Joden hun terugkeer belooft naar het Beloofde Land na een verlies van zes miljoen van hun aantal, wat voldoende redenen geeft tot bedenkingen. De oorsprong van het getal ‘6 miljoen’, dat nu ook door de gevestigde geschiedschrijvers als ‘symbolisch’ betiteld wordt, is dan ook zeer twijfelachtig. Het mag dan ook geen verbazing wekken dat erkende statistici al zeer vroeg opmerkten dat de kwestie van het aantal slachtoffers nog lang niet opgehelderd is. Ik wil gerust met u in discussie gaan over demografische gegevens. …. En dan gaan we veel plezier beleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik onderstel dat ge pro-joods zijt en dus gaat gij akkoord met de zionistische versie van de Saabra en Shatila moorden. Waarchijnlijk lust ge de Palestijnen ook rauw en streeft ge naar een vlugge liquidatie van deze bevolking. Vermits uw instelling pro-joods is, mogen alleen zionistische bronnen geraadpleegd worden... zo kunnen we nog een tijd verder gaan. Dus telkens wanneer ge naar mijn joodse sympathieën vraagt, zal ik verwijzen naar uw hartstochtelijke liefde voor Sharon en co. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Europees Commissaris
|
![]() Tomb, ik heb de post gelezen waarin U de leraar van mij een nul vond aangaande de kaart , van plat en projecteren.
Nu een ongelooflijke zaak, Nu kunnen ze het wel goed projecteren zodanig dat men ziet dat Afrika groter is dan Europa. En vroeger niet. Alhoewel we reeds in deze school projectietekekenen hadden. Ik blijf er bij, het was een bewuste verdraaing van de feiten. Voor de Europeanen was Europa het middelpunt van de beschaving en was groter dan Afrika. Een kleine opmerking mischien nog. Waarom was Zuid-Amerika wel groter dan Europa in dezelfde projectie?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.holocaustforgotten.com/Lucaire.htm
Ook interessant om weten; niet alleen JODEN werden uitgemoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Europees Commissaris
|
![]() Alpina, hetgeen u bulshit noemt is bij mij de waarheid.
Dit is zelfs al toegegeven geweest, door anderen. vraag mij niet waar U het kunt vinden, want ik vraag U mij het tegendeel te bewijzen van deze stelling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Is het zo moeilijk te beseffen dat ge geen constante schaal kunt aanhouden wanneer je grote stukken bol hebt? Gij bent zeker ook 1 van de mannen die gewacht hebben tot er mensen in de ruimte waren om te geloven dat de aarde rond is?
![]() |