![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed dan als je het zo letterlijk neemt, drank is wel nog illegaal geweest. Met het voorbeeld van de sigaretten was het me trouwens te doen om aan te tonen dat de winstmarges bijzonder klein zijn voor de winkelier en dat ze toch worden verkocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() over t algemeen zijn de mensen dacht ik tcoh minder en minder sigaretten aan t roken. sigaretten verbieden zou dus het stomste zijn dat men nu kan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
ik zeg niet dat je moet zwijgen he maar je zou daar wel beter aan doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt wat je zegt, zeker in dit stadium van de sigarettencultuur. Maar het is vooral doordat de sigaret algemeen steeds minder wordt aanvaardt (sociaal cultureel gezien dan) dat de verkoop terug loopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
|
![]() wat door het kleinburgerlijk klootjesvolk niet aanvaard wordt is bij de jeugd net populair karma. Hoe harder ze ertegen zijn hoe meer hun jongeren zullen gaan blowen achter hun rug. Willen ze dat de jongeren stoppen, dat ze dan eerst zelf stoppen met erover te zagen tegen de jongeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat weet jij trouwens over mijn ervaringen over dit onderwerp. Je raadt er maar naar, zoals je suggereert dat ik al van jongsaf whisky drink wat nergens is beweerd. Inhoudelijk heb ik genoeg gepost aan L.L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() je hebt nog steeds niet geantwoord omdat je dat niet kan
en ja omdat ik ervaringsdeskundig ben zijn mijn opvattingen in deze ronduit en ondubbelzinnig meer waard dan die van ervaringsondeskundigen en nu ga ik een joint paffen om te bekomen van al dat gezaag ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken nochtans heel wat ervaringsdeskundigen die er anders over spreken hoor kobafje. Is hun mening dan minder waard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Minister
|
![]() Echt ervaringsdeskundigen zijn mensen zijn die zelf gebruiken of gebruikt hebben. Hun mening is meer waard dan de mening van de maatschappelijk assistenten die in een afkickcetrum werken.
Het zijn vooral deze mensen die gehoord moeten worden aangaande de hele problematiek rond drugs en de vragen rond legalisatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne ja...ge moogt nergens meer roken...dat de plafonds niet vuil zou worden. En in Bornem nu 25€ boete bij iedere peuk op de grond. ocheregottekestoch ze zijn weer eens bezig tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#535 |
|
![]() waarom zou ik dat geloven ? Temeer daar jij niet schijnt te begrijpen wat een ervaringsdeskundige is. zie laatste post v debbie voor een juiste definiering.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of dat bij het vallen van de asse ook 25€ is?
![]() |
![]() |
#538 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn sommigen er weer als de kippen bij om er munt uit slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
|
![]() als het illegaal had geweest dan zou het nog steeds aangeboden geweest zijn karma dus je had het nog steeds kunnen kopen dan. het blijft een persoonlijke beslissing dus waar de wet niks aan kan veranderen. dat jij begon te roken deed je uit gebrek aan wilskracht. je moet daar de maatschappij niet de schuld van geven
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 20:55. |
![]() |
![]() |