![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 april 2006 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Burger
|
![]() Citaat:
als de mensen minder betalen, hebben ze meer over voor andere dingen zou dat niet goed zijn voor iedereen ? de makelaars vragen veel te veel en schandalig hoge prijzen, ze kunnen het gerust met een beetje minder doen
![]() |
![]() |
#523 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik wou dat ik dat ook kon doen met mijn slangen
![]() |
![]() |
#524 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() heb ik waarschijnlijk van mijn moeder en mijn vader meegekregen.
Citaat:
Wat jij wil is de samenleving zodanig veranderen dat je nooit meer moet bijdragen aan die samenleving. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar heb je op eigen houtje me al geschrapt van het actieve leden forum. Zegt ook genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat werk in 99% van de gevallen een oplossing kan bieden voor armoede , daar ben ik het niet helemaal mee eens. werk biedt zeker een aantal voordelen en kansen maar er zijn en blijven addertjes onder het gras. en net zoals iemand anders hier al aanhaalde kan je niet denken armoede op te lossen door werk als o^lossing aan te reiken zonder ook de duurte van huurprijzen, de uitsluiting enz. aan te pakken.
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
het kapitalisme is verweven in onze samenleving en het zomaar opgeven is dus niet mogelijk zonder economische zelfmoord en wil je dit systeem veranderen dan moet je dit wereldwijd aanpakken en dit is op zic al een utopie. en stel nog dat je de wereld kunt bevrijden van het kapitalisme dan vergeten we allemaan dat de draagkracht van de aarde zodanig beperkt is dat we niet iedereen een westers bestaan kunnen geven ook al zouden we willen er is gewoon niet genoeg plaats om iedereen genoeg eten te geven en een eigen huisje en tuintje en een mooie job. hiervoor zouden we bijna een stuk of 3 nieuwe aardes moeten ontdekken. dus we moeten leven zoals het ons word voorgelegd en op dit moment is dit in een kapitalistisch systeem waar sommige super rijk zijn en op kap van een massa armen leven en hier tussen zit al de rest. mensen die in dit deel van de wereld onder de armoede grens leven hebben dit grotendeels aan hun zelf te danken. het is niet dat ons systeem geen 2de kans mogelijkheden kent integendeel luiheid word hier beloont wat op zich al onlogisch is. maar mensen die vrijwillig werkloos zijn en bewust niet willen gaan werken omdat ze tegen het systeem zijn en toch profiteren van het systeem van de sociale zekerheid vind ik hypocriete mensen die ik een leven op de vuilnisbelt gun en dat de mensen in de arm landen die daar nu op leven en willen werken dan maar naar hier komen. met hen kunnen we meer doen dan met mensen die vrijwillig en bewust werk weigeren te doen. punt uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik koning zou zijn zou ik de anderen niet hoeven consulteren. Ik trek de uitspraak in dat ik in het geheel niet meer met je wens samen te werken. Ik wil dat nog wel maar dan op een gans andere manier ( steuncomitee ) . Ik stuur je nu een pB op onze site.
we zouden ook graag mambo s mening over dit alles weten. Jullie zijn dus niet uitgesloten en we behandelen deze zaak open en geven iedereen recht om te spreken zoals we dat altijd doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() Iedereen aan het werk?
Niet moeilijk. Vergeet de knelpuntberoepen en voer 10.000 creatieve, leuke nieuwe beroepen in, met een verdubbeld minimumbarema. Eén voorbeeld: betaalde forumlectoren, zodat ze hun werk beter kunnen doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
hier kan je nog steeds binnen - een verborgen subforum die ik in allerijl speciaal voor deze gelegenheid aanmaakte
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() als het erop aan komt mag je voor mijn part je bijdragen gerust terug hebben. En je mening heb je altijd mogen zeggen. Maar inspraak is in vws niet te koop. Van in t begin is altijd gezegd dat ten gronde enkel ervaringsdeskundigen inspraak hebben. Ik meende dat jij daar altijd mee akkoord was. Nu plotseling niet meer ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
|
![]() wie van de actieve ledenlijst geschrapt wordt ( en dat heb je gevraagd ) wordt natuurlijk ook van het actieve leden forum geschrapt he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() bovendien is het zo dat wie vws financieel wil steunen in feite geld geeft zodat de armen v vws hun mening ( wat die ook is ) kunnen uiten in onze maatschappij. Wanneer men daar iets ( bvb inspraak ) voor terug verwacht dan kan men niet meer spreken van geven, doch louter van het kopen van inspraak.
zie je anders de mannen van het eigenaarssyndicaat al komen met een worst en in ruil daarvoor willen ze slechts inspraak om de belangen van de eigenaars te kunnen veiligstellen. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |