![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens zeer blij dat ze bij de juiste partij hoort. Dat ze dus bij het Vlaams Belang is. Het Vlaams Belang is hoegenaamd géén racistische partij. Om het voor de zoveelste keer nog maar eens te herhalen. Filip Dewinter herhaalt intern meermaals en zeer duidelijk wat hij op het congres in het openbaar heeft laten verstaan. In de partij is géén plaats voor racististen, neo-nazie's, relschoppers en andere parasieten. We nemen hier duidelijk afstand van.
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() Een splitsing is in theorie altijd mogelijk. Wie neen zegt liegt bij voorbaat.
Alles kan onvoorspelbaar zijn. Ego kan soms meespelen. We beseffen het misshien niet als Vlamingen maar we mogen blij zijn met zo een grote goed georganiseerde volkspartij. In Nederland ligt dat even anders... Hoe groter de partij hoe moeilijker. Je ziet dat Dewinter zijn best doet dat boeltje bij elkaar te houden. Natuurlijk moeten we slimmer zijn als dat en als de linksen zeggen leren uit de geschiedenis dan moeten we leren uit de VU, wat ook geschiedenis is 8) Ik merk dat sommige radicalen het jammer vinden dat FDW soms de softe tour opgaat maar ze moeten beseffen dat Dewinter's wezenlijke ideeën niet veranderen en dat niet alles meer gezegd mag worden! Een Alexandra Colen ga je bv zelden met een Jürgen Verstrepen zien praten doch zijn ze slim genoeg te zwijgen en profesioneel te blijven (buiten een paar details) in het belang van de partij. Zoniet moet er achter de schermen even gewaarschuwd worden door iemand van de top. Interne vetes zijn nefast. Het VB staat gekend als een hecht Blok en dat dient zo te blijven vind ik. Ik ontken niet dat er een kleine kern liberalen, radicalen, neo-cons zitten maar ik denk dat de hoofdpunten door iedereen gedragen worden. |
![]() |
![]() |
#526 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg worden in deze staat zeer dikwijls maatregelen opgelegd die een hevige en onredelijke tegenreactie tot gevolg hebben. De overheid laat te veel ongeschoolde immigranten toe zonder taalvereiste die zeer moeilijk integreerbaar zijn, en dit in een land waar fabrieken met ongeschoolde arbeid naar lage loonlanden verhuizen. Die immigranten krijgen dan nog allerlei beschermende maatregelen, die onze eigen minderbedeelden niet begrijpen en niet aanvaarden. Op die manier lokt de overheid een 'racistische' reactie uit. Met een verstandig beleid zou zoiets niet gebeuren. De fout ligt dus in eerst plaats bij een slecht beleid, en niet bij 'racisten'. Dit gezegd zijnde: wie iemand als Aisha weigert toe te laten in onze samenleving maakt zichzelf hopeloos belachelijk en hatelijk tegenover heel de maatschappij in binnen- en buitenland. |
|
![]() |
![]() |
#527 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De persoon van Aisha Van Zele heeft dit onderscheid haarscherp naar boven gebracht. Als jij nu gaat denken dat ik in deze draad beide soorten "racisten" door elkaar viseer, dan zitten we weer bij nul, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
#528 | |
|
![]() Citaat:
Unitaristen werden federalisten, en federalisten werden confederalisten of separatisten. Wie een realistische politiek wil voeren en tot resultaten komen, past zich aan aan de steeds veranderende maatschappij. FDW is een verstandig politicus en zal daarop geen uitzondering zijn. Eendrachtig zijn en resultaten behalen is belangrijker dan 'radikaal' zijn. |
|
![]() |
![]() |
#529 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 8 juni 2006 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
#531 |
Europees Commissaris
|
![]() In dit bootje wil ik ook wel plaatsnemen. Ik zorg voor spijs en drank, want Luc vertrouw ik voor geen haar op dit gebied. Hij zou ons op een rantsoen van rijst en water zetten, de snoodaard. En s'avonds, als het anker uitgeworpen is, geniet ik, mijn Duvel binnen handbereik, van de diepzinnige gesprekken tussen Baarle en Luc, waarin eerstgenoemde haarfijn het verschil tussen ideologisch en media-racisme uitlegt. Wat kan een simpele Vlaams-nationalist meer verwachten?
|
![]() |
![]() |
#532 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik neem voor het gemak aan dat dat betekent dat je mijn stelling steunt... En verder zou ik het waarlijk waarderen als je de zorg voor de drank aan mij toevertrouwde. Laatst gewijzigd door baarle : 8 juni 2006 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#534 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#535 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#536 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Iemand heeft het perfect verwoord in een ander "topic": Natuurlijk kun je meer of minder racistisch zijn. Eigen volk eerst? Zeer zeker! Onder eigen volk versta ik (en velen met mij), iedereen, ongeacht zijn of haar huidskleur, degenen die zich aanpassen aan onze normen, zeden en gewoonten, en die hun godsdienstige beleving ondergeschikt maken aan de wetten van ons volk. Pieter Van Boxel is iemand van ons eigen volk. Ik hoop voor hem een grote toekomst in het Vlaams Belang. Multiraciaal? Ja! Multicultureel? neen!
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
De samenleving wordt steeds decadenter en multicultureler. Ik weiger mij dan ook aan te passen aan deze veranderingen 8) ! |
|
![]() |
![]() |
#539 |
|
![]() Laten we hopen van niet. Want dan is er totaal geen hoop meer voor het Vlaamse volk, buiten geweld dan, maar dat wenst geen enkel vredevol mens.
|
![]() |
![]() |
#540 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje grappig ook hoe men hier probeert om de verschillen tussen belangers te duiden en dat tegen het belang te gebruiken. We hadden toch ook een SP.a met daarin :
Ik kan soortgelijke voorbeeldjes geven voor andere partijen ook, hoor. So what's the point here ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 juni 2006 om 20:18. |
||
![]() |