Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2010, 17:28   #521
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik heb het hier al eerder aangehaald maar geen commentaar meer op gekregen. Schijnbaar reikt hun argumentatie daar niet vergenoeg voor. Zal het hier dan nog maar eens herhalen.

Ze willen ons doen geloven dat ze met zo een stuk vod op hun kop moeten lopen om dat dat de wil van Allah (god) is. Als we nu eens heel even mee zouden gaan in hun geloof en in dat van de katholieke kerk, dan heeft god de mens, (adam en eva) geschapen. En voor zo ver ik weet, waren die in hunnen blote, ergens al dan niet versiert misschien met een vijgenblad.

Toen bestonden er nog geen vodden. Hoe zou het dan de wil kunnen zijn van die zelfde God dat de vrouwen zich moeten onttrekken aan het oog van de mannen? Al zou het dan zo in de koran staan, wie heeft dat tekstje lulkoek ooit geschreven? Wie was er getuigen van wat die God gezegd heeft of bevolen zou hebben?

Volgens die kippen moeten ze hun haar bedekken om het aan de ogen van andere mannen te onttrekken.

Haar, wat is dat eigenlijk?

Dat zijn hoornachtige geschubde buisjes met daar in pigment en zwavelbruggen. Ben er van overtuigt dat 90% onder hen dat nog niet eens weet. Waarom zou deze materie dan niet mogen gezien worden van God? Waarom heeft hij de vrouw dan in zijn almachigheid zo geschapen? En wanneer die, dan toch wel helle domme God, gewenst zou hebben dat de mannen dit niet te zien kregen, moeten ze dan hun wimpers en wenkbrauwen ook niet bedekken, afplakken met schilders plakband bvb., want die bestaan exact uit de zelfde materie.

Nee, er is maar één reden waarom zij zich moeten hulden als een mummie, en dat zijn hun ziekelijk jaloerse en dominante venten. En die wijven zijn zo stom, zo primitief, om zich dat te laten welgevallen, zich dat te laten dicteren, omdat ze zijn opgegroeid in een cultuur waar ze geen kloten te zeggen hebben en volledig ondergeschikt zijn aan de wil van hun mannelijke partners en vaders, een ziekelijke jaloerse heerschappij.

Wanneer morgen er een autochtoon zo een ziekelijk jaloerse bok zou zijn dat hij zijn vrouw zou dwingen van zo gekleed te lopen, ingepakt als een mummie, dan zou hij al snel veroordeelt worden voor partner intimidatie en psychische mishandeling, en zou hij verplicht worden zich te laten behandelen in de psychiatrie, wat ook niet meer dan normaal zou zijn.

Deze god is even idioot ...
Elke godsdienst is primitief ...

U viseert alleen moslims om hun etnische afkomst ..
Nu gaat u mij waarschijnlijk dhimmitude noemen , ik ben een even grote vijand van moslimextremisten als van het rechtse krapuul want ik pas niet in hun kraam en volg hun idiote ideologie niet .

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 17:28.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 17:36   #522
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht

Nu gaat u mij waarschijnlijk dhimmitude noemen , ik ben een even grote vijand van moslimextremisten als van het rechtse krapuul want ik pas niet in hun kraam en volg hun idiote ideologie niet .
Deze God vraagt dat niet. Tenzij tijdens het bidden misschien.

Wat jij aanhaalt op de fote is geen hoofddoek te vergelijken met de islami. Het is een uniform eigen aan een bepaalde kloosterorde. Sommige zijn met hoofddoek, andere met een kap en sommige orden dragen al helemaal niks op het hoofd.

U weet toch wat een uniform is?

Paulus?
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 18:07   #523
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
Oooh, die hoer helemaal links, met haar hakschoentjes en haar enkels bloot - stenigen die hoer - ohnee, da's een andere 'religie'.

Maar euh ... wáár ziede gij nog nonnen zó rondlopen, ik al lang niet meer hoor en woon dan nog wel in een vd katholiekste landen van Europa.

Overigens trékken nonnen zich terúg uit het openbare leven om in een 'klooster' hun leven te wijden aan een god - en niet om er overal en altijd te koop mee te lopen op't straat, in scholen en achter loketten zodat jan & alleman goed kan zien dat ze tot het 'ware' geloof behoren.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 18:21   #524
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oooh, die hoer helemaal links, met haar hakschoentjes en haar enkels bloot - stenigen die hoer - ohnee, da's een andere 'religie'.

Maar euh ... wáár ziede gij nog nonnen zó rondlopen, ik al lang niet meer hoor en woon dan nog wel in een vd katholiekste landen van Europa.

Overigens trékken nonnen zich terúg uit het openbare leven om in een 'klooster' hun leven te wijden aan een god - en niet om er overal en altijd te koop mee te lopen op't straat, in scholen en achter loketten zodat jan & alleman goed kan zien dat ze tot het 'ware' geloof behoren.

Zie jij alle moslimvrouwen met hoofddoek rondlopen? Moeten moslimvrouwen met hoofddoek zich ook terugtrekken uit het openbare om hun leven te wijden aan god , omdat er een aantal randd***len zijn die het niet kunnen verdragen dat zij een hoofddoek dragen?
Oud 31 maart 2010, 18:25   #525
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Deze God vraagt dat niet. Tenzij tijdens het bidden misschien.

Wat jij aanhaalt op de fote is geen hoofddoek te vergelijken met de islami. Het is een uniform eigen aan een bepaalde kloosterorde. Sommige zijn met hoofddoek, andere met een kap en sommige orden dragen al helemaal niks op het hoofd.

U weet toch wat een uniform is?

Paulus?

Oh sorry dan ... ik wist niet dat nonnen hun kap of "niet te vergelijken met islamhoofddoek" alleen dragen tijdens het bidden...

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 18:25.
Oud 31 maart 2010, 19:03   #526
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hopla, daar gaan we weer. 't Is weer omdat we racisten zijn. We viseren weer alleen die arme moslimpjes.

Wil jij nu wel eens gauw die woorden terug nemen. Ik ben niet gediend van dat soort leugens. Of kun je niet lezen misschien? #133-171-417-437. Heb je hier genoeg aan of moet ik er nog enkele opsommen?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 19:09   #527
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie begon er over hakenkruisen ?? mafkegel
Ik in ieder geval niet, 'tzal een andere mafkegel geweest zijn, maar ik vind het goed dat ge dat soort uitspraken begind uit te kramen, dat duid er op dat ge u begint in het nauw gedreven te voelen. Het bessef is komende dat ge er u op geen andere manier meer weet uit te lullen.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2010 om 19:10.
Oud 31 maart 2010, 19:15   #528
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik in ieder geval niet, 'tzal een andere mafkegel geweest zijn, maar ik vind het goed dat ge dat soort uitspraken begind uit te kramen, dat duid er op dat ge u begint in het nauw gedreven te voelen. Het bessef is komende dat ge er u op geen andere manier meer weet uit te lullen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=478

Hier is uwen mafkegel met de hakenkruisen ...

Wat ik niet goed vind is dat ik nog steeds geen deftig antwoord heb gekregen u tracht steeds van het onderwerp af te wijken in een soort van persoonlijke vete tegen mensen die anders denken en doen dan jijzelf.

Bvb op deze geen antwoord.???http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=519

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 19:17.
Oud 31 maart 2010, 19:20   #529
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hopla, daar gaan we weer. 't Is weer omdat we racisten zijn. We viseren weer alleen die arme moslimpjes.

Wil jij nu wel eens gauw die woorden terug nemen. Ik ben niet gediend van dat soort leugens. Of kun je niet lezen misschien? #133-171-417-437. Heb je hier genoeg aan of moet ik er nog enkele opsommen?
Waarom gebruik je dan volgende woordenschat?

"hun bakkes"
"een hoop autochtone kiekens"
"een stuk vod op hun kop"
"die kippen"
"die wijven"
"een ziekelijk jaloerse bok"

Laatst gewijzigd door artisjok : 31 maart 2010 om 19:21.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 19:29   #530
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

"hun bakkes"
"die kippen"
"die wijven"
In Europa wordt er niet voor niets geadviseerd om psychologie te gaan studeren. Er is altijd werk en altijd nodig, meer en meer.

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie zal depressie in het jaar 2020 de ziekte zijn die het meest voorkomt in de geïndustrialiseerde wereld. http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...art&art_id=394

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Paulus?
Ja, dat ben jij.

Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 19:30.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2010, 19:53   #531
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"hun bakkes"
"die kippen"
"die wijven"
Om dat katten nu eenmaal katten heten en dan ook zo moeten mogen genoemd worden
Oud 31 maart 2010, 20:00   #532
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Wie is er nu in het nauw gedreven , blijkbaar ga je nu het kinderlijke gedrag weer boven halen om van onderwerp te kunnen veranderen .
Oud 31 maart 2010, 20:02   #533
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Had jij het over beesten?
Oud 31 maart 2010, 20:08   #534
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Geloofsbelijdenis in het openbaar moest verdomme strikt verboden zijn, of het nu islam is of om het even welk ander schijtgeloof.

Het ene, om dat het hun vreemd is, wordt een sekte genoemd en verboden en het andere gesubsidieerd, al is het even zeer een sekte. Er zijn geen andere geloofsorganisaties. Het zijn allemaal sekten.

Eender welke organisatie die een geloof predikt is een gangsterbende. Wanneer een organisatie mij komt vertellen dat ik ze moet geloven zonder er zelfs maar over na te denken, en dat is wat GELOOF is, is een malifide organisatie. Voor de rest geloof jij thuis ,wat mij betreft, dat het water van beneden naar boven loopt. Als gij als een mafkees door het leven wil gaan is dat uw zaak zolang dat ge er buitenshuis maar geen andere mee lastig valt. En dat doen er velen wel met aan de bel te komen hangen met hun leer van god.

Is idd zo maar nu viseren je wel alleen de moslims en val je niet het geloof aan maar het moslimgeloof.
Oud 31 maart 2010, 20:09   #535
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=478

Hier is uwen mafkegel met de hakenkruisen ...

Wat ik niet goed vind is dat ik nog steeds geen deftig antwoord heb gekregen u tracht steeds van het onderwerp af te wijken in een soort van persoonlijke vete tegen mensen die anders denken en doen dan jijzelf.

Bvb op deze geen antwoord.???http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=519
Niet mijne mafkees, de uwe.

Ik kan moeilijk een vete (persoonlijk heeft hierbij niets te zien) hebben tegen mensen die het ZELFDE denken dan ik hé, dat zou pas dom zijn. Als je het al een vete kunt noemen. Ik geef gewoonweg ongezouten commentaar op alles wat religie is en zij die vinden dat ze daar in moeten meelopen zoals kiekens zonder kop, want dat zijn het.

Mensen die geloven zijn mensen die dingen aannemen voor waar zonder enig bewijs. Dat is geloof. Dat is dus voor idioten want iedere mens die voor vijf frank verstand in zijn kop heeft gelooft niet zo maar klakkeloos eender wat. Dat ze daarenboven nog het lef hebben andere met hun zever lastig te vallen en af te dwingen dat we hun lulkoek moeten respecteren is nu net een beetje teveel van het goede gevraagd.

Maar mij hier belasteren dat ik alleen afgeef op de moslims in deze, pik ik niet.
Oud 31 maart 2010, 20:14   #536
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is idd zo maar nu viseren je wel alleen de moslims en val je niet het geloof aan maar het moslimgeloof.
Ik viseer nu niet meer of niet minder de moslims dan eender welk ander geloof.
Wanneer we het op een bepaald moment expliciet over het moslimgeloof hebben betekent dat nog niet dat ik deze viseer.
Oud 31 maart 2010, 20:16   #537
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had jij het over beesten?
Terug naar 3e jaar kleuteronderwijs, daar kan je het gezegde leren, " Een Kat durven een kat noemen".
Oud 31 maart 2010, 20:18   #538
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is er nu in het nauw gedreven , blijkbaar ga je nu het kinderlijke gedrag weer boven halen om van onderwerp te kunnen veranderen .
Ik verander niet van onderwerp, ik antwoord op het onderwerp dat jij aanreikt.
Oud 31 maart 2010, 20:20   #539
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Terug naar 3e jaar kleuteronderwijs, daar kan je het gezegde leren, " Een Kat durven een kat noemen".
Ik begrijp het gezegde "Een Kat durven een kat noemen"

Ik vroeg je "Had jij het over beesten?" verwijzend naar de woordenschat die jij pleegt te gebruiken i.v.m. 1 bepaalde bevolkingsgroep.

De woordenschat die ik eerder al citeerde :
"hun bakkes"
"die kippen"
"die wijven"
Oud 31 maart 2010, 20:23   #540
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet mijne mafkees, de uwe.

Ik kan moeilijk een vete (persoonlijk heeft hierbij niets te zien) hebben tegen mensen die het ZELFDE denken dan ik hé, dat zou pas dom zijn. Als je het al een vete kunt noemen. Ik geef gewoonweg ongezouten commentaar op alles wat religie is en zij die vinden dat ze daar in moeten meelopen zoals kiekens zonder kop, want dat zijn het.

Mensen die geloven zijn mensen die dingen aannemen voor waar zonder enig bewijs. Dat is geloof. Dat is dus voor idioten want iedere mens die voor vijf frank verstand in zijn kop heeft gelooft niet zo maar klakkeloos eender wat. Dat ze daarenboven nog het lef hebben andere met hun zever lastig te vallen en af te dwingen dat we hun lulkoek moeten respecteren is nu net een beetje teveel van het goede gevraagd.

Maar mij hier belasteren dat ik alleen afgeef op de moslims in deze, pik ik niet.

Ik ben zelf ook niet de voorstander van een of ander geloof , maar ik ga niet beginnen afgeven op zij die een geloof wensen te volgen alleen als deze opgedrongen is. Wat mij iriteert is dat scholen nog steeds katholiek mogen zijn en wij noodgedwongen onze kinderen naar zulk een scholen moeten sturen. Dat is het echte opdringen van een geloof!!

Dat een moslima haar hoofddoek wil dragen stoort alleen een bende verzuurde kuddebeesten.Afschaffen hiervan zal de moslimvrouwen die onvrijwillig een hoofddoek moeten dragen waarschijnlijk alleen uit het daglicht laten verdwijnen en hun huis amper nog zullen verlaten, dus de onderdrukten helpen door hen een verbod op te leggen zal niet werken .

Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 20:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be