![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Deze god is even idioot ... Elke godsdienst is primitief ... U viseert alleen moslims om hun etnische afkomst .. Nu gaat u mij waarschijnlijk dhimmitude noemen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij aanhaalt op de fote is geen hoofddoek te vergelijken met de islami. Het is een uniform eigen aan een bepaalde kloosterorde. Sommige zijn met hoofddoek, andere met een kap en sommige orden dragen al helemaal niks op het hoofd. U weet toch wat een uniform is? Paulus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooh, die hoer helemaal links, met haar hakschoentjes en haar enkels bloot - stenigen die hoer - ohnee, da's een andere 'religie'.
![]() Maar euh ... wáár ziede gij nog nonnen zó rondlopen, ik al lang niet meer hoor en woon dan nog wel in een vd katholiekste landen van Europa. Overigens trékken nonnen zich terúg uit het openbare leven om in een 'klooster' hun leven te wijden aan een god - en niet om er overal en altijd te koop mee te lopen op't straat, in scholen en achter loketten zodat jan & alleman goed kan zien dat ze tot het 'ware' geloof behoren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie jij alle moslimvrouwen met hoofddoek rondlopen? Moeten moslimvrouwen met hoofddoek zich ook terugtrekken uit het openbare om hun leven te wijden aan god , omdat er een aantal randd***len zijn die het niet kunnen verdragen dat zij een hoofddoek dragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh sorry dan ... ik wist niet dat nonnen hun kap of "niet te vergelijken met islamhoofddoek" alleen dragen tijdens het bidden... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil jij nu wel eens gauw die woorden terug nemen. Ik ben niet gediend van dat soort leugens. Of kun je niet lezen misschien? #133-171-417-437. Heb je hier genoeg aan of moet ik er nog enkele opsommen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik in ieder geval niet, 'tzal een andere mafkegel geweest zijn, maar ik vind het goed dat ge dat soort uitspraken begind uit te kramen, dat duid er op dat ge u begint in het nauw gedreven te voelen. Het bessef is komende dat ge er u op geen andere manier meer weet uit te lullen.
Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2010 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=478 Hier is uwen mafkegel met de hakenkruisen ... Wat ik niet goed vind is dat ik nog steeds geen deftig antwoord heb gekregen u tracht steeds van het onderwerp af te wijken in een soort van persoonlijke vete tegen mensen die anders denken en doen dan jijzelf. Bvb op deze geen antwoord.???http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=519 Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"hun bakkes" "een hoop autochtone kiekens" "een stuk vod op hun kop" "die kippen" "die wijven" "een ziekelijk jaloerse bok" Laatst gewijzigd door artisjok : 31 maart 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie zal depressie in het jaar 2020 de ziekte zijn die het meest voorkomt in de geïndustrialiseerde wereld. http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...art&art_id=394 Ja, dat ben jij. Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is idd zo maar nu viseren je wel alleen de moslims en val je niet het geloof aan maar het moslimgeloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijk een vete (persoonlijk heeft hierbij niets te zien) hebben tegen mensen die het ZELFDE denken dan ik hé, dat zou pas dom zijn. Als je het al een vete kunt noemen. Ik geef gewoonweg ongezouten commentaar op alles wat religie is en zij die vinden dat ze daar in moeten meelopen zoals kiekens zonder kop, want dat zijn het. Mensen die geloven zijn mensen die dingen aannemen voor waar zonder enig bewijs. Dat is geloof. Dat is dus voor idioten want iedere mens die voor vijf frank verstand in zijn kop heeft gelooft niet zo maar klakkeloos eender wat. Dat ze daarenboven nog het lef hebben andere met hun zever lastig te vallen en af te dwingen dat we hun lulkoek moeten respecteren is nu net een beetje teveel van het goede gevraagd. Maar mij hier belasteren dat ik alleen afgeef op de moslims in deze, pik ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer we het op een bepaald moment expliciet over het moslimgeloof hebben betekent dat nog niet dat ik deze viseer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg je "Had jij het over beesten?" verwijzend naar de woordenschat die jij pleegt te gebruiken i.v.m. 1 bepaalde bevolkingsgroep. De woordenschat die ik eerder al citeerde : "hun bakkes" "een hoop autochtone kiekens" "een stuk vod op hun kop" "die kippen" "die wijven" "een ziekelijk jaloerse bok" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf ook niet de voorstander van een of ander geloof , maar ik ga niet beginnen afgeven op zij die een geloof wensen te volgen alleen als deze opgedrongen is. Wat mij iriteert is dat scholen nog steeds katholiek mogen zijn en wij noodgedwongen onze kinderen naar zulk een scholen moeten sturen. Dat is het echte opdringen van een geloof!! Dat een moslima haar hoofddoek wil dragen stoort alleen een bende verzuurde kuddebeesten.Afschaffen hiervan zal de moslimvrouwen die onvrijwillig een hoofddoek moeten dragen waarschijnlijk alleen uit het daglicht laten verdwijnen en hun huis amper nog zullen verlaten, dus de onderdrukten helpen door hen een verbod op te leggen zal niet werken . Laatst gewijzigd door Wisord : 31 maart 2010 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |