![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het valt me telken male weer op dat veel complot-aanhangers zich beroemen op hun "open geest." Ik heb ook een open geest, geloof me maar, maar net achter die open geest bevindt zich een goed werkende bullshit-detector. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je kan iets "te gek om los te lopen" vinden, juist omdat je, zoals exodus zei, niet de juiste verbanden ziet. Maar weet je wat ik vooral zie bij de niet complot-aanhangers? (tenminste op de 9/11 threads) Dat juist wanneer je ergens iets bovenspit uit de officiele theorie, wat met een goed werkende bullshit detector enkele alarmbellen zou doen moeten afgaan, de verdedigers van de officiele theorie niet thuisgeven. Bij sommigen is het zo overduidelijk dat wat je ook zal aanbrengen, zij rotsvast blijven geloven in de officiele theorie. En dat heeft niets te maken met gebrek aan bewijzen voor een conspiracy, al doe ze wel zo, het is louter iets geestelijk. En dat lees je duidelijk in hun argumentatie. Zij kunnen zich namelijk zelfs in hun wildste fantasieën niet voorstellen dat a) Bush en co zo verderfelijk slecht zijn dat eigen landgenoten zouden vermoorden, b) dat zulke grote samenzwering kans heeft op slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Parlementslid
|
![]() Kiko
En valse vlags zijn dus bull shit volgens jou? Een term uit de oorlogsvoering per boot. Operation Northwood en Gladio zijn er nochthans twee voorbeelden van; En regime changes als in Iran Chili en elders kunnen ook niet uit de koker van de CIA komen volgens jou? Big Slick ik ben het met je eens En men noemt dat Cognitieve Dissonantie niet herkennen vauit een bekend kader Ik moest eerst ook wel even slikken hoor toen me duidellijk werd hoe ver de strategien van de heersers gaan. boooh afschuwelijk hoor als je dat door krijgt. ECht niet fijn... En toch is het gevaarlijker om het niet te weten We willen allemaal vrede en voorspeod toch? Maar deze mensen dus moedwillig niet voor ons alleen voor zichzelf. BRRRRR akelig A K E L I G Laatst gewijzigd door Babylonia : 31 juli 2008 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Operation Northwood is gn false flag want nooit uitgevoerd
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
Mooi zo! De dromers liggen zeven dimensies achter op de wetenschappers! Plezant! Wat godsdienst betreft: nog steeds onbewezen. Dat is een GELOOFSkwestie, heeft niets met sociale fenomen te maken die zeer aards zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2008 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me ook af hoe ie weet dat die 'bullshit detector' goed werkt
![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Parlementslid
|
![]() Eric in de fysica komt men er steeds meer achter dat bepaalde onverklaarbare processen meetbaar zijn
Heb je de de film Out of the Bleu gezien ? Alleen wetenschappers die zich met dit soort dingen bezig houden komen aan het woord. Ik ben very down to earth je zou nog es verschieten. En dit heeft nul den botten met religie te maken Dat haat ik religie, it sucks Het is de verbondenheid van ons mensen met de eenheid van de aarde en de natuur waar ik het over heb. Die zijn we kwijt en zolang zullen we dwalen in de illusies van het heil van materie. Gaat je petje te boven. Wetenschap staat mijlen achterop op het begrijpen van die processen en heeft dat langzaamaan door. Wetenschap is de nieuwe religie die de vooruitgang belet met haar starheid. In de geschiedenis blijkt dat civilisaties daaraan ten onder gingen starheid en concentratie van macht. Out of the Bleu. op video google Was ook in de cinemas. Waarom wil monsanto alle wetenschap van natuurvolkeren uit de oerbossen van deze planeet patenteren???? Waarom zijn paddos verboden bekant Wat deed de CIA met LSD uitvinden??? Op zoek naar de vijfde dimensie misschien? Misschien heb jer er iets aan. google anders ook eens op out of body experiences Laatst gewijzigd door Babylonia : 1 augustus 2008 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nice Babylonia nice! Als je bv het werk van Bruce Cathie gaat onderzoeken, dan kom je er ook achter dat de metrieke system etc. ontworpen zijn om ons ver van de 'werkelijkheid' te houden, Babylonia heeft volkomen gelijk dat 'ze' ons zover mogelijk los willen maken van de natuur, mensen die hier in geintresseerd zijn zouden eens de boeken moeten lezen van Anastasia ![]() http://www.naturemoms.com/blog/2008/...inging-cedars/ Over onze werkelijke natuurkrachten, echt prachtig! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 augustus 2008 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Parlementslid
|
![]() Ja pindar merci ik ga es kijken straks
het is de clou van het bestaan en ik probeer maar he we zitten te sukkelen met elkaar daardoor in angst en wantrouwen ook met Eric... zo jammer. ik probeer maar hem te bereiken... in zijn hart.... het is niet' out of the bleu' wat ik bedoel help Een film iets met bleu in de naam heb hem 2 keer gezien... ik weet het niet meer moet effe een van mijn wandelende encyclopedien vragen We hebben twee hersen helften en zullen een brug moeten slaan ertussen willen we als specie overleven WTF misschien is het leven in the spirit vorm wel beter... Daarom dat die Falung yang het geen moer kan schelen vermoord te worden in China en zoveel mensen in het oosten. Moeilijk te begrijpen wel allemaal maar boeiend. leven is waanzinnig boeiend als je dit doorhebt en bevrijdend.. Je hoeft niet meer kwaad te worden te twijfelen te wanhopen Steiner heeft ook schitterende lezingen gedaan er is er een over de ariman die ik maar niet kan vinden on line... we hadden ze uit de bib. weet jij die misschien staan ? elke stad waar hij kwam en een lezing hield iedere keer weer anders..met de naam van de stad. Het concert van Keulen....hahahaa very powerfull he knew. ach ja de menselijkheid is zoek in onze extreem kapitalistische wereld... weer wat op Kosovo eindelijk zitten leren jonge jonge jonge .... wat een bedrog... in de media Hopelijk pakt dat binnenkort niet meer dankzij het internet... De info circuleert beter en iedereen in het beleid heeft internet. Het zijn Bull dozers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar wat dat in godsnaam te maken heeft met een schaduwelite mag de 5e dimensie weten ![]() Geopolitiek van de USA & Europa ja !
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je 1 voorbeeld geven? Citaat:
Wat die film te maken heeft met je betoog is -zoals gewoonlijk- een raadsel. Smijt maar op de hoop. Citaat:
Kijk maar naar de 96 Rolls Royces die hij in zijn garages staan had. ![]() Citaat:
Religie BETEKENT verbondenheid, het komt van het latijn Re-ligare : letterlijk 'opnieuw verbinden'. Dus je haat verbondenheid maar terzelfdertijd streef je er ook naar. Vreemd. Jouw tekst gaat mijn petje inderdaad volkomen en absoluut te boven. Citaat:
Kijk maar naar de Bijna Dood Ervaringen. Wetenschap is het complete tegengestelde van religie en haar starheid, is haar bestaansrecht, namelijk dankzij een bepaald formalisme en methodologie wordt de persoonlijke mening van de wetenschapper geëlimineerd. Objectivering noemt men zoiets en dat concept bestaat niet binnen religie of mystiek, die per definitie 100% subjectief zijn. Citaat:
Citaat:
Is het zo moeilijk om ook maar een beetje kritisch te zijn voor jezelf? Blijkbaar. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 augustus 2008 om 15:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er IS namelijk onderzoek gedaan naar een groot aantal van de zaken die jij hier stelt door instituten, labo's, NIST etc. En WIE aanvaart er het resultaat niet, WIE heeft het steeds weer over de onvolkomenheid (en medeplichtigheid) van de onderzoekers en de wetenschap in het algemeen? WIE heeft hier een wereldbeeld dat zo gesloten en star is dat het geen alternatief kan aanvaarden? De believers toch wel zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() tegen idioterie kan niemand echt op ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat laatste is toch wel één van je beste hoor. ![]() Laatst gewijzigd door eti1777 : 1 augustus 2008 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles is met andere woorden bekritiseerbaar maar je moet je wel neerleggen bij 'conclusive evidence'. En het is net dát wat believers niet kunnen omdat hun wereldbeeld het niet toelaat. Moest morgen blijken dat Prins Filip een gemuteerd reptiel is, zal ik dat, indien de bron mijn vertrouwen heeft en er voldoende cross-checks gedaan worden- dat zonder tegenspartelen aanvaarden. Ik zie hier alle dagen bewijs passeren dat die attitude omgekeerd niet bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |