![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe hoogdravend alweer ... jouw eigenwijsheid belet jou in te zien dat het weldegelijk mijn bedoeling was ... uit de context van onze discussie en de rest van de post moet dit voor een normaal denkend mens toch pure logica zijn.
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Voor iemand die me nog me geen één (!) argument heeft bestookt, maar die al meermaals al dan niet tussen de lijnen heeft laten blijken dat elke mening die niet met de zijne strookt, dom of vooringenomen is, zet je wel een heel grote mond op wanneer het over hooghartigheid gaat. Vind je niet?
Ik sta, in tegenstelling tot wat je me dan poogt te verwijten, open voor vele argumentaties. Spijtig genoeg zijn die in jouw betoog vooralsnog afwezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() Jawel, en dat is uit dat stukje tekst zelfs heel duidelijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
De vriend van mijn moeder in een gepensioneerde bankbediende maar interesseert zich al sinds zijn pubertijd in de geschiedenis ten tijde van Napoleon. Over die periode rond de eeuwwisseling van de 18-de naar 19-de eeuw weet hij waarschijnlijk meer dan elke (ELKE) geschiedenisleraar in Vlaanderen. Dit staat niet in zijn CV, hij heeft daar geen boek over geschreven, hij heeft er geen werkervaring in te bewijzen, ... Jullie claimen echter dat hij niets moet komen zeggen over Napoleon Bonaparte want hij heeft geen referenties ![]() Tja, op deze manier kunnen we niet discussiëren hé
![]() |
![]() |
#526 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Over die "andere" foto wisten we niks van datum of uur, he) Over de deze WEL.!!! En weet je nu eigenlijk WAT je gepost hebt? Een BEWIJS van één van de vele "dubieuze" tacktieken die de samenstellers en verdedigers van de officiele rapporten gebruiken om het publiek te misleiden. Op deze foto lijkt het uitaard alsof al die "rook" uit gebouw 7 komt. Allez vooruit, doe uw huiswerk maar opnieuw. Ik ben er zeker van dat een slimme rakker als jij wel het "bewijs" vind dat dit een "misleidende" foto is. Btw, dit is nog maar eens een voorbeeld van hoe je, wel "kritisch" bent op alles wat uw theorie tegenspreekt, maar wel alles wat de officiele versie bevestigd klakkeloos overneemt. Dan zijn bronnen en credentials nooit belangrijk.
![]() |
![]() |
#527 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Betreffende de andere foto, waar zogenaam building 7 hevig staat te branden, daar heb ik toch ook vragen bij. Men kan duidelijk een wolk zien, de aard van deze wolk is echter niet duidelijk. Het kan evengoed de stofwolk zijn na het instorten van de North Tower (die vaststelling doe ik op basis van het feit dat er al schade te zien is aan het gebouw, mogelijks veroorzaakt door de instorting van de South Tower). Ik kan uiteraard geen uitsluitsel geven, maar noch kan jij dat. Daarvoor moeten we over meer fotomateriaal kunnen beschikken. (Ik probeer hier geen bewijs te geven, ik stel enkel in vraag wat er te zien is.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Zondag 10 september zendt BNN op Nederland 3 Loose Change 2nd Edition volledig uit van 23u10 tot 1u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Heb je m'n vraag aan parci nog niet gezien? ![]() (ga het nu niet nakijken, maar waarschijnlijk is deze post van U van voor mijn bericht. Citaat:
Bewijs daarvan is te zien op de VIDEO waaruit dit snapshot komt en die je natuurlijk NIET terugvind op de debunkingsites. ![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 september 2006 om 01:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Want je gaat me nu toch niet vertellen dat jij uitgebreid onderzoek hebt gedaan naar iets wat je a fond niet gelooft? ![]() Je hebt trouwens in het verleden (lees je al mijn reacties op uw posts) meermaals blijk gegeven van je "onwetendheid" betreffende de WTC gebouwen.
![]() |
![]() |
#531 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er wordt niet anders gedaan dan op uw fouten gewezen. ![]() Maar die posts negeer je. Je pikt enkel hier en daar een quote uit iemand z'n tekst en start dan een hoop insinuaties die enkel bedoeld zijn de persoon in kwestie in diskrediet te brengen. Waarschijnlijk zal u ook niet lang "gesprekspartners" op dit forum. Het duurt alleen bij de ene wat langer dan de andere voor ie doorheeft wat uw ware bedoelingen zijn. Hihi. Het lijkt er wel op dat jij "debunk-lessen" volgt bij mijn vriendin, maar zo te zien heb je nog een hele weg te gaan. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 september 2006 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
|
![]() Citaat:
Ik negeer die posts zeker niet maar posts als "domme wortel" en "juist ![]() Inderdaad ik begin altijd met een reactie op een gegeven argument; is dat fout? Ik toon op fouten in argumenten en dat wordt hier niet in dank afgenomen, waarom? Ik zet de persoon in kwestie niet in diskrediet als er geen reden toe is...Zoals ik al zei ik antwoord op gegeven argumenten als daar fouten en verkeerde insinuaties inzitten sta mij toe maar dan zeg ik het liever... Als fouten worden gepubliceerd moet je daarop wijzen doe jij dat op het ogenblik dat ik dat doe; zal ik dat verder doen als u dat doet... En beste man als u dat niet aanstaat (zoals velen mij dit al duidelijk maakten) dan moeten jullie eens rap de definitie van "een discussie" opzoeken...(hier alvast de link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
Parlementslid
|
![]() In één week tijd 3-maal van internet gevlogen. Bleek een conflict geweest te zijn tussen een update van windows en mijn anti-virus. Is ondertussen opgelost. Vandaar mijn laattijdig antwoord.
Mijn artikel over Atta volgt weldra. Ik moet nog enkele puntjes opzoeken Citaat:
http://www.estripes.com/article.asp?...3&archive=true http://www.defenselink.mil/news/Sep2...200109155.html http://www.pbs.org/newshour/bb/healt...forensics.html http://www.army.mil/soldiers/oct2001...es/caring.html http://radiology.rsnajnls.org/cgi/content/full/223/1/7 http://www.washingtonpost.com/ac2/wp...¬Found=true Weer honderd samenzweerders erbij. Democratsteve zal zijn lijstje van 5 �* 15 toch lichtjes moeten aanpassen. Citaat:
Laatst gewijzigd door puud : 1 september 2006 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is achteraf bekeken dat je dat je steeds kan stellen : 'net die dag' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
|
![]() Ah allez, dan zal ik een moord plegen op mijn grootste vijand, en stellen dat ik "net die dag" toevallig in die buurt was, waar ik normaalgezien nooit kom. Het heeft toch totaal geen bewijswaarde.
![]() |
![]() |
#536 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar laten we nu verder gaan. Als er nu niet zo één gevalletje waarvan je achteraf moet zeggen, "net die dag", maar tientallen gevalletjes zijn geweest? Zo nader je stilaan wel de statistische onwaarschijnlijkheid hoor.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 september 2006 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Minister-President
|
![]() Ik ben echt benieuwd wat parcifal over z'n foto van buiding 7 heeft te vertellen.
Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 september 2006 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
U catch my drift?
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw met AF1 bedoel je toch de air force one ? maar in hoeverre zijn dat daar geen bende klungelaars ? het is pas in zulke extreme situaties dat die blunders zich zullen uiten en dat je dat achteraf beoordeeld dat ze volledig (zouden) gefaald hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat met al de 365 of 364 dagen in dezelfde omstandigheden ? en da's een vergelijking die je moeilijk kan maken want de omstandigehden waren niet hetzelfde |
|
![]() |
![]() |