![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
O wacht, dat is wat men nu doet.
![]() |
![]() |
#522 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er moet ergens een grens getrokken worden, hé. Dat is zo met alle regels en maatregelen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laat 1 ding kristalhelder zijn: ik stop niet voor of door jou. Ik stop omdat ik mijn tijd niet meer wens te verkwisten met nietsnutten, losers, kleuters, en andere randdebielen. Enkele uitzonderingen zoals oa TomB niet nagelaten natuurlijk. En bleit nu nog maar wat verder...... Geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Awel, we zullen de grens ergens boven mijn vervuiling leggen.
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die zo'n hoge zelfuitgeroepen economische en intellectuele toppen scheert als jij zit vanzelf altijd en overal op zo'n pyramide zelfaangesleept afval, een beetje zoals Job op zijn mesthoop. Ik voorzie nog veel lijden en stank voor jou. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2006 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel, je bent er nog altijd.
Vreemd dat ze mensen zoals u hier zelfs toelaten op dit forum. Je kunt niet eens een bericht schrijven zonder uw discussie partner uit te schelden. Je bewijst nu ook maar weer eens wat een slechte verliezer je bent Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens naschaatsen. Oei, ik lig al met mijn pikkels overhoop. Nee, dan probeer ik ik nog liever een driedubbele axel. Het probleem van de postmoderniteit is juist, dat de tegenwoordige exeptionele IQ's ook exeptionele vervuiling maken. Die kan je zomaar niet naar de oertijd terugschaatsten, daar zijn ze namelijk en té slim en té smerig voor. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2006 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja , ik weet het. Ik wilde overdrijven om mijn mening ekstra in de verf te zetten.
Het IQ is niet de maatstaf. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vandaag zag ik nog zo een sukkel met een terreinwagen. Hij kon niet doorrijden omdat hij dacht dat zijn auto 2 meter breder was dan dat hij in feite was. Maar het is wel hip hé, zo'n auto, amai!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik moet toegeven: ik ben ontmaskert. Ik geef toe dat ik de kerstman ben, die uit het hoge noorden de concurrentie is aangegaan met sinterklaas (zie mijn gestart onderwerp:'ouders die liegen')
Geef toe, iemand met schimmel tussen de benen daar wil je toch geen geschenken van ![]() |
![]() |
![]() |