![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Schepen
|
![]() Alharb, noem je dat radicaal??? Ga zoek dat woordje maar eens op hoor want daar is niets radicaal aan: iedereen wordt inderdaad als Moslim geboren, het is zo, of je het nu aanvaardt of niet..
En ja, ik wens niet vergeleken te worden met een Jood, dat is mijn goed recht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Schepen
|
![]() Circe: mijn Heilig boek versta je niet eens dus kan je ze er moeilijk uit halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Schepen
|
![]() Bankier: als er iemand zich hoeft te bekeren, ben jij het wel. Ik zie de Waarheid al.. Ik heb medelijden met jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#525 |
Schepen
|
![]() Bankier: waar heb ik ergens gezegd dat ik geen Frans begrijp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder, indien je het over Herman Somers hebt, wat ik kan vermoeden vermits ik de links van Basy Lys wèl volg en lees, en jij blijkbaar niet, dan zal ik uw hoogedelgeachte gestudeerde übermensch nog maar eens de pap in de mond geven (hoe ben je er trouwens in geslaagd je studies te volmaken zonder ooit maar iets van info tot jou te nemen? Invloed van de heilige geest? ha nee, die hebben moslims niet, sorry). Enfin: http://users.skynet.be/sky50779/start.htm U zal het niet gemerkt hebben vermits U het niet heeft gelezen, maar de bronnen waarop Somers zich baseert zijn de koran en de ahadith en talloze geschriften van islamitische geleerden, waar hij telkens naar verwijst via voetnoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Schepen
|
![]() Online: Ah dus jij weet dat mijn vader, mijn broer, mijn onkels in het "moederland" nog een drie vrouwen hebben?? Komaan zeg, vind je nu zelf niet dat je een beetje ernaar aan het gokken bent?
En jij wilt toch ook niet vergeleken worden met een Fransman? Of een Duitser of een.. Want jij bent toch belg? Wel ik ben ook trots dat ik Moslim ben en wil niet vergeleken worden met andere gelovigen. Wat is daar nu mis mee of zoek je achter alles wat ik zeg iets radicaals? |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Schepen
|
![]() Online: regilieuze plicht? Dus belgische vrouwen die huisvrouw zijn kiezen erzelf voor? En "allochtone" vrouwen moeten , zijn onderdrukt.. Dat is gewoon hetgene jij wilt geloven..
Heb voorbeelden genoeg van "Belgische" vrouwen die niet mogen werken van hun mannen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe idioot is men wel niet als men zo'n onzin meermaals uitkraamt. Uw wonderbaarlijke allah maakt nogal wat programmeerfoutjes Samrah, om precies te zijn 5 miljard programmeerfoutjes, mits 5 op de 6 miljard mensen geen moslim zijn, het nooit geweest zijn en het nooit zullen worden. Wat een minder derderangsgodje uw allah ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees die verzen en zie vb. staan: Aisha was six years, en ikke dom kieken denk dan dat het kind zes jaar was, terwijl jij natuurlijk begrijpt wat er staat en dus wéét dat ze een vrouw was van middelbare leeftijd! Verder zie ik iets staan over "oudere vrouwen" die zich niks van kledingregels moeten aantrekken, maar jij wéét dat daar zelfs helemaal NIKS staat! Dat vers bestaat zelfs niet. Ik ga toch eens koranschool moeten gaan volgen. Ik denk dat we het probleem met moslims hier op de kop hebben getikt: moslims begrijpen alles veel beter en wij denken stomweg dat we hebben leren lezen! Nu zegt je Heilig Boek wel van zichzelf dat het zeer makkelijke te lezen is en voor iedereen begrijpbaar. Ik vermoed dus dat je eerst moslim moet worden zodat de letterkes veranderen als je het openslaat of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Schepen
|
![]() Circe jij liegt. Mannen mogen wel met niet gelovigen trouwen. Jouw tekst klopt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik vind ook dat je een beetje uit je rol van fake fundi begint te vallen. Citaat:
Tja, mits de islam een geestesziekte is, kan ik enkel medelijden met je hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Schepen
|
![]() Online: kan je er niet tegen dat ik een Moslima met een hoofddoek hoogopgeleid bent en jij niet...
Dan moet je maar aan Allah (swt) meer hersenen vragen voor in dat kopje van jou. En ja, aanvaard het of niet: iedereen is als moslim geboren. Daar is geen twijfel aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet over welke post dat je het hebt, het gebruik van de quote functie is nochtans voor gestudeerden makkelijk hanteerbaar. Mannen mogen trouwens buiten gelovigen enkel met "vrouwen van het boek" (zijnde joden en christenen) trouwen. Vrouwen mogen niet met niet-moslims trouwen. Mijn dochters mogen ook niet met moslims trouwen, maar dat mag ik niet zeggen van Jozef De Witte.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een 6-jarige = volwassen vrouw. Toch wel vreemd dat ze hun volwassen 6-jarige vrouwen dan nog naar het lager onderwijs sturen die ingeweken moslims, mits het al rijpe vrouwen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Schepen
|
![]() Circe: wij geven geen hand aan JOU, dus zoek geen onozel redenke waarom jij je hand niet geeft aan ONS..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Schepen
|
![]() Online: jij bent echt top in veralgemeningen ...
Waar woon jij eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je in je studies nooit over Circe en Odysseus gehoord? Weet jij niet dat Circe een femelleke is? Circe vertikt het om jou - onreine - een hand te geven lieve schat!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zei Jezus het alweer? Zalig de armen van geest? |
|
![]() |
![]() |