Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2007, 11:27   #521
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik daag je uit om één bericht van mij te vinden waar ik de termen "mestkever", "zwartzakken", "fasco's"... bezig. Eéntje maar! Komaan met je grote bek, laat eens zien uit welk hout je gesneden bent.
Rafke, meisje, ik heb jou nog nooit horen morren over de vulgariteiten en scheldwoorden die je geestgenoten hier lozen telkens ze zonder argumenten vallen. Ik weet dus al uit welk hout jij gesneden bent : de hypocriete soort.

Citaat:
Ik ken het resultaat nu al: je zal ofwel gewoon stomweg dezelfde uitgekauwde platitudes blijven schrijven en mijn uitdaging straal negeren, ofwel er met je staart tussen je benen vandoor gaan en je hier gedurende een aantal bladzijden niet meer laten zien.
Rafke, meiske, niet zeuren over platitutes als je de platitutes van je buddies Feremans en Filosoof als zoete koek slikt. Je gaat toch niet discrimineren hé?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:31   #522
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Naarstig gezocht en niks gevonden? Dat moet èrg frustrerend voor je zijn...

Ik wil je hartelijk bedanken om mijn punt op zo'n schitterende wijze te illustreren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:34   #523
Banneling

Standaard

Citaat:
Naarstig gezocht en niks gevonden? Dat moet èrg frustrerend voor je zijn...

Ik wil je hartelijk bedanken om mijn punt op zo'n schitterende wijze te illustreren.
Niets is zo grappig als hysterische nichten. Hartelijk dank voor het entertainmentgehalte en het feit dat je de hypocrisie ter progressieve zijde op schitterende wijze illustreert.
Oud 18 maart 2007, 11:36   #524
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het compulsief schelden en beledigen... De persoonlijke aanvallen bij gebrek aan valabele argumenten... De hypocrisie. Typisch rechts.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Niets is zo grappig als hysterische nichten. Hartelijk dank voor het entertainmentgehalte en het feit dat je de hypocrisie ter progressieve zijde op schitterende wijze illustreert.
Need I say more?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:37   #525
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Need I say more?
nee
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:37   #526
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Laag, zéér laag bij de grond. Indien het VB aan de macht komt moeten de homofielen weer de roze ster dragen. Jullie zijn nog niet veranderd sinds oom Adolf, jullie suikernonkel.

Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 11:38.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:43   #527
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Laag, zéér laag bij de grond. Indien het VB aan de macht komt moeten de homofielen weer de roze ster dragen. Jullie zijn nog niet veranderd sinds oom Adolf, jullie suikernonkel.
Dat heb je verkeerd begrepen. Ik apprecieer ten zeerste het entertainmentsgehalte van hysterische nichten en zei er zelf een dankwoord voor.
Hou maar op met die platitutes, vulgariteiten en vooral idiote vergelijkingen (zijn de argumenten weeral op?) .
Straks haal je de woede van Rafke nog op je hals.
Oud 18 maart 2007, 11:44   #528
PAJOT
Banneling

Standaard

U hebt het allicht gehoord: mogelijk wordt Bart Debie vervolgd voor een hele waslijst misdrijven. Dit op basis van beschuldigingen geuit door ondermeer een cannabiskweker (die klaagt over een "illegale huiszoeking") en een veroordeelde gangster van het Falconplein (die beweert dat Debie 100 € van hem pikte).

Terzake hebben de professionele swastikapainters van De Morgen zichzelve gisteren en vandaag overtroffen. Al twee dagen gaan ze als jankende hyena's te keer tegen de voormalige politiecommissaris uit Antwerpen.
Nu zijn politiemensen voor die linkse kankerpitten per definitie al verdacht, maar als ze lid zijn van het VB gaan alle remmen los. Er staat geen maat meer op, de adjunct-procureur Walter Pauli schruwelt dat de medewerker van Filip Dewinter "mensen van een andere religie foltert" en dat "zestig jaar na Breendonk soms nog altijd wordt gefolterd".

Let op fijne verwijzing naar de nazi's, moest Pauli kunnen hij tatoueerde een hakenkruis op Debie's voorhoofd.
Let ook op de wat onhandige zinsconstructie: in zijn heilige verontwaardiging snapt Pauli zelfs niet meer dat het ofwel soms ofwel altijd moet zijn.

Ik had zonet Debie aan de lijn voor een reactie. Hij zei: "Flip, ik lees De Morgen niet".
Hij heeft eigenlijk gelijk.

Bron:
Filip De Man,
"de gevaarlijkste van alle Blokkers" (De Morgen, 4.4.2003)

PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:46   #529
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat heb je verkeerd begrepen. Ik apprecieer ten zeerste het entertainmentsgehalte van hysterische nichten en zei er zelf een dankwoord voor.
Hou maar op met die platitutes, vulgariteiten en vooral idiote vergelijkingen (zijn de argumenten weeral op?) .

Houd je veroordelende scheldwoorden maar voor jezelf. Ik begrijp wel dat je zulke woorden meer hoort als VB-lid maar dat terzijde...
Je praat jezelf vast en dan begin je er maar naarstig op los te schelden.
Gisteren was je ook al daar om mij als hypocriet en egoïst te verslijten vanwege een meningsverschil.
Beschaafd zijn in een discussie is blijkbaar voor jou een stap te ver en dan begin je maar te schelden op basis van seksuele voorkeur, nu weten we tenminste waar VB-leden zich zoal mee bezig houden.
Niet het aanpakken van de 'echte' problemen maar homo's op een forum uitschelden.
Bank vooruit en pluim op de hoed!

Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 maart 2007 om 11:49.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 11:50   #530
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Bank vooruit en pluim op de hoed!
op de hoed?
Oud 18 maart 2007, 11:52   #531
Banneling

Standaard

Citaat:
kay-gell;2532268]Houd je veroordelende scheldwoorden maar voor jezelf. Ik begrijp wel dat je zulke woorden meer hoort als VB-lid maar dat terzijde...
Sinds wanneer is "nicht" een scheldwoord?
Je zal een nieuw glazen bolleke moeten aanschaffen of misschien toch maar eens echt de moeite moeten doen om de VB-ledenlijsten te consulteren, vooraleer je eender wat uit je botten slaat. Ik ben namelijk lid van geen enkele partij.
Blijkbaar zijn de argumenten ook al weer op, dat het VB er weer bijgesleepd moet worden. Bedakt Kay-gell om mijn statement op schitterende wijze te bewijzen. Who's next?

Citaat:
Je praat jezelf vast en dan begin je er maar naarstig op los te schelden.
Gisteren was je ook al daar om mij als hypocriet en egoïst te verslijten vanwege een meningsverschil.
Ik praat mezelf niet vast : ik ontmasker en leg mijn vinger in de zere wonde .. tot jullie grote ergernis. Vandaar ook al het gestampvoet van diegenen die zich het meest aangesproken voelen.
Niets kwetst meer dan de waarheid.
Oud 18 maart 2007, 11:52   #532
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan kun je het ook anders formuleren dan met 'hysterische nichten'. Je kwetst daar mensen mee. Jij vindt het precies vanzelfsprekend dat je zo'n terminologie gebruikt. Als jij niet hoffelijk bent tegenover deze mensen, betaal ik je met gelijke munt. En als jij niet hoffelijk bent tegenover 'een neger' dan betaal ik je ook met gelijke munt. Het is maar dat je het weet.

Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 11:56.
Oud 18 maart 2007, 12:00   #533
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [QUOTE
Online;2532293]Sinds wanneer is "nicht" een scheldwoord?
Je zal een nieuw glazen bolleke moeten aanschaffen of misschien toch maar eens echt de moeite moeten doen om de VB-ledenlijsten te consulteren, vooraleer je eender wat uit je botten slaat. Ik ben namelijk lid van geen enkele partij.
Blijkbaar zijn de argumenten ook al weer op, dat het VB er weer bijgesleepd moet worden. Bedakt Kay-gell om mijn statement op schitterende wijze te bewijzen. Who's next?
Neen het is een ephiteton ornans zeker? Zelfs dat beseft je nog niet meer dat je mensen daarmee kwetst.Men zegt dat niet over mensen. Iedereen heeft zijn geaardheid die hij/zij zelf niet kiest. En de ene valt op vrouwen en de andere niet. Zo zit de natuur nu eenmaal en mekaar.

Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 12:01.
Oud 18 maart 2007, 12:00   #534
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan kun je het ook anders formuleren dan met 'hysterische nichten'. Je kwetst daar mensen mee. Jij vindt het precies vanzelfsprekend dat je zo'n terminologie gebruikt. Als jij niet hoffelijk bent betaal ik je met gelijke munt.
Oh, ik dacht er net hetzelfde over. Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten en gezien de platitutes, vulgariteiten, en vooral demoniseringen die standaard tot het progressieve taaltje zijn gaan behoren (met de klassieke uitschieters als VB-er, Vuilb-er, nazi, zwartzak, etc. etc.) telkens als een mening geuit wordt die de verdraagzame progressieven niet kunnen verteren noch weerleggen met argumenten, doe ik niets liever dan jullie op een koekje van eigen deeg te trakteren. Gewoon even een spiegel voorhouden. Meer niet.
Oud 18 maart 2007, 12:02   #535
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, ik dacht er net hetzelfde over. Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten en gezien de platitutes, vulgariteiten, en vooral demoniseringen die standaard tot het progressieve taaltje zijn gaan behoren (met de klassieke uitschieters als VB-er, Vuilb-er, nazi, zwartzak, etc. etc.) telkens als een mening geuit wordt die de verdraagzame progressieven niet kunnen verteren noch weerleggen met argumenten, doe ik niets liever dan jullie op een koekje van eigen deeg te trakteren. Gewoon even een spiegel voorhouden. Meer niet.

Verbeter de wereld: begin met jezelf.
Oud 18 maart 2007, 12:04   #536
Banneling

Standaard

Citaat:
Verbeter de wereld: begin met jezelf.
Goed, ik wacht op jouw voorbeeld.
En dat van de feremansen, filosofen en bij uitbreiding alle zelfverklaarde 'wereldverbeteraars'. Zijn ze dat zichzelf niet verschuldigd als ze zich als wereldverbeteraars voordoen?
Oud 18 maart 2007, 12:06   #537
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan kun je het ook anders formuleren dan met 'hysterische nichten'. Je kwetst daar mensen mee. Jij vindt het precies vanzelfsprekend dat je zo'n terminologie gebruikt. Als jij niet hoffelijk bent tegenover deze mensen, betaal ik je met gelijke munt. En als jij niet hoffelijk bent tegenover 'een neger' dan betaal ik je ook met gelijke munt. Het is maar dat je het weet.
Ik vind je best grappig System!

Waaruit besluit je dat Online het over de volledige homosexuele gemeenschap heeft als ze het over "hysterische nichten" heeft? Kan het niet in jouw bolletje dat er ook niet-hysterische nichten kunnen zijn, en dat het bijvoeglijk naamwoord "hysterisch" net als onderscheid wordt gebruikt?

Ik heb de indruk dat U de nieuwe trend wil volgen die wil dat men geen onbepaald meervoud meer kan gebruiken, doch telkens de voorvoegsels "sommigen, niet alle" of "velen, niet alle" moet plaatsen indien men het over een onbepaalde groep heeft.

"moslims" doen zus of zo: mag niet! moet zijn: "sommige, niet alle moslims" doen zus of zo.

nochtans plaatste Online hier weldegelijk een bijvoeglijk naamwoord dat wees op een apart deel van de groep "nichten", nl. de hysterische nichten.
Wil U nu dat Online gaat schrijven: "sommige, niet alle hysterische nichten"????? Want daaruit blijkt dan wel dat JIJ vindt dat �*lle nichten sowieso hysterisch zijn, nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2007 om 12:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 12:10   #538
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer is "nicht" een scheldwoord?
Nee,hoor een homo hysterische nicht noemen dat is heel normaal en geen scheldwoord.

Citaat:
Mijn excuses, ik heb je alweer verward met Marlboro.

Citaat:

Ik praat mezelf niet vast : ik ontmasker en leg mijn vinger in de zere wonde .. tot jullie grote ergernis. Vandaar ook al het gestampvoet van diegenen die zich het meest aangesproken voelen.
Niets kwetst meer dan de waarheid
Het gestampvoet komt eerder van jou, jij bent het die mensen nicht, hypocriet en egoïst ligt te noemen.
Oud 18 maart 2007, 12:11   #539
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
op de hoed?
Ja, een pluim op de hoed.
Dat versta je toch?
Oud 18 maart 2007, 12:11   #540
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ja, een pluim op de hoed.
Dat versta je toch?

zie dat gij alles maar verstaat slumme

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 12:14.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be