![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naarstig gezocht en niks gevonden? Dat moet èrg frustrerend voor je zijn...
Ik wil je hartelijk bedanken om mijn punt op zo'n schitterende wijze te illustreren. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() Niets is zo grappig als hysterische nichten. Hartelijk dank voor het entertainmentgehalte en het feit dat je de hypocrisie ter progressieve zijde op schitterende wijze illustreert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() Laag, zéér laag bij de grond. Indien het VB aan de macht komt moeten de homofielen weer de roze ster dragen. Jullie zijn nog niet veranderd sinds oom Adolf, jullie suikernonkel.
Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou maar op met die platitutes, vulgariteiten en vooral idiote vergelijkingen (zijn de argumenten weeral op?) . Straks haal je de woede van Rafke nog op je hals. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() U hebt het allicht gehoord: mogelijk wordt Bart Debie vervolgd voor een hele waslijst misdrijven. Dit op basis van beschuldigingen geuit door ondermeer een cannabiskweker (die klaagt over een "illegale huiszoeking") en een veroordeelde gangster van het Falconplein (die beweert dat Debie 100 € van hem pikte).
Terzake hebben de professionele swastikapainters van De Morgen zichzelve gisteren en vandaag overtroffen. Al twee dagen gaan ze als jankende hyena's te keer tegen de voormalige politiecommissaris uit Antwerpen. Nu zijn politiemensen voor die linkse kankerpitten per definitie al verdacht, maar als ze lid zijn van het VB gaan alle remmen los. Er staat geen maat meer op, de adjunct-procureur Walter Pauli schruwelt dat de medewerker van Filip Dewinter "mensen van een andere religie foltert" en dat "zestig jaar na Breendonk soms nog altijd wordt gefolterd". Let op fijne verwijzing naar de nazi's, moest Pauli kunnen hij tatoueerde een hakenkruis op Debie's voorhoofd. Let ook op de wat onhandige zinsconstructie: in zijn heilige verontwaardiging snapt Pauli zelfs niet meer dat het ofwel soms ofwel altijd moet zijn. Ik had zonet Debie aan de lijn voor een reactie. Hij zei: "Flip, ik lees De Morgen niet". Hij heeft eigenlijk gelijk. Bron: Filip De Man, "de gevaarlijkste van alle Blokkers" (De Morgen, 4.4.2003) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Houd je veroordelende scheldwoorden maar voor jezelf. Ik begrijp wel dat je zulke woorden meer hoort als VB-lid maar dat terzijde... Je praat jezelf vast en dan begin je er maar naarstig op los te schelden. Gisteren was je ook al daar om mij als hypocriet en egoïst te verslijten vanwege een meningsverschil. Beschaafd zijn in een discussie is blijkbaar voor jou een stap te ver en dan begin je maar te schelden op basis van seksuele voorkeur, nu weten we tenminste waar VB-leden zich zoal mee bezig houden. Niet het aanpakken van de 'echte' problemen maar homo's op een forum uitschelden. Bank vooruit en pluim op de hoed!
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 maart 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal een nieuw glazen bolleke moeten aanschaffen of misschien toch maar eens echt de moeite moeten doen om de VB-ledenlijsten te consulteren, vooraleer je eender wat uit je botten slaat. Ik ben namelijk lid van geen enkele partij. Blijkbaar zijn de argumenten ook al weer op, dat het VB er weer bijgesleepd moet worden. Bedakt Kay-gell om mijn statement op schitterende wijze te bewijzen. Who's next? Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() Oh, ik dacht er net hetzelfde over. Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten en gezien de platitutes, vulgariteiten, en vooral demoniseringen die standaard tot het progressieve taaltje zijn gaan behoren (met de klassieke uitschieters als VB-er, Vuilb-er, nazi, zwartzak, etc. etc.) telkens als een mening geuit wordt die de verdraagzame progressieven niet kunnen verteren noch weerleggen met argumenten, doe ik niets liever dan jullie op een koekje van eigen deeg te trakteren. Gewoon even een spiegel voorhouden. Meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbeter de wereld: begin met jezelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit besluit je dat Online het over de volledige homosexuele gemeenschap heeft als ze het over "hysterische nichten" heeft? Kan het niet in jouw bolletje dat er ook niet-hysterische nichten kunnen zijn, en dat het bijvoeglijk naamwoord "hysterisch" net als onderscheid wordt gebruikt? Ik heb de indruk dat U de nieuwe trend wil volgen die wil dat men geen onbepaald meervoud meer kan gebruiken, doch telkens de voorvoegsels "sommigen, niet alle" of "velen, niet alle" moet plaatsen indien men het over een onbepaalde groep heeft. "moslims" doen zus of zo: mag niet! moet zijn: "sommige, niet alle moslims" doen zus of zo. nochtans plaatste Online hier weldegelijk een bijvoeglijk naamwoord dat wees op een apart deel van de groep "nichten", nl. de hysterische nichten. Wil U nu dat Online gaat schrijven: "sommige, niet alle hysterische nichten"????? Want daaruit blijkt dan wel dat JIJ vindt dat �*lle nichten sowieso hysterisch zijn, nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2007 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Nee,hoor een homo hysterische nicht noemen dat is heel normaal en geen scheldwoord.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#539 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, een pluim op de hoed.
Dat versta je toch?
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() zie dat gij alles maar verstaat slumme Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 12:14. |
![]() |
![]() |