![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan moet je nog bedenken dat een mens met zoooooooveel geld als AyneRand en zulks drukke agenda als leider van bedrijven die overal actief zijn over de hele wereld het nodig vinden om hier op dit forum relatief veel tijd te spenderen aan het blazen over hoeveel geld hij wel heeft. Op een haast obsessieve manier want sinds het begin heeft hij niet anders gedaan.
Weet je... Ik zag in Knokke ooit iemand die met zijn golfkarretje elke dag ostentatief ging rondrijden. (ik hoorde van de locals dat ie dat elke dag deed) gewoon om te tonen dat ie een golfkarretje had. Ergens heb ik het gevoel dat dat AyneRand niet was, maar het komt erg in de buurt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zijn ook dat soort mensen die voor waardeloze zaken veel te veel geld geven.
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je spreekt als een debiel en je geeft het toe omdat je geld hebt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed overigens dat we een aandachtshoer aan het bevredigen zijn wiens laatste klant van vanavond ging lopen zonder zijn pijppartijtje te betalen. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2007 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ayne rand is volgens mij een vrouw die geen cent bezit en alles doet om een beetje aandacht te krijgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 mei 2007 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#532 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey... respect voor hoertjes he. Laat die dames met flexibele uren en soms lastig werk niet vergelijken met internet aandachtshoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt chique volk spreekt niet over geld
Ruben Cottenjé de Dauphin. Juni 2006-06-11 http://forum.politics.be/showthread....27#post1752827
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je analyse is juist, maar ik denk niet dat het een vrouw is. Vrouwen zijn net ietsje minder geneigd om zo diep te gaan. (behalve gedwongen prostitutie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow... we gaan nog dieper! Knap dat je mijn familie kent. Vanwaar haal je die informatie? Uit de Wall Street Journal? Ben ik daarin verschenen?
Rafkes technieken... wanneer in de val dan ga je dingen verzinnen. Tof. Lijkt me een prima bedrijfsleider die ineens mensen met wie het niet lukt gaat beschuldigen van hersenspinsels. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AyneRand is van zijn voetstuk gedonderd tot en met. Zijne al-geld-erigheid was zo woedend dat hij ineens moet zeggen dat mijn familie met prostitutie te maken heeft. Knap. Een groots bedrijfsleider waardig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |