![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stakingen moeten kunnen | |||
Nee,alles zonder stakingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,41% |
Ja,stakingen als drukkingsmiddel |
![]() ![]() ![]() |
48 | 88,89% |
De bazen zijn oppermachtig en beslissen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,70% |
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duveltje382...
Zou je nu niet eindelijk eens beter al die rivaliteit achterwege laten en u richten op andere zaken ? Laat iedereen is in zijn eigen waarde, en gun iedereen zijn/haar recht op vrije meningsuiting en vrije gedachten... Nogmaals, met ruzie, komt ge nergens...wanneer ga je dat nu eens inzien? Kemphanengedrag heeft nog niemand iets deftigs opgeleverd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zullen ze je nog willen bij het CNT denk je als ze weten dat je voor zoiets bij de plaatselijke virtuele overheid hier gaat janken guerin ?
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zou je nu niet eindelijk eens beter al die rivaliteit achterwege laten en u richten op andere zaken ? Laat iedereen is in zijn eigen waarde, en gun iedereen zijn/haar recht op vrije meningsuiting en vrije gedachten... Nogmaals, met ruzie, komt ge nergens...wanneer ga je dat nu eens inzien? Kemphanengedrag heeft nog niemand iets deftigs opgeleverd. Deze uiteenzetting kon ook begon zijn met Kobaf...
![]() |
![]() |
#524 |
|
![]() en net zo goed met jouw en alle anderen hier.
ik ben trouwens bezig met armoedebestrijding - en daar hoort nu eenmaal bij om communisten en andere klein linkse dogmatici - die de armen in schuldgevoel en middeleeuwse denkbeelden gevangen houden - te bestrijden als duupje de ernst daarvan nog steeds niet begrijpt dan vind ik dat zeer jammer voor haar echte anarchisten kan ik trouwens zelfs nog wel respecteren ik zal morgen cnt eens een mailtje sturen om te vragen wat ze van hun nieuwe belgische vertegenwoordiger zijn consequentie vinden op een forum dat doe ik natuurlijk puur om nepanarchisten zoals jij te bestrijden ik geef dat vlakaf toe en draai daar niet over rond de pot dergelijke nepanarchisten zijn immers schadelijk voor de belangen van de armen en het vws behartigd onverstoorbaar de belangen van de armen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 01:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb dat eens uitgelegd maar blijkbaar is het niet tot jou binnengedrongen. Door het aanvaarden van de reglement van het forum is er affiniteit ontstaan tussen de leden van dit forum.Die affiniteit bestaat ook in de aanvaarding dat er een soort regulerende moderatie waarbij men zijn ongenoegen kan overbrengen en dat deizelfde moderatie maatregelen kan nemen als de aanvaarde reglement,onze aller forum affiniteit,te veel met de voet getreden is. Zie,anarchie is orde ![]()
![]() |
![]() |
#526 |
|
![]() we zullen zien wat ze er van vinden morgen he
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu,als je over de autonme anarchisten hebt moet je geen moeite doen,die vinden georganiseerd anarchisme maar niks.Met de CNT hebben we geen bedoeling die anarchisten in te lijven.
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() doordat jij je werk trouwens ook aanvaard hebt bij de stad en doordat je ook belasting betaald is er ook een affiniteit ontstaan tss jouw en de belgische staat
je kan niet beiden hebben guerin een echt anarchist laat zich geen wit pakje aan doen om braafjes papiertjes te gaan oprapen een echt anarchist eet geen vlees en nog veel meer een echt anarchist leeft ergens in een hut in het bos en zit zelfs niet eens op het internet jij bent het archetype van een salonanarchist je bent wel komisch dat moet ik toegeven ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#530 | |
|
![]() Citaat:
jij die bij het minste gaat janken bij de forummoderatie en die mij ooit zelfs eens dreigde klacht bij de politie in te dienen omdat ik per ongeluk je gsm een paar keer had opgebelt echte anarchisten gaan niet janken bij de moderatie noch bij de flikken guerin het spijt me
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
ik raapte ook papiertjes destijds voor de stad na zeven maanden heb ik daar het hoofd van de technische dienst (tevens een fervent en extreem vb er ) tegen zijn smoel geslagen hoe lang ga jij je nog laten vernederen door die gasten voor een hongerloon ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#533 | |
|
![]() Citaat:
niet de mensen van het CNT ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de CNT een syndicaat is.
![]() |
![]() |
#535 |
Minister
|
![]() Wel dan,de mensen van de CNT zullen wel zelfs zien of ik het waardig ben om lid te zijn van de CNT.
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
overal had ik het altijd aan de stok met de bazen maar ik zat nooit nergens alleen in de refter ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
we zullen zien of ze vinden dat iemand die omwille van de persoonlijke aanval van een arme, de forummoderatie de censuur laat toepassen, een echt anarchist is. zal je iets laten weten zodra ik antwoord krijg ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Minister
|
![]() Waarom denk jij dat er uberhaupt een refter is waar ik werk?En dat ik er dan ook zou eten!Verkeerde informatie?
![]() |
#539 |
Minister
|
![]() Je moet doen wat je niet laten kan,geen probleem.
![]() |
#540 |
|
![]() anarchisten rapen niet braaf papiertjes op als hen dat wordt opgedragen guerin
ze vertikken dat want ze aanvaarden geen gezag jij aanvaard wel gezag want je gehoorzaamt het maatschappelijk bevel om papiertjes op te rapen dus ben je geen anarchist ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 september 2007 om 02:20. |
![]() |
![]() |