![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#54161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In andere regio's worden de Russen hartsgrondig gehaat. Om dat te begrijpen moet je al minstens een keer in Oekraïne rondgereisd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw air van de enige kenner te zijn is wat potsierlijk, weet je.
![]() |
![]() |
#54163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ewel nee, ik haat zulke reizen, daarom ben ik nog nooit in Noord-Korea geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om Oekraïne te begrijpen moet je Lvov en de Karpaten aangedaan hebben, hartland van de Oekraïense cultuur en dat het anti-Russisch is is een understatement, ik werd daar zeer slecht behandeld omdat ze dachten dat ik een Rus/ Oost-Oekraïner was. Dus op den duur deed ik alsof ik geen Russisch kon en begon in het Engels. Uiteindelijk schakelden we dan toch over op het Russisch maar men was veel vriendelijker. Was er in 2008 of 2009. Maar je moest ook steden als Mariupol, Donetsk, etc. aangedaan hebben (toen deze nog bij Oekraïne hoorden) en uiteraard de Krim. Geen kat sprak daar Oekraïens, zowel linguïstisch als cultureel 100% Russisch. De overgrote meerderheid met wie ik sprak voelde zich geen echte Oekraïner. En ze worden door "echte Oekraïners" (uit Lviv, Kiev, etc.) ook niet als echte Oekraïners beschouwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bulgaria's Orthodox Church elects new patriarch with pro-Russian views https://www.voanews.com/a/bulgaria-o...s/7678825.html Hongarije en Slovakije hebben een pro-Russische regering. In Frankrijk kregen partijen die kritisch staan ten opzichte van het huidige Russofobe beleid de meerderheid van de stemmen. Ook veel Oost-Duitsers zijn pro-Russisch. Why Does Eastern Germany Love Putin So Much? https://foreignpolicy.com/2023/09/17...isinformation/ Laatst gewijzigd door tomm : 23 juli 2024 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek geen Russisch of Oekraïens en werd dus benaderd als westerling. Over het algemeen werd ik zeer positief bejegend. Zeker in Kiev had men het veel over wat er met Maidan is gebeurd en men vertelde over Janoekovitsj als een corrupt figuur die het land wilde terugsturen in de Russische invloedssfeer. Het bezoek aan het Lavraklooster gaf een wat andere impressie. Dat klooster werd op dat moment nog gerund door de Russisch-orthodoxe kerk en je merkte dat de gids zich niet zo positief opstelde ten aanzien van de lokale overheid.
![]() |
![]() |
#54167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ze was gevraagd om het in simpele woorden uit te leggen.. stel u voor..
en weet je wat, als je niet kunt uitleggen in één zinnetje waarover het conflict gaat, klopt de uitleg niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De realiteit is meestal eenvoudig, propagandapogingen om ze om re buigen tot leugens meestal complexer.
Dat is wat jullie nu al twee jaar aan het proberen zijn: van de agressor het slachtoffer maken en omgekeerd. Tegen alle feiten in. En tevergeefs.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog een vreemde gedachtengang mijn inziens. Enerzijds hoor je afschuwelijke bedreigingen naar het westen toe (genre 'we nuken jullie de verdoemenis in') Maar als we er van uit gaan dat er in het westen ook heel veel sympathie is voor P&co (zoals jij hierboven beweert). Hoe zit dat dan? Worden die sympathisanten (zoals jij er oa ééntje bent) dan en passant ook maar mee verdampt met de schurkachtige westerlingen (zij die niet van P&co houden of er niet willen voor buigen – wat voor P&co mogelijks wel op het zelfde neerkomt) Of Heeft P&co daar iets voor ontwikkeld dat de symphatisanten gespaard worden van het hellevuur (soort selectief maaien?) Dan hebben ze daar ongetwijfeld ook gebruik van gemaakt in al die steden en dorpen die ze in Ukr al met de grond gelijk hebben gemaakt. Dat we van dat middel nog niet gehoord hebben is waarschijnlijk te wijten aan onze bevooroordeelde westerse pers. Mocht dit zo zijn mag je daar uiteraard altijd je licht laten over schijnen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 23 juli 2024 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja gans UKR is zo n een verhaal, ze komen onze broeders en onderdrukte taalgenoten bevrijden< Ah jullie willen niet meewerken dan gooien we jullie huizen effe plat, verdiende loon bevrijdingsweigeraars ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe langer en hoe meer ze pleiten, hoe ongeloofwaardiger het wordt. Dus dat ze nog maar wat voortdoen zeker. Qua eye opener kan het tellen (voor wie wil zien natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
#54173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht Hitler bij zijn 9 maanden bombardementen op Britse steden aan de nazigezinden die daar woonden?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest ik Tomm zijn zou ik niet durven naar RU te gaan
de kans dat hij hier op het forum iets fout tokkelt is zodanig groot, dat hij veel kans heeft om opgepakt te worden ah kammeradsky Tommy, kommen sie einmahl mitt, wir mussen eine weitere erklaring suchen fur ihre berichte auf Belgische Forums... ![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 juli 2024 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan niet zo goed tegen die ongelijkheid; zoals je zegt, alles is daar zo goedkoop dat zelfs een middelmatige Europeaan aanzien wordt als rijk. Daardoor krijgt ge een onbalans. Als Westerling zijt gij meestal de attractie voor de local. Net zo in Brazil, Kenya, Indonesie. Ik vind dat niet zo plezant… Anyway, ik zou toch nog eens naar wat andere bronnen zoeken over het aantal inwoners in Mariupol nu vs 4j geleden. Allez, als je het echt wilt weten natuurlijk; niet als je gewoon je priors bevestigd wilt zien
![]() |
![]() |
#54177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs zonder burgeroorlog, China moet maar tegen Amerika beginnen en wij staan dan alleen tegenover Rusland, Iran, Noord Korea en meer.
Kus uw geliefden vaarwel. Het zal echt wel uitmonden in oorlog... en neen we winnen deze niet.
![]() |
#54178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een big kaboom in de Kerch regio. In de russische Kavkaz haven is UA erin gelukt de grootste russische Ferry met een voltreffer te trakteren. Een belangrijk gegeven, gezien deze vooral diende voor transport van militair materiaal naar de bezette Krim.
![]() Het schip was de Slavyanin. Op het youtube kanaal van Denys Davydov staan beelden van het brandende schip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al 70 jaar probeert het Westen van Israël het slachtoffer te maken, tevergeefs. Tegen alle feiten in.
|
![]() |
![]() |