![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet het lef maar hebben zeg ik dan....
![]() |
![]() |
#5482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niets kwetst meer dan de waarheid hé Arti. ![]() De waarheid vertellen is niet altijd toegelaten op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 22 maart 2012 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je systematisch alles negeert wat niet in je kraampje past, kom je ongetwijfeld tot die conclusie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen Gij, Artisjok en Alboreto zien iets . De rest ziet niets. In dat geval zou ik mezelf toch in vraag beginnen stellen Raf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5487 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5363 zulke dingen pleeg ik inderdaad nogal eens te negeren...om de discussie niet te vermoorden.....zeker als ik mij aan het amuseren ben.....snappie...
![]() |
![]() |
#5488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da's andere koek dan vrouwenbesnijdenis aanklagen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is volstrekt zinloos. Ik hou het in dit topic dan ook voor bekeken. Ik heb betere dingen te doen dan mijn tijd te verbeuzelen aan trollen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat proces heeft de politiek gedacht aan de maakbaarheid van de mens en zijn gedachten. Een enorm grote illusie natuurlijk. Gedachten laten zich niet kisten, ook niet door veroordelingen door een of andere rechtbank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan jezelf blijven wijsmaken dat je post geknipt werd omdat je de waarheid schreef; maar dat is niet de reden die je opgegeven werd. Hoe je ook kronkelt, er is, mijn inziens, geen enkele reden om wie dan ook te verwijten, te beledigen en uit te schelden, laat staan te bedreigen; tenzij je een chronisch tekort aan argumenten hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5495 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5496 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5497 |
|
![]() En nu terug on-topic
![]() |
#5498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5499 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch beledig je niet. Dat vraagt enige bewondering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links mag nog honderd processen voeren . Dat mensen conclusies trekken uit feiten zullen ze nooit kunnen beletten. |
|
![]() |
![]() |