![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#16561 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ik denk echter dat er een te grote vrees is voor een negatief resultaat om dergelijk onderzoek te starten. |
|
|
|
|
|
|
#16562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom er meer mensen iets...
seculiere moord(en), gekke 'zelf'moordpoging, kinderen afknallen in Toulouse en Luik
|
|
|
#16563 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De ideologie van het VB is in mijn ogen al even verouderd als deze die ze bestrijden. Citaat:
Citaat:
Een VB stemmer als belever die extremer gaat in de interpretatie van de schrijfsels dan de oorspronkelijke opstellers is per definitie een extremist. Ditto voor de moslim, katholiek, protestant, creationist, getuige van Yehova, ...
|
|
|
|
#16564 | |
|
|
Citaat:
"Other parts of the CSC research found that 40% of Muslims want Sharia law in the UK for Muslims. 1/3 of those want a worldwide Caliphate based on Sharia. There are already over 85 Sharia law schools in the British Isles, so their wish is becoming true. Moreover, 54% of those survey wanted a Muslim Party to be represented in Parliament."http://www.newsrealblog.com/2010/12/...0-want-sharia/ Foute verhouding dus. Ik vond niet direct studies daarover in andere Europese landen, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het elders ook van dattum is. |
|
|
|
|
|
|
#16565 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#16566 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
leg dat nu eens uit aan mij, hoe ze dat werkt ? Kun je geen casussen schetsen |
|
|
|
|
|
|
#16567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16568 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#16569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iets in die aard? Dat daar nog niemand aan gedacht heeft...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#16570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16571 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe meer hoe liever? Citaat:
Leg ons eens uit waarom de Marrokaanse jongeren zich gedragen als goor krapuul. Citaat:
De stijgende benzineprijs? De teloorgang van de waterhoek? De sluiting van de Sinksenfoor? Of de kleurstoffen in het eten van de afhaalchinees?
|
|
|
|
|
#16572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet, wie A zegt, .... .... moet ook B zeggen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#16573 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16574 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16575 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16576 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16577 |
|
Banneling
|
Goh, hoe erg voor die dief die aan zijn 81ste slag bezig was. Zijn carrière werd gefnuikt door de flikken die zijn wilde ambities kwamen verbrodden.
|
|
|
|
|
|
#16578 |
|
|
Het lijkt erop dat ie de kaas van z'n brood heeft laten halen, die jonge Jankaas.
Dat duurde niet lang. |
|
|
|
|
|
#16579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jamaar die reverse reactie, dat is interessant, dat het de schuld is van de belgen dat ze zich zo gedragen ? Dus ze worden als goor schorremorrie behandeld, en beginnen als opgejaagd wild agressief weerwerk te bieden, dat is het volgens mij. Daarom springen ze op moto's/auto's en knallen ze polities neer. Ze lopen in een moskee met een brandbom (op zich vind ik dat inderdaad altijd goed dat de vuiligheid zichzelf opkuist) Dat is dan ook onze schuld ? Ja daar moet ik hard over nadenken. We mochten niet naar afganistan gegaan zijn met onze F16's dat is het ook wel zeker. Stomme rambocrem toch.
|
|
|
|
|
|
#16580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|