![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de meeste interimkantoren lokken de kandidaten toch maar gewoonweg voor inschrijvingen
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() Ik hoop het , maar vrees van niet. Ik ken wel meer zo mensen, die vastgesmeed in hun eigen waanideeën door het leven moeten, tot het bittere einde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie ook dat de roos nog niet genezen is van het al-Andaluz natte-droom-sprookje - wat al zo vaak werd weerlegd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Reconquista was een drama voor de beschaving. De eerste maatregel van de christenen was de badhuizen sluiten: hygiëne was des duivels, want men moest het lichaam minachten. Over de jodenvervolgingen en de Spaanse inquisitie zal ik maar zwijgen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we vooral zwijgen over Jodenvervolging ja - want islamieten doen daar niet aan, nou??? Verschrikkelijk drama ja - zonder de 'reconquista' was jij nu muzelman en werd ik gestenigd! Het is tenslotte toch goedgekomen, we leven niet meer in de middeleeuwen - islam daarentegen ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 juni 2009 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De fraaie Romeinse urbanistiek verloederde wel tot de welbekende Arabische medina, want het islamitisch recht bepaalde dat in een straat twee beladen ezels elkaar moesten kunnen passeren. Dus alles wat breder was, werd dichtgebouwd met groezelige wanorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Banneling
|
![]() Als u na jaren proberen te overleven. Smachtend naar voedsel, verteerd door honger. Hopend op een betere toekomst. Die misschien nooit komen zal. Toch plots het winnende formulier lijkt gewonnen te hebben. Bij mekaar gewerkt, met de hele familie. Waarvan er maar enkele mee kunnen. Degenen die sterk genoeg zijn. Degenen die nageslacht hebben. Of degenen die nog nageslacht willen hebben. En het een toekomst willen garanderen.
Ze vertrekken, zwaar getraumatiseerd door wat ze hebben gezien in het eigen land. Onderweg maken ze dingen mee die leiden tot vele frustraties. Mogelijk haalt een deel van hun nooit de eindmeet. Het zal je maar overkomen. Als moeder. Altijd hopend op een betere toekomst voor je kind. En dit dan zien sterven in je armen, meereizend in een vrachtwagen. In een ver land, waarvan je de taal niet kent. En waar men medische hulp weigert, omdat je geen papieren kan voorleggen. Of omgekeerd als kind, of als eender wie, iemand zien sterven die je graag ziet... net omdat de wereld waarin alles in overvloed is, het land van je bestemming, medische hulp weigert. Een maatregel ooit ingesteld, door types die zo hardvochtig en koud zijn, vinden dat de maatschappij zo hard en ruw moet zijn, dat ze zelf de Darwinian survival een handje mogen helpen, ... zoals de topicposter. Eén lichtpunt. U weet niet wat u zegt. Anders zei u het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() En uw punt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() Die post verdiende een herhaling.
Dit topic is praatjesmakerij. Er is geen enkele ernstige bron aangehaald voor de zogenaamde vaststellingen, al zou de term 'dringende medische hulp' liposucties dekken van rijke zonen van oliesjeiks die vervolgens weer terug naar de Verenigde Arabische Emiraten emigreren. ![]() Waarom richt je de pijlen niet op al de elitairen van dit land die het volk dagelijks veertig miljoen armer maken voor een luxejacht hier en een hotelkamer voorzien van alle franjes, toeters en bellen ginder? Ik geef maar even enkele tips: de leden van het koninklijk paleis, 'managers' die hun bedrijf ten onder lieten gaan maar vonden dat ze hiervoor toch een jaarinkomen voor mochten krijgen dat groter is dan hetgeen u en ik met onze beide families tijdens onze hele levens bij mekaar krijgen! Het is natuurlijk makkelijk als u opperhoofd bent van een keten en een percentage van de omzet rustig tot het uwe kan maken... over de gouden handdrukken, het feit dat deze bedrijven dan ook nog gered moeten worden met het geld van de hardwerkende burger, politici die alles proberen mee te pakken wat er maar te pakken valt, al de bedrijven die frauderen, al de mensen die hun geld verscheepten naar Monaco of de Kaaimaneilanden, al dan niet via ingenieuze operaties waar ook zij zelf niet meer aan uitkunnen (dus de belastingscontroleur zeker niet), de ettelijke Belgische bedrijven die jaarlijks nul euro aan de belastingen overmaken 'zogenaamd vergeten' , de enorme fraudes, ... Oh wacht, daar is heel wat meer lef voor nodig dan de meest arme en gediscrimineerde burgers van onze samenleving zomaar te kijk zetten hé. En daarvoor moet je ook een beetje schranderder zijn. Laatst gewijzigd door Jennes : 9 juni 2009 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() Waar leidt u aan af dat het tegen het misbruik zijn van de geneugten van onze welvaartsstaat -waarvoor wij allen belasting hebben betaald- gelijk staat aan het goedkeuren van wat die koninklijke uitvreters allemaal uitspoken of wat het internationale grootkapitaal allemaal uitspookt?
En verder maakt u de inmiddels klassieke fout om mensen die de multikul niet met onverdeeld genoegen toejuichen, te betichten van lafheid en minder schrander zijn dan 'moreel superieure' Gutmenschen zoals u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb me wel wat vergaloppeerd; dacht aan de soennieten en met name aan de soennitische Arabieren. De sjiieten zijn eigenlijk nooit zo diep gevallen, en bleven tot in de vorige eeuw goede Perzische literatuur en filosofie voortbrengen, misschien ook ander cultuurgoed; ik ben daar minder in thuis. Aan de Turkse cultuur zit dan weer een moderne, allesbehalve islamitische kant; daarover had ik het gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
of men is zeer laf of men is zeer weinig schrander dat men bang is voor de eurocentiemen die worden besteed aan de verzorging (in nood zelfs mogelijk!!) van mensen die proberen te overleven in de alleronderste lagen van deze planeet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uiteraard staat het u geheel vrij om de medische behandeling van voor mijn part heel de derde wereld geheel uit uw eigen privégeldbuidel te betalen. Dat zou van nobelheid en een groot hart getuigen en u het recht te geven om moreel superieur te zijn. Sinterklaas spelen van mijn belastingcenten echter niet. |
||
![]() |
![]() |