![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Vreemdeling
|
![]() Spreekt u steeds over uzelf in de derde persoon? Zelfs uw forumnaam is louter provocatief bedoeld. U gaat zoals alle trollen op de negeerlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw houding lijkt bewust geen ander doel te hebben dan te provoceren, wanneer u les wilt geven zult u dat elders moeten doen en wilt u me die religieuze onzin besparen over Allah? Daar heb ik echt geen nood aan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Gelieve geen scheldwoorden zoals "onzin" te gebruiken. Anders gaat u op de negeerlijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het principe van de verlichting gaat over de mens die centraal staat in het denken, en niet langer God die de mens onderwerpt en net dat principe lijkt me voor ware gelovigen binnen Islam bijzonder moeilijk te vatten,juist omdat het vrije denken door die onderwerping aan banden wordt gelegd. Dat is ook niet zo vreemd omdat islam als ideologie ieder aspect van het menselijk leven regelt, juist hiermee brak de verlichting! En wilt u uw toon matigen? Uw dreigement om iedereen die het waagt er een andere mening op na te houden op uw negeerlijst te zetten, getuigt van agressie, dat is hier op het forum wat bedoeld is voor discussies echt geen aanwinst! Hoe komt dit toch dat wie zichzelf moslim noemt onmiddellijk een pedante en agressieve houding aannneemt binnen de discussies op dit forum, is het voeren van een discussie met anders denkenden echt onmogelijk? Wat komt u hier dan eigenlijk doen, behalve het "verdedigen van uw Islam" waarbij uw opvattingen duidelijk niet ter discussie mogen worden gezet? Laatst gewijzigd door alice : 3 september 2010 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Vreemdeling
|
![]() Uw citaat was een reactie op mijn post i.v.m. Descartes. Uw intellectuele oneerlijkheid is nu genoegzaam aangetoond. U gaat op de negeerlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snapt u zelf wel, Tawhid, hoe gek dat overkomt? Als u iedereen waar u het niet mee eens bent, op uw negeerlijst zwiert, kan u binnenkort nog slechts met 5 �* 6 mensen discussiëren en het zullen geen interessante discussies zijn want het enige wat er dan gezegd wordt is : ja, u hebt gelijk. Saai, hoor! ![]()
![]() |
![]() |
#548 |
Burger
|
![]() Ik denk dat u houdt van monologen voeren, Tahwid. In een democratische samenleving moet je nu eenmaal leren omgaan met kritiek, ook al gaat die regelrecht in tegen bijvoorbeeld een achterlijke godsdienst. Ook dat hoort bij het integratieproces.
Het zou van meer volwassenheid getuigen mocht u erin slagen op een respectvolle en intellectueel correcte wijze in debat te treden met mensen die een andere mening hebben dan uzelf of uw koran. Het zou helemaal fantastisch zijn mocht u daarbij ook nog tot een onderbouwde stelling komen. Uw negeerlijst-dreigementen tot op heden getuigen helaas van het tegendeel en verraden een diepe onmacht om met inhoudelijke argumentatie uw punt te maken. Ik vrees dat - buiten uw fanclub van religieuze descipelen - niemand nog geïnteresseerd zal zijn in uw "commentaren". Wanneer u zich liefst ontdoet van mensen met een dissidente (geloofs)opvatting, vraag ik me af wat u eigenlijk komt zoeken op een discussieforum. Geloofspropaganda voeren? Tenslotte, voor we verdergaan, nog even dit: het is niet omdat iemand uw replieken, meningen of geloof onzinnig noemt, dat u persoonlijk wordt uitgescholden. We doen nogmaals een poging, indien u zich bereid voelt om op een correcte en volwassen manier in debat te treden. Voor een goed begrip wil ik eerst duidelijkheid over het volgende: 1) Beweert u dat het verlichtingsdenken is overgewaaid van de arabische wereld naar Europa? 2) Wat begrijpt u onder het begrip "verlichtingsdenken" (u beweert dat ik er niks van afweet, dus ik leer graag bij)? 3) Wat vindt u zo provocerend aan de nickname Allah1? Laatst gewijzigd door Ephialtes : 3 september 2010 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest hij nu nog anderen aanzetten/oproepen om niet te reageren; dan heb je reden om kritiek te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zegt wel veel over de debatbekwaamheid van de debateur en de verdraagzaamheid van diegene die iedere dissidentie meent te moeten "uitsluiten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb heel duidelijk uitgelegd waarom ik meen dat moslims zoals u ( gelukkig ken ik andere moslims!) gewoon niet begrijpen waar de verlichting over gaat, uw onmacht om minstens met enige beleefdheid te reageren spreekt boekdelen! Maar zet me gerust op uw negeerlijst, blijkbaar kunt u niet om met andersdenkenden die menen dat Allah het niet beter weet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs MaGNiFiCaT die ik hier nog nooit heb zien schelden staat er op, met stip zelfs. ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=45 Laatst gewijzigd door daiwa : 3 september 2010 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar op zich is die houding erg veelzeggend en zal de lezer daar zeker conclusies uittrekken. Laatst gewijzigd door Ephialtes : 4 september 2010 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....53#post4952453 en jouw reacties http://forum.politics.be/showthread....89#post4952689 http://forum.politics.be/showthread....06#post4952806 of deze http://forum.politics.be/showthread....22#post4953322 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is hier uw punt? Tawhid lijkt te denken dat iedere vorm van intellectuele bijdragen slechts te vinden is op het ware pad van de Islam die als bron voor anderen zou hebben gediend, anderen spreken dit tegen, mag dat van u? Waar bemoeit u zich eigenlijk mee, inhoudelijk draagt u niets bij aan de discussie tussen deze twee personen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#558 |
Parlementslid
|
![]() ook hier doet ze zoals altijd en overal niets dan trollen; alice de koster staat daarom op m'n negeerlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |||
Banneling
|
![]() Ik bevestig wat Ephialtes schreef
"...zal de lezer daar zeker conclusies uittrekken." Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Minister
|
![]() @Tawhid:
mag ik ook op uw negeerlijst? Of worden kindertjes die vragen overgeslagen? Misschien moet ik eerst iets doen zoals mijn teddybeer Mohammed gaan noemen? |
![]() |
![]() |