![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Dank je.
Citaat:
Dat zou een hele stap vooruit zijn, mocht men eindelijk eens beginnen met de waarheid te vertellen, de volledige waarheid en niets anders dan de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ze extreem racistisch is natuurlijk en elke keer de bruine ballen er uit haalt en keer op keer als ze een witte trekt , deze terug legt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op een zondagmiddag wel beter te doen.
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Banneling
|
![]() Volgens sommigen mag je geen vreemdelingen natrekken in de databases als ze een geldig paspoort hebben..dat is dan racisme..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik stel op dit forum voortdurend vast dat men niet in staat is de islam te verdedigen zonder er andere zaken bij te betrekken. Het zijn de misdadige negationisten, de minimaliseerders in de politiek en op forums die deze mensen in de steek laten en kopje onder duwen. Ik heb nog nooit iemand op basis van kleur of overtuiging anders behandeld, ik heb ooit mijn loopbaan beschadigd omdat ik het opnam voor een Marokkaan die mijns inziens onterecht ontslagen was. Ik denk toch niet dat teveel gevraagd is van om van het even wie te verlangen om duidelijk en ondubbelzinnig het recht op afvalligheid en de vrije partner keuze te erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt ook niet op een leugentje meer of minder gekeken om de islam uitdewind te zetten..enkel extremistische religies ( jehova's,amish) verwerpen het wijzigen van de persoonlijke levensovertuiging..en enkel binnen de islam uit zich dat soms door fysiek geweld te plegen op afvalligen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag citaat met link. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiskunde en statistiek, dat zijn geen leuke vakken, hé? Daarin moet je immers exact zijn en kun je niet ongestoord uit je nek kletsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Minister-President
|
![]() hier nog eens, hoe de Westerse wereld de vrijheid van de vrouw respecteert:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...l-nemen.dhtml?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 maart 2012 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En u weet ook al hoe daar precies de kosten voor de pil betaald worden en of dat een rol speelt? De indiener van de wet zei bovendien dat het draait om vrijheid. Snapt u het nog? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Minister-President
|
![]() zijn het dan misschien niet-geintegreerde moslims?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 14 maart 2012 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |