![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw gevoelen tegenover Brussel, onze hoofdstad? | |||
Ik ben er fier op, en zeker niet beschaamd erover |
![]() ![]() ![]() |
21 | 32,31% |
Ik ben er beschaamd over, en zeker niet fier. |
![]() ![]() ![]() |
47 | 72,31% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer niet, de Vlaamse bevolking is enkel een lastige bijkomstigheid daarin.
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zalt gaan, ja?
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is Bemmers?
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij iedere Chiro afdeling zeggen ze dat ze de beste saus kunnen maken...en ook in De Monk in Brussel maken ze de beste. Ook mijn moeder maakte de beste ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2019 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al daarvoor zoudt ge 't doen, hé, en dan een foto trekken. Overigens spreek ik ook in Bergen, Bouillon, Charleroi, Dinant, Doornik, Gembloers, Luik, Namen, Nijvel, Luik, Verviers, Waver ... zonder probleem en zonder gêne de mensen in het Nederlands aan. Ik geef toe: ik heb het voordeel dat ik er nogal 'mediterraans' uitzie. Misschien durft daarom niemand uitgesproken negatief te reageren? Overigens schakel ik wel gemakkelijk over naar Engels, Duits of Spaans. Frans gebruik ik vooral als ik iemand zich ongemakkelijk wil doen voelen. Behalve dan met vrienden: met hen wissel ik af tussen Nederlands en alle mogelijke andere talen, en zij vinden dat best OK.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen die telt niet mee
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2019 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
250 gram spaghetti 1 blik Bolognaise saus naar keuze 150 gram geraspte kaas van bij Aldi. Tabasco. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 januari 2019 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar kan desgevraagd wel een mouw aan worden gepast ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gij moogt die vaak helemaal in uw eentje opeten, zeker? (Toegegeven: da's wel 't goedkoopste. En voor de gezelligheid kunt ge altijd nog op forum.politics.be terecht, hé.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bemerk links de fles met de geheime doorzichtige saus waarin brokjes drijven. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 16 januari 2019 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél te véél vlees op die spaghetti, me dunkt. En het soort kaas erop lijkt mij ook niet echt ideaal. Maar elk z'n goesting, hé. Ik was onlangs voor het éérst in een nieuw Italiaans restaurant in Brugge. Uiteraard testte ik dan de 'spaghetti bolognese'. Nu weet ik dat ik daar gerust élk ander gerecht kan uitproberen, want de kok kan koken. Z'n 'spaghetti bolognese' was de beste die ik ooit at. Zelfs die die ik zelf klaarmaak, is zo lekker niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden ze daar ook zulk een fles geheime saus? want het die saus die het verschil maakt tussen "goede spaghetti" en de "spaghetti van Pee Klak" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 januari 2019 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de Italiaanse keuken wordt er nooit saus over de pasta gegoten. Er wordt ook nooit gruyère kaas gebruikt. De pasta wordt gekookt en daarna gemengd in de schotel waar ze vlees, vis of groenten hebben klaar gemaakt. En daarna gemengd in borden opgediend. In een echt Italiaans restaurant zal je nooit pasta zien drijven in saus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'geheime saus' werd al in de keuken gebruikt, als ge 't mij vraagt. Aan tafel zelf kwam een knappe en vriendelijke jonge dame een kleine beetje geraspte kaas op de schotel strooien, en dat was het. Géén tabasco nodig, want die zou de heerlijke smaak alleen maar kapot hebben gemaakt. Maar u maakte mij wel nieuwsgierig naar die "spaghetti van Pee Klak". Als ik er volgende maand geraak, zal ik wél een kleinere portie vlees vragen. Op welke dag(en) kan ik daar het beste naartoe gaan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 16 januari 2019 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |