![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdeel & heers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() Wij, de objectieve Belgen, eisen Pastorinnen en priesteressen
![]() Dan kunnen we ook eens een dame aanspreken als "Eerwaarde Dame" ![]() Godsdiensten zonder Mullinnen en Ayatollinnen dienen verboden te worden. ![]() Wij willen daarvoor zelfs betalen!!!! Heerlijk dat ik eens Moslims en katholiekjes zonder enige discriminatie over dezelfde kam van de vrouwonvriendelijkheid kan en mag scheren. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juli 2012 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Andermaal een bewijs van uw onwil te begrijpen. Jan heeft gelijk. Uw eigen voorkeur druipt er met liters vanaf. Bijgevolg blijft de conclusie maar al te waar: u bent niet in de positie hierover te oordelen. U kent de materie niet (bijgevolg heeft niet de nodige kennis om de motivatie van de Kerk te beoordelen), maar u mist ook iedere objectiviteit. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het zo - en dus, ja, blijft u zich maar wentelen in uw eigen onwetendheid - dat de priesterlijke staat voorbehouden blijft voor mannen alleen. Alleen valt de priesterlijke staat en pastoor niet samen. Zo zijn er ontelbare priesters die geen pastoraal ambt hebben dat door de overheid wordt verloond, net zoals er ook pastores zijn die geen priester zijn maar wel op de loonlijst van de overheid staan. U ziet: uw redenering klopt van geen kanten en wordt tegengesproken door de werkelijkheid. Dus ja, het onderscheid heeft zin, zelfs al blijft u het ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Het is uw fundamentalisme dat uw denkvermogen vertroebelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet maar durven. Naar analogie zou ik kunnen stellen dat:... ... maar zo zit ik niet in elkaar.De interne regeltjes en geplogenheden van de vakbond betekenen voor normale mensen niets, Raf. De discriminatie van mensen met een politieke overtuiging zoals van het Vlaams Belang, zien ze des te duidelijker U blijkbaar wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn vrouwelijke pastoors maar geen vrouwelijke priesters. een pastoor kan priester zijn maar is het niet noodzakelijk. een priester kan pastoor zijn maar dit is evenmin noodzakelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal één pot nat.
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee, gewoon de hierarchie en rol in die bepaalde club.
ik snap van heel het voetbal- of wielergebeuren ook niks, hoe klinkt het dan als ik zeg ""één pot nat"? gewoonweg teken van gebrek aan inzicht in die materie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2012 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oops.. dubbel
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2012 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2012 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had gisteren weer eens een grappige ervaring (zoiets zouden onze kinderen dus wèl moeten leren).
Ik reed voorbij een bejaardentehuis waar de verzorgende nonnekes toevallig buitenstonden. Natuurlijk weet ik dat het nonnekes waren: donkerblauwe rok, witte bloes, blauw cardiganneke, ouderwets kapsel. Echter... een honderdtal meter verder stond nog een non in habijt: lange zware zwarte jurk met identieke cape en bovendien met kap die het haar en de zijkanten van het hoofd helemaal bedekte. Bijna net zoals de nonnen die ik nog kende van zo'n vijftig jaar geleden. Maar nee, het bleek weer één van die zwarte kraaien te zijn die begonnen te reclameren omdat er op het feestje voor vrouwendag toch wel een homojongen van 14 meedanste met de meidengroep zeker! en men had nog zo gesteld dat er geen mannen gingen aanwezig zijn! Enfin, de nonnen zijn dus terug. Alleen nu vergezeld van een buggy of twee en een stuk of vier kleinmannen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u een onderscheid maakt tussen het sacramentele en het pastorale, kunnen vrouwen inderdaad bepaalde functies van het pastoorsambt waarnemen. Dat is zo voorzien, waardoor de overheid bijgevolg ook hun pastoraal ambt verloont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |