![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Minister
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...20826_00271452
Citaat:
zelfs wandelen mogen ze niet meer doen,er komt hommeles van...wedden!! ![]() rondje Vlamingen pesten is weer bezig... Laatst gewijzigd door Brakelaar : 27 augustus 2012 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad en volgend jaar de laatste federale verkiezingen, waar maalt men over !
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is altijd ergens een ondergrens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#546 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed geschreven artikel, het zet aan tot denken en bevat de nodige nuancering. Maar het is vooral erg duidelijk. http://www.standaard.be/artikel/deta...20826_00271667
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120826_109 De titel: >> 'Probeer Vlamingen eens graag te zien' << ![]() De inleiding: >> Als inwoner van Rode (al 41 jaar) en vader van vier opgroeiende kinderen wil ik eventjes reageren op het beleid dat u als burgemeester van onze gemeente hebt gevoerd... << Het 'lijstje': >> ... Van een bloeiende, sportieve en sociale gemeente in de jaren tachtig heeft u Sint-Genesius-Rode laten evolueren tot een slaapgemeente. Alles wat toen voor mij vanzelfsprekend was, hebt u ons gaandeweg afgenomen. U hebt de jaarmarkt geboycot, ons het ‘cultureel centrum’ afgenomen, daar waar ik als puber nog kon uitgaan en plezier maken of de film gaan. Nu is het een van uitzicht communistisch gebouw waar amper iets te beleven is. Het jeugdhuis hebt u ook weggepest, en ons zwembad hebt u nu ook al laten verloederen en vervallen. Er is geen meter fietspad voor onze kinderen bijgekomen. Integendeel, ook de fietspaden zijn op vele plaatsen in verval en soms levensgevaarlijk. De leegloop van ons dorp mag u ook op uw conto schrijven. De kerstmarkt werd verboden, de wekelijkse woensdagmarkt sterft uit. Vorig jaar hebt u ons ook de kermis afgenomen. Culturele en sportieve verenigingen hebben nooit op uw steun kunnen rekenen. De kinderen mogen van uw part zelfs niet leren fietsen en al zeker niet zwemmen. Nu neemt u ons ook de Gordel af, misschien wel ons laatst greintje Vlaanderen in onze gemeente. Eén dag Vlaamsgezindheid, zelfs dat gunt u ons niet. << De vragen: >> Wat rest er ons, als (Vlaamse) Rodenaar nog? Uw loon betalen? Uw pesterijen blijven ondergaan en toekijken hoe we respectloos behandeld worden? ... << Tot zover mijn inbreuken op het 'copyright' (gelukkig gaat het om een 'opinie'. Hoe méér die wordt verspreid, hoe contenter de auteur wel zal zijn, zeker?).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SDG : 28 augustus 2012 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nu niet beweren dat ik zo héél véél méér voor mezelf opkom, maar wat in de aangehaalde opinie-tekst wordt beschreven, tart toch élke verbeelding? Ik slaag er maar niet in te begrijpen waarom de Vlamingen van Sint-Genesius-Rode gedurende al die tijd amper iets van zich hebben laten horen. Ik zou dat alles toch niet zonder spoor van protest over mij heen hebben laten gaan. Wat schéélt er eigenlijk met 'de Vlamingen'? ![]() Kan iemand mij helpen bij het doorgronden van 'mijn volk'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens Dieux (groot belgisch staatsman) heeft de Vlaamse Leeuw geen tanden...
![]() |
#553 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
fascist! is het enige wat je hoort bij politiek wallonië en de media spelen dat spel mee. Een werkende mens die gaat zich daar niet mee bezighouden en werkt voort; enkel het profitariaat heeft belang bij het indelen en tegen elkaar opzetten van de bevolking.
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen die iets te verliezen hebben, een job bv, zijn daar nogal gevoelig voor. zelfs nu is het nog voor velen moeilijk om te zeggen dat ze voor de N-VA opkomen want "wat gaan de mensen zeggen" en "ga ik mijn job hiermee niet verliezen??".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog béter: wat kan IK doen om die mentale ontvoogding wat sneller te laten verlopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebt u het wél aangedurfd u te 'outen'? Wat heeft u over de streep getrokken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook mijn sympathie voor mandatarissen en sympathisanten van het VB. Des te gefrustreerder ben ik als de NVA-mensen zelf identiek hetzelfde spelletje spelen met de gozers van het VB. Enerzijds klagen ze terecht het risico aan dat NVA sympathisanten wegens hun politieke voorkeur lopen en anderzijds doen ze net hetzelfde met mandatarissen en sympathisanten van het VB.
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik sta sterk in mijn schoenen en heb lak aan wat ze van mij denken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2) "Vind ik leuk" ![]()
|
![]() |
![]() |