![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 |
|
Banneling
|
Hang thuis de gaylord uit.
|
|
|
|
|
|
#542 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Voorbeeld 1: Een streng katholiek gaat bij zijn vakbond. Hij wordt er te woord gestaan door iemand met een andere geaardheid met een nogal opvallend opschrift. Voorbeeld 2: Een immigrant die de tekens kent van mensen die zich outen als neo nazi gaat naar de dienst migratie. Hij ziet tegenover zich iemand met een lonsdalejas en witte vetertjes in combats. Zijn migratieaanvraag wordt achteraf geweigerd,... Mijn punt is dat wanneer je opvallende kledij draagt met bepaalde opschriften of tekens dat je dit altijd draagt om reactie uit te lokken. Versta me niet verkeerd lees er mijn meningen over homo's op na,... Overheidsinstellingen moeten in mijn ogen echter neutraal zijn. |
||
|
|
|
|
|
#543 |
|
Staatssecretaris
|
Ik ben zelf niet de grootste fan van BDW maar ik ben wel een voorvechter voor de rechten van holibi's. Toch vind ik dat BDW in deze zaak een punt heeft. Is het nu echt te veel gevraagd om met neutrale kledij naar je werk te komen?
|
|
|
|
|
|
#544 |
|
Minister-President
|
Wat kan mij het schelen of een loketbediende een sjaaltje draagt, een kruisje draagt, een "regenboog t-shirt" draagt, slippers draagt, een tatoeage heeft,...
Het enige wat relevant is dat inwoners goed dienst verleend wordt. Ik denk niet dat kleren de kwaliteit van dienstverlening beinvloeden. Dit is weer zo'n onnozele principekwestie die, vind ik, een onnodige en vreemde "beperkende" ondertoon heeft vanwege de verantwoordelijke overheid. Beste overheid (welke dan ook), u heeft zich niet te moeien met de expressievorm van uw burgers, zolang de expressievorm niet schadelijk is voor andere burgers. punt. Een "ander" (?) t-shirt dragen kan je bezwaarlijk schadelijk noemen...
|
|
|
#545 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Minister-President
|
Met dat verschil dat de werkgever hier in feite de verpersoonlijking is van iedereen, van de gemeenschap, én met dat verschil dat een "klerencode" gelinkt aan de jobfunctie (waar ik best begrip voor kan opbrengen) nog iets anders is dan ene of gene expressievorm te verbieden, want daar komt hetgeen wat gezegd werd eigenlijk op neer... (of heeft men u weer verkeerd geinterpreteerd BDW...)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 4 februari 2013 om 10:15. |
|
|
|
|
|
#547 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jawel, maar ze maken liever brol waar ze meer op verdienen en die sneller versleten is, anders vertraagt hun economie.
Dat op zijn beurt heeft weer invloed op de havenactiviteit hier in Antwerpen, die dan weer minder omzet hebben en dat zou de leeghangers politici en ex politici van het havenbestuur een gedeelte van hun cumul geld kunnen kosten. En zoals je weet is zoiets ontoelaatbaar. Raak niet aan het inkomen van politici of ex politici, is een ongeschreven wet. |
|
|
|
|
|
#548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Feit is dat de politieke tegenstanders van N-VA nu denken dat ze garen kunnen spinnen met dit feit. Ze trekken alles uit de context en denken dat ze met scherp kunnen schieten. We zullen zien wat het wordt met de verkiezingen in 2014.
|
|
|
|
|
|
#550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
D. Brocatus zegt het juist: Laat het baliepersoneel een uniforme werkkledij dragen. Verplegend personeel draagt toch ook een uniform ? Dat verhoogt de herkenbaarheid. Daar houden mensen van. Het stelt hen gerust . Laatst gewijzigd door Boduo : 4 februari 2013 om 11:06. |
|
|
|
|
|
|
#551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat me het meeste stoort: holebis vinden (terecht) dat hun sexuele overtuiging als "normaal" wordt beschouwd. Wil iemand me dan eens uitleggen waarom ze er dan zoveel propaganda voor moeten maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de loketjanet
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 februari 2013 om 11:24. |
|
|
|
|
|
#553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geldingsdrang . |
|
|
|
|
|
|
#554 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het gaat em ook niet om die kleren he; uiteindelijk is dat een trivialiteit; het gaat em om de achterliggende motivatie i.e. bepaalde expressievormen zijn niet wenselijk.
|
|
|
|
#555 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...verdacht.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#557 |
|
Banneling
|
Enkel de politiek-correcte meute heeft problemen met de uitspraak over een reglement die al bestond sinds Jansens aan de macht was, het anti-Bart hetze begint belachelijke vormen aan te nemen.
|
|
|
|
|
|
#558 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboogvlag |
|
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En inderdaad de overheid heeft zich niet te moeien met de expressievorm van burgers, wel van zijn werknemers. |
|
|
|
|
|
|
#560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|