![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Europees Commissaris
|
![]() ????
Is dit tegen mij bedoeld? 'k Zou denken van niet, vermits ik geen Marokkaanse ben, maar waarom staat dit dan hier? Je had, hoop ik, toch wel door dat dit een grapje was n.a.v. de "baard"-kwestie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, is de extreme mening van één jood de weergave van alle andere joden? Dat zijn jouw woorden Miauw. Een beetje logisch blijven aub. Hij vindt dat homo's gestenigd worden? Dat is ook zo. Geloven is altijd al een lachertje geweest, creëert megalomaantjes.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bovendien wens ik inderdaad geen extra privileges voor mensen die in een of ander onzichtbaar vriendje geloven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Privileges zijn inderdaad onhoudbaar en zouden onze democratische samenleving ondermijnen op een onaanvaardbare manier.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mijnheer Talouil moeten vrouwen helemaal niet als ambtenaar aan het loket zitten:
toespraak in de Antwerpse moskee van Nordin Talouil. http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil_news
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waren er geen scholen in Antwerpen die halal-voer aan iedereen voorschotelde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Anderlecht krijgen de leerlingen van alle scholen halal-voer voorgeschoteld in de school-kantines.
![]() |
#549 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk zou ik daar geen probleem mee hebben, omdat de kinderen dat verschil echt niet zullen proeven. Je doet "de meerderheid" er niet mee tekort en komt tegelijk tegemoet aan de leefregels van een minderheid. Maar als een meerderheid van de ouders hier toch problemen mee zou hebben, is het natuurlijk hun volste recht om dit aan te klagen en de school in kwestie te vragen/dwingen hier mee op te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook frappant: Michael Freilich: Islamitische sluier ‘neen’, keppel en kruisje ‘ja’ Laatst gewijzigd door Klein Licht : 5 juni 2014 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Amai, en dat 2e artikel: “Het perfide vermengen van de hoofddoekproblematiek met het dragen van een keppeltje moet maar eens afgelopen zijn.": wat perfide vermengen? Het zijn toch allebei religieuze symbolen, net zoals een kruisje trouwens? En dit is helemaal van de pot gerukt: "Neen, het draait allemaal om de discriminatie van de vrouw in de islam en d�*�*r keert onze maatschappij zich nu tegen." Terwijl de vrouwen en dochters van orthodoxe joden nog veel méér gediscrimineerd worden! Ik had geen idee dat "Joods Actueel" zodanig met gespleten tong spreekt. Laatst gewijzigd door Miauw! : 5 juni 2014 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkel moslim wordt vervolgd in dit land omdat hij islamaanhanger is. Noch vermoord, noch gevangen gezet. Hetgeen niet kan gezegd worden van andersgelovigen in moslimlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U hoeft niet te beslissen in mijn plaats noch in de plaats van de meerderheid dat ik/wij ons niet tekort gedaan zou voelen. Ik weiger halalvlees te eten, ik weiger dat het door de strot van onze kinderen geramd wordt om de meest integratieonwillige allochtonengroep en groep van religieuze fanatiekelingen ter wille te zijn. Ik hoop dat België snel het Deense voorbeeld volgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Europees Commissaris
|
![]() In hun ogen wel, net zoals voor (orthodoxe joden) het keppeltje, de pruik, de oorlokken, enz. daarmee te zien hebben. En voor Sikhs de tulband en hun kirpan. WIJ mogen dat belachelijk vinden, voor hen is het een essentieel onderdeel van hun godsdienstbeleving en ze doen er niemand kwaad mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Namen van die scholen aub? Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 juni 2014 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het in hun ogen om vrijheid van godsdienstbeleving gaat, dat het ook zo is. Vrijheid van godsdienstbeleving is het recht om niet vervolgd of vermoord te worden omwiile van je religie (zoals in moslimlanden wel gebeurt). Opvallen hoe je daar grote bocht omheen loopt. En uiteraard doen ze er kwaad mee. Elke hoofddoekdraagster is moreel medeplichting aan elke daad van sexual harassment op niet-islamitische vrouwen. Zij geven hun jongeren het signaal dat onbedekten lastig te vallen sletten zijn, precies zoals hun koranvers het ook aanbeveelt. Verder doen ze kwaad door ongevraagd hun religie en fanatisme tentoon te spreiden. En zo zijn er nog 100den reden waarom de hoofddoekdracht verachtelijk is en verboden zou moeten worden in scholen en openbare instellingen enz. Laatst gewijzigd door Vigilant : 5 juni 2014 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |