![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Woordenaar : 25 januari 2015 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch worden nog steeds alle Duitsers over de nazi-kam geschoren. Alsook alle Vlaams-nationalisten. Ook al zijn ze lang na de oorlog geboren. Geen énkele dictator heeft een democratische meerderheid nodig om zijn wil te kunnen opleggen, en om massamoorden te (laten) plegen. Voldoende medestanders hebben die bereid zijn om het vuile werk te doen volstaat. Op die manier is LeopoldII van Belgique er in geslaagd om meer Congolezen over de kling te jagen dan Hitler Joden. Maar d�*�*r zal je de Belgisch nationalistische hypocrieten NOOIT kritiek op horen geven. Wél op De Wever en Jambon, want die staan ergens op een foto met Le Pen. Dat Leopold III op de koffie ging bij Hitler, dat stoort dan weer tot�*�*l niet. Citaat:
Idem met een pak mensen die hier in de tijd vóór mij nauwelijks naar school gingen. Dat waren de vroomste katholieken. Kunnen lezen speelde geen rol. Niet kunnen lezen wél. Wat de pastoor vanop de preekstoel donderde volstond om hen voor het leven te indoctrineren. Iets anders kregen ze immers niet te horen. In Andalusië waren er niet gek lang geleden ook veel analfabeten. Bovendien hebben de Moren daar lelijk huisgehouden, en toch zie je daar tot op de dag van vandaag processies zoals je ze hier al ruim een halve eeuw niet meer ziet. Generaal Franco en de Spaanse koninklijke familie zitten daar allicht voor iets tussen. Kortom, de machtigen der aarde oefen(d)en invloed uit op de bevolking. Die invloed taant, omdat de bevolking niet langer onnozel kan worden gehouden. De islam is echter een politieke veroveringsgodsdienst. Voor de islamiet staan de wetten van Allah boven de democratie. https://www.youtube.com/watch?x-yt-c...-ts=1421914688 De islamiet zal niet rusten voor de sharia overal is ingevoerd. In Groot Brittanië zijn al minstens 85 sharia-rechtbanken actief. http://www.dailymail.co.uk/news/arti...sed-doors.html http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-engeland.html http://www.billionbibles.org/sharia/sharia-europe.html http://www.billionbibles.org/sharia/...haria-law.html http://www.billionbibles.org/sharia/...haria-law.html http://pamelageller.com/2014/04/shar...ameramen.html/ http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de...de-sharia.html http://vorige.nrc.nl/opinie/article2...olop_toegepast http://www.nu.nl/buitenland/3870239/...wuppertal.html
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Ik ken ook enkele "niet praktiserende moslims", maar dat zijn dan ook evenmin nog moslims als niet praktiserende katholieken nog katholieken zijn.
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin als de niet-praktizerende katholiek moet worden neergezet als "het katholicisme in praktijk". Alleen, in geval van islam is het misschien de meest aangewezen mogelijkheid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als een niet praktiserend moslim in feite geen moslim is, waarom noemen ze het dan nog 'niet praktiserend moslim', waarom niet gewoon 'mens'? Vandaar ook mijn stelling in één van de vele voorgaande posts : Laat ons mensen aanpakken op basis van hun gedrag en handelen, alles begint en eindigt met mensen. Ongeacht tot welk 'hokje' ze al dan niet behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik beschouw niet-praktizerende katholiek = niet-praktizerende moslim. De niet praktizerende katholiek kan ik moeilijk als gematigde katholiek benoemen, omdat de meesten totaal niks meer met het katholicisme te maken hebben. Net zoals de niet-praktizerende moslim. Bij moslims is het echter veel moeilijker om daar openlijk voor uit te komen, net omdat de sharia voorziet in de doodstraf bij afvalligheid. Tel daarbij het zogenaamde "eergevoel" van de families en de meeste niet praktizerende moslims houden hun mond, doen alvast net of ze mee ramadannen bij de familie en leven hun leven in hypocrisie, net zoals dat hier ook het geval was vijftig en honderd jaar geleden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik onderschrijf trouwens dat er wel degelijk een probleem is binnen de Islam. Je zou blind en doof moeten zijn om dat niet te zien. Ik stelde mij gewoon vragen bij de opmerkingen en meningen van bepaalde mensen hier op dit forum. Soms lijkt het alsof nuance en relativering een verplichting is als het om welbepaalde onderwerpen gaat, terwijl naïviteit en veralgemening een vrijgeleide heeft waar het bepaalde andere zaken betreft, omdat men nu eenmaal een afkeer van datgene heeft. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 25 januari 2015 om 17:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#551 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We kenen wel de foto waar Le Pen een langs de kant staande BDW passeert. Ze staan samen op een foto, die op de juiste seconde werd genomen, maar gezamenlijk op een foto is me onbekend. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat geldt niet voor hen. zij worden door het systeem "apart" behandeld.
Oneerlijk, zeker. Maar het establishment is hypocriet. Ik hoop dat dat geen betoog hoeft. Dat het VB meedogenloos aan de kant wordt geveegd is overigens wel een goede zaak. Want die idioten hebben er werkelijk alles aan gedaan, aangevoerd door een clown met een boekje, de Vlaamse Leeuw te bezoedelen en een significant deel van onze Nederlandstalige gemeenschap continu te besmeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
--> eerst en vooral gebruik je een comperatief : m.a.w. , je maakt een vergelijking en stelt je de vraag "Wat is het belangrijkste van de twee?". En ik krijg nu 2 keuzes, enerzijds het illegaliseren van de leer uit een boek, anderzijds de daden die uit zo'n boek al gesteld zijn. En ja, dan kies ik inderdaad voor de illegalisering van de Koraanse leer. Men moet een probleem immers bij de oorsprong aanpakken. Als ik merk dat in mijn tuin zich een stuk onkruid heeft gevestigd, kan ik de bladeren afsnijden opdat ik hem niet meer zie. Maar na enkele weken komt het stuk onkruid terug, steeds dezelfde, op dezelfde plaats... Ik kan natuurlijk eeuwig bezig blijven... Zolang ik dus niet enkel de bladeren verwijder die boven de grond komen piepen, maar ook de wortels verwijder, d�*n pas zal ik er geen last meer van hebben! En dat is precies wat jij doet : de problemen aanpakken die je ziet : de daden (aanslagen) van mensen. Als je dus het probleem bij de oorsprong zou aanpakken, bij de wortels, en de leer uit de Koran illegaliseerd, d�*n pas kun je een einde beginnen maken aan de terreur. d�*t is een probleem met efficiëntie oplossen! Ik denk dat dit duidelijk is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslims besmeuren natuurlijk niets....
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever staat op dezelfde foto, wat voor een groot aantal belgicisten volstaat om hem in de nazi-hoek te duwen.
![]() |
![]() |
#556 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan beweren dat ik een SP.a'er ben, maar als ik eigenlijk op N-VA stem, noem ik mezelf dan wel terecht een SP.a'er ??? En op de 'gematigde moslim' : is het mogelijk dat ik mij 'een extreem-rechtse SP.a'er' noem? Ik denk het niet, want een SP.a'er is al van zichzelf links. En zo is een moslim van zichzelf al extreem en fundamentalistisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder de indruk dat jij maar met één bepaalde strekking moeite hebt.
![]() |
![]() |
#558 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik volg steeds mezelf, laat dus beter die smiley... Enkel kan FDW, of Vermeersch, of de RKK wel eens gelijk hebben, en dan zal ik die ook verdedigen. Nu kan een moslim niet gematigd zijn omdat men onder gematigd verstaat 'niet zoals IS en dergelijke'. Maar het zijn net IS en dergelijke die de Islam JUIST beleven : volgens 2:242 is Allah duidelijk , en de wel heel duidelijke verzen (en je kunt er niet naast lezen! Soms sla ik mijn nieuwe Koran willekeurig open en springen mee vrijwel onmiddellijk de meest tot haat aanzettende verzen in het oog!) worden nu juist door IS opgevolgd! En het zijn net die gematigde 'moslims' die beweren dat die daden niet bij de Islam horen, sterker nog : dat de Islam de religie van de vrede zou zijn! Maar dat is fout, en ik ben niet van plan om diezelfde reden nogmaals uit te leggen, je vindt ze namelijk in het startersbericht van de draad "Ik heb de Koran gekocht!!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |