![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij voor of tegen adoptie door holebi's? | |||
Ik ben voor |
![]() ![]() ![]() |
29 | 78,38% |
Ik ben tegen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2015 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Ideaal is een patersclub
![]()
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat adoptie er moet zijn om de vele noodgevallen waarbij de biologische ouders afwezig zijn/ongeschikt zijn/.... op te vangen, is een goeie zaak, en dat er bij die adoptie niet specifiek gekeken wordt naar de neukpreferenties van de substituut-opvoeders, is nog veel beter. Dus noch klassiek getrouwde koppels, noch homo koppels, nog andere neukorganisaties moeten op enigerlei wijze invloed hebben op het toekennen van sukkelaars van adoptiekinderen, maar enkel maar de kwaliteit van de geboden substituut-opvoeding. Dat men echter kindproductie gevolgd door adoptie gaat organiseren voor zekere neukpreferentiele samenwerkingen ("koppels", van welke geaardheid dan ook, omdat men nog niet verder is dan neukpreferentiele organisaties te erkennen met meer dan 2 deelnemers) om hen het recht op poppenkast te geven is er voor mij dik over. Men organiseert geen noodsituaties.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2015 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#548 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een paters en nonnen club. Je wil die paters (en nonnen) toch ook wel hun pleziertjes gunnen...
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#551 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moeten we vermijden dat een zwart kind bij blanke ouders wordt gezet, omdat de kans wel eens bestaat dat men hem om zijn afkomst gaat pesten? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een kind kan daar nog niet over beslissen over wat goed en fout is. Dan kan je de daders van pedofilie ook laten zeggen: het kind maakte geen keuze toen ik het verkrachtte, dus ik deed niets fout. ![]() ![]() non-argument dus. Wat voor een maatschappij zijn wij als we onze kinderen niet meer durven te beschermen om zo politiek correct mogelijk over te komen? Daar gaat 't niet om. Voor mij is het een basisrecht voor een kind dat elk kind een moeder én een vader toegewezen krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed versta is homoseksualiteit iets dat een kind kan aanleren van zijn homoseksuele ouders zoals een aap een trucje.
Het gaat hier van kwaad naar erger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Minister-President
|
![]() Voor u is elke vorm van conformisme blijkbaar hersenspoeling: de baas op het werk hersenspoelt u, de overheid brainwasht u en uw kinderen worden door hun leraren gekneed tot zieltjes zonder eigen wil. Waar wil u dan eigenlijk naatoe ? Totale anarchie ? Zou u daar dan beter uitkomen ? Schaf alle regels af en de mensen worden terug 'beesten', want humane beschaving is immers maar een dun laagje vernis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
50 jaar geleden brachten onderwijzers de kinderen nog bij dat homoseksualiteit een vuile ziekte was, in de slaapzaal van het internaat moesten handen boven de lakens, zelfbevlekking leidde tot harige handen, kromme rug en doofheid. Dat brachten vele onderwijzers 50 jaar geleden de kinderen bij. In die optiek prijs ik me gelukkig dat we in het heden leven en niet 50 jaar terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Velen komen af met het belachelijke argument dat ze homoseksuele neigingen gelijkstellen aan pedofilie en door hun weigering de kinderen willen beschrermen voor misbruik. Natuurlijk je reinste onzin. In die optiek: nog meer shockerend dan de weigering van wijlen Koning Boudewijn om de abortuswet te ondertekenen, vond ik zijn weigering in 1991 om de Belgische ambassadeur in Thailand te benoemen. Die diplomaat had zich destijds als een van de eersten openlijk geout over zijn homoseksuele voorkeur. Wel, Boudewijn wilde hem niet benoemen, want je kan toch geen homoseksuele ambassadeur hebben in een land dat ze leidt onder kindersekstoerisme, was zijn redenering. Dat vond ik beneden alles en bijzonder grof ! Moest dat nu gebeuren, zou er volgens mij wel een afzettingsprocedure kunnen volgen. Ongetwijfeld had hij de mosterd gehaald bij zijn frigide Spaanse kwezel. Laat ze nu maar rijstpap met gouden lepeltjes eten en op ons neerkijken vanuit hun schijnheilige hemel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |