![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
het niveau ban hen ligt al lang onderwater, nog voordat de croo over puistjes begon. de hypocrisie druipt weer van deze topic af.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 17 augustus 2017 om 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#542 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enkel uit deze discussie geplukt...: "Hoogbegaafde" (jaja, is een scheldwoord, ik heb er ooit 2 weken voor op de bank gezeten...) "Schijtluis" "Leraartje" "Kruiper" "Relnicht" "Gigantische hypocriet" "Slimste idioot" "Eenoog" "Trol" X12 in al zijn varianten "Jij bent enkel zoals iedereen een klein puistje, maar je bent wel eentje dat ettert dat het niet meer kan" ... |
|
|
|
|
|
|
#543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn post was dan ook een reply op iets van de Panda. Even te vlug geweest misschien ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#544 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#545 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Weet je dat nu nog niet? Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 augustus 2017 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#547 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Banneling
|
Citaat:
alhoewel ... 'trol' zal ik ook al wel eens gebezigd hebben wsl. ttz 'trollen' toch wellicht. dat is voor mij nog een belangrijk verschil. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 augustus 2017 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#550 |
|
Banneling
|
ik ga echt niet heel die draad gaan lezen hoor ... daarvoor is het me allemaal wat kinderachtig, ook de woordkeuze van De Croo overigens.
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 augustus 2017 om 13:05. |
|
|
|
|
|
#551 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#552 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#553 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sorry straat. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 augustus 2017 om 13:18. |
|
|
|
|
|
|
#554 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#555 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#556 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En stom zijn en leugens vertellen is nog minder mooi. Toen ik destijds het zelf afgetrapt ben bij de VU was ik reeds rancuneus vent. Je mag altijd de bijdrage posten waar ik vermeld heb dat ik buitengekieperd ben. Wat ik destijds wel heb geschreven is dat men mij; toen de partij totaal kapot was; heeft proberen te lijmen door mij een tweede "niet verkiesbare" plaats op de lijst aan te bieden. Waar ik natuurlijk toen feestelijk voor bedankt heb. Desnoods zoek ik mijn bijdrage waarin ik dit geschreven heb wel eens op en publiceer het hier opnieuw op dit forum. Met het risico dat Panda er gebruik zal van maken. Dus Laurel; sorry maar als ze mijn bek openbreken kan ik het niet laten. Dus houd uw bek maar oostelijke vent. Dan val je er niet op. Trouwens indien ik echt veel belang mocht hechten aan de leugens die op dit forum worden verteld en op allemaal moest reageren dan bleef er geen plaats meer vrij op dit forum. Dus vent; trek uw broek op en verdwijn in het hok waar je in zat. Zit er soms een gat in de afsluiting van het "kiekenkot?" Laatst gewijzigd door werkman : 17 augustus 2017 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#558 |
|
Banneling
|
We kijken allemaal de andere kant op!
Hij is van de goei.... |
|
|
|
|
|
#559 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is wel zo dat het linkse "intellect" nogal geconcentreerd zit in bepaalde sectoren: openbare instellingen en "ambtenaren", vooral dan de media (de politieke "kruiwagen" speelt hier natuurlijk een niet te onderschatten rol) en verder ook in kringen van gefrustreerde schrijvers. Ook wel door links gefinancierde, marxistisch georiënteerde studiediensten en verwante kringen. Het niet-linkse intellect zit meer in het bedrijfsleven en financiële instellingen. Die treden wat minder naar buiten. Laatst gewijzigd door quercus : 17 augustus 2017 om 13:54. |
|
|
|
|