![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe viert U de Vlaamse feestdag ? | |||
1. Ik bezat me met Carapils. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
2. Met duurdere alcohol, Belgium bier of ga bourgondisch eten. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
3. Ik drink zwart-gele gezonde sapjes. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
4. Ik vier mijn Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
5. Ik vier mijn Nieuw-Vlaamsheid. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
6. Ik herdenk 1302 met één minuut stilte. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
7. Ik hang mijn tricolore uit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
8. Ik hang mijn Vlaamse Leeuw uit. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
9. Ik hang een andere vlang uit. ( specifieer). |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
10. Ik ga in afzondering in een Brussels frituur. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
11. Ik trek naar Antwerpen voor Vlaanderen Feest. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
12. Niet anders dan een zomerse weekdag. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
13. Ik veeg mijn gat met gasboetes. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
14. Ik verbrand de Vlaamse Leeuw, pis erop of gebruik het als keukendweil. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
15. Een dag van rouw en vasten. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,26% |
16. Ik wens dat het regent 11/7. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
17. Ik ga werken, werk thuis of in mijn hof. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 23,08% |
18. Ik ga bij buren, familie of kennisen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,69% |
19. Ik verbrand mijn Volksunie lidkaart. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,13% |
20. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 25,64% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Factcheck: moslims in 2030 in de meerderheid in Brussel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dacht u dat er tijdens de Duitse bezetting ook 20% van wat hier aanwezig was in België Duitsers waren? Dat zal "veel" minder geweest zijn en toch waren we bezet. Ik ga er geen woorden meer vuil aan maken, u zoals u wilt, ik zoals ik het zie is democratie zeker ....?
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 17 juli 2020 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een van de meest recente "faits divers" en daar moeten wij voor werken, ze respecteren en er met samenleven ..?
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem vrijdag vrijaf. Ik maak er een extra lang weekend van. Enkele dagen van thuis weg, in Wallonië en Nederland op trektocht met mijn niet gemotoriseerd rijwiel.
Hoe viert U de Vlaamse feestdag dit jaar ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrije dag met een vernissage in Mechelen.
![]() |
#546 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een korte broek met bretellen aan de pensenkermis staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weirken
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt er iets te vieren? De verloedering Vlaanderen? De criminaliteitstsunamie? Het steekpartijenfestival? De verbruining en verzwarting?
Fuck Vlaanderen, fuck België en fuck de eu.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 juli 2025 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijdag is het voor ons een vrij drukke dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat valt er te vieren op de Vlaamse feestdag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen puinhopen volgens Diependale. Van 0% (van het BRP) naar meer dan 100% staatsschuld op minder dan 20 jaar is geen puinhoop. En mocht dat dan met een plan zijn om België en de EU in twee te breken en de krekels uit het zuiden er af te rijden maar het omgekeerde is het geval ...
Een voorbeeldje: de VDAB krijgt bijna een miljard euro om mensen aan het werk te helpen; waarom moeten dan in godsnaam nog tientallen miljoenen euro's naar vzw's en (woke)bedrijfjes gaan die hetzelfde doen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel als op de Belgische feestdag. Helemaal niets.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je de kuis doen van uw madam?
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel als op de Belgische feestdag. Helemaal niets. Wat ik wel weet is dat het leger al te weinig geld heeft, maar dat ze hier gisteren met heel de luchtmachtcomponent over mijn huis kwamen gevlogen als oefening voor de nationale feestdag. Kan alleszins wel tellen qua geld op straat en CO2 in de lucht. Onbegrijpelijk dat iemand als Theo Francken dat goedkeurt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Windowshopping afdeling fijne vleeswaren in Antwerpen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de slavernij
![]() |
#558 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge zou achterovervallen hoe weinig Vlaams Belangers weten dat het vandaag de Vlaamse Feestdag is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Minister-President
|
![]() Op de Brusselse grote markt zal het weer boereleute zijn, die diependaele heeft daar de juiste lompe uitstraling ervoor. Jammer voor de toeristen die dat per toeval moeten meemaken, maar ze kunnen wel naar de zeer mooie beurs voor het bierfestival. Mij ziet ge daar vandaag niet, was al genoeg dat mijne uitstap van nu woensdag verpest was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |