![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zeg eens, denk je dat N-VA niet de intentie heeft BHV te splitsen? |
|
![]() |
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk had de nva volgens mij de intentie om BHV te splitsen! Maar of dat ze er alles voor over heeft om die intentie ook waar te maken is gebleken van niet! Alles draait hier rond "Belofte maakt schuld" en tot nu toe heeft de nva haar schuld tgo haar kiezers niet afgelost! |
|
![]() |
![]() |
#544 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan jan hyoens.
Je beweert dat de N-VA afdelingen verbod hebben gekregen eventuele coalities te sluiten met het Belang n.a.v. de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Kun je me die tekst even bezorgen? Ik denk nl. dat je niet de volledige waarheid spreekt (let op de nuancering met je liegt). |
![]() |
![]() |
#545 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die schuld is inderdaad nog niet afgelost, en ik twijfel ook of dat ooit gaat gebeuren. Maar waarom hier al die kritieken aangaande "verraad" van N-VA of vergelijkingen met bepaalde ex-VU'ers? N-VA heeft veel communicatiefouten begaan, heeft een dom beloftespelletje gespeeld, maar ze hebben het toch geprobeerd en proberen nog steeds. |
|
![]() |
![]() |
#546 | |
|
![]() Citaat:
http://www.politicsinfo.net/forum/about25750.html |
|
![]() |
![]() |
#547 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Let op de nuance met 'verplicht worden')
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin weet ik ook wel dat de N-VA zich pas zal kunnen permiteren haar houding tegenover het VB te herzien, nadat het cordon door anderen dan haarzelf doorbroken werd.
![]() |
#550 |
Banneling
|
![]() N-va-ers zijn wat te naief en te soft om samen te werken met het VB, denk ik.
Maar ik ga meehelpen, op bescheiden schaal daaraan iets te doen. Van N-va gaat mijn stem in de toekomst naar het VB. |
![]() |
![]() |
#551 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een lokale beslissing van een lokale voorzitter (waar ter wereld ligt Merelbeke?) wordt vlug "een verbod van nationaal" genoemd, en als nog overtuigender bewijs krijgen we "ik hoor van links en rechts"... Om uw schrijnend gebrek aan echt bewijs te verschonen volstaat het om te zeggen "dat zet de N-VA niet op papier, maar het is wel zo!". ![]() |
|
![]() |
![]() |
#552 |
Minister-President
|
![]() Totaal nutteloze vraag.
Het volstaat te verwijzen naar "Reactie van N-Va-achterban op de 'wapenfeiten' van hun partij? "
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 20/04 B-H-V: Vande Lanotte wil onderhandelingen na begrotingscontrole Federaal minister van Institutionele Hervorming Johan Vande Lanotte (sp.a) meent dat na afloop van de begrotingscontrole tijdens een korte periode keihard moet worden onderhandeld over het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde. Zonder resultaat is het bijna zeker crisis, aldus Vande Lanotte woensdag in de kamercommissie Binnenlandse Zaken. Die vatte de bespreking van de verschillende wetsvoorstellen NOG NIET AAN. Volgende week staat het dossier weer op de agenda in de commissie. Uistellen...uitstellen...uitstellen....afstellen!! !!! ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2005 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
#554 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#555 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan, maak elkaar af!!!
![]() FIGHT! FIGHT! FIGHT!! ![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan jan yoens en Knuppel.
Wat betreft de eventuele coalities met het Belang kan ik jullie verzekeren dat er van het partijbestuur geen enkel veto gesteld is. Wel hebben wel een partijmededeling gekregen die vermeldt dat de situatie plaatselijk dient bekeken te worden en die in feite iedereen toelaat coalitiegesprekken te starten met iedere partij. Is daar iets verkeerd aan? Jullie hebben hier toch wel een flinterdun dossier. Ik kan je deze nota bezorgen indien jullie dat wensen. Tussen haakjes, zouden jullie niet eens overwegen je tot de echte vijanden van de partij te richten inplaats van telkens de N-VA te viseren? De VRT bijvoorbeeld, de belgicisten en noem maar op. En ik maar mijn best doen enige toenadering tussen beide republikeinse partijen te bewerkstelligen, ik denk eigenlijk dat jullie daarin niet geïnteresseerd zijn. Spijtig, het zij zo. Het kan ook nog erger. Lees er maar het bericht van Don Quichote even op na, die ons beschuldigt te naïef en te soft te zijn om met jullie samen te werken. Excuses dat ik het hier aanhaal, maar de berichten van deze zelfverklaarde keiharde nationalist getuigen van een zodanig gebakken-lucht mentaliteit dat ik me niet rechtstreeks tot hem wil wenden. Tenslotte : wat daiwa aanhaalt : Vande Lanotte wil onderhandelingen na begrotingscontrole : wedden dat dit weeral de schuld van de N-VA is? |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweer ik helemaal niet, ik bedoel het algemeen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 20 april 2005 om 19:53. |
![]() |
![]() |
#558 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan daiwa.
Ik was wat te voorbarig. Mijn excuses. |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#560 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De rol van Bourgeois, als Vlaams minister van media, inzake de VRT beslissing omtrent het Vlaams Belang, spreekt boekdelen. Neen, ik geloof niet meer dat de NVA ooit de uitgestoken hand van het Belang zal aannemen.