Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2008, 15:16   #541
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Het probleem is dAt ze doodrijders al of niet onder de drugs en de alcohol er overal in het Westen met een boete laten vanaf komen, dat is dus een onterechte endemische systemische tolerantie, GESTIMULEERD DOOR HET BEDRIJFSLEVEN, ingewikkelder kan ik het niet zeggen.
Dat ze doodrijders niet harder bestraffen, volledig akkoord.

Waarom moet je het ingewikkelder zeggen?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 19:26   #542
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Hoe zeer mensen aan hun auto verknocht zijn heb ik vorige zondag nog eens op de 'Antwerp ten miles' mogen ondervinden. Zonder hun stalen ros te kunnen gebruiken, valt hun persoonlijkheidsbeeld helemaal in elkaar. Hoe dat die automoblisten konden sakkeren over het feit dat de Kennedytunnel en de Waaslandtunnel (Konijnenpijp) waren afgesloten. Het was precies of er had in het Antwerpse een genocide plaatsgevonden. En dat voor tunnels die ocharme een paar uurtjes op een heel jaar worden afgesloten !!! Dit voor een prachtig en gezond volksevenement waarmee Antwerpen nog eens integraal positief in het nieuws kon komen, de reacties van die verzuurde autobestuurders niet meegerekend. Het enige dat wij dan vragen, als medelopers, is een halve dag per jaar wat minder autoverkeer en een vrije doorgang door de tunnels, die ook de autoloze belastingbetalers mee onderhouden. De 364, 5 andere dagen per jaar is 'king car' nog steeds de baas op onze wegen. Maar zelfs dat is voor de autofreaks blijkbaar teveel gevraagd !!!

Ik had er wel plezier in dat ze deze keer eens tegen hun kar () werden gereden. Ik heb dan ook, al joggend, naar al die autochauffeurs gezwaaid die stonden te wachten aan de Kennedytunnel om naar hun zondagse hobby te gaan. Gelukkig namen sommigen het sportief op en zwaaiden ze nog terug.

Dat bvb een Nederlandse automobilist twee uren moest stilstaan voor uw evenement en verzuurd toekeek, tja... dat zal wel onbegrijpelijk zijn...

Dit is wel één van de strafste (en meest haatdragende ) mails, die ik hier ooit gelezen heb...

Laatst gewijzigd door Chipie : 24 april 2008 om 19:27.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2008, 18:24   #543
delcom
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Hoe zeer mensen aan hun auto verknocht zijn heb ik vorige zondag nog eens op de 'Antwerp ten miles' mogen ondervinden. Zonder hun stalen ros te kunnen gebruiken, valt hun persoonlijkheidsbeeld helemaal in elkaar. Hoe dat die automoblisten konden sakkeren over het feit dat de Kennedytunnel en de Waaslandtunnel (Konijnenpijp) waren afgesloten. Het was precies of er had in het Antwerpse een genocide plaatsgevonden. En dat voor tunnels die ocharme een paar uurtjes op een heel jaar worden afgesloten !!! Dit voor een prachtig en gezond volksevenement waarmee Antwerpen nog eens integraal positief in het nieuws kon komen, de reacties van die verzuurde autobestuurders niet meegerekend. Het enige dat wij dan vragen, als medelopers, is een halve dag per jaar wat minder autoverkeer en een vrije doorgang door de tunnels, die ook de autoloze belastingbetalers mee onderhouden. De 364, 5 andere dagen per jaar is 'king car' nog steeds de baas op onze wegen. Maar zelfs dat is voor de autofreaks blijkbaar teveel gevraagd !!!

Ik had er wel plezier in dat ze deze keer eens tegen hun kar () werden gereden. Ik heb dan ook, al joggend, naar al die autochauffeurs gezwaaid die stonden te wachten aan de Kennedytunnel om naar hun zondagse hobby te gaan. Gelukkig namen sommigen het sportief op en zwaaiden ze nog terug.

een typisch egoïste interpretatie. omdat u medeloper bent is alles gewettigd maar als u volgende week ergens moet staan aanschuiven omdat een ander zijn hobby ervoor zorgt dat de door u gekozen weg niet toegankelijk is ga je moord en brand roepen.

ik vind het op zich niet een slech initiatief maar vind het overdreven dat ook de tunnels werden gesloten. dat men in Antwerpen de nodige straten afsluit voorzien van de nodige omleidingen kan ik nog inkomen maar door de tunnels paseert ook doorgaand verkeer. dit doorgaand verkeer is enorm belemmerd geweest door deze festiviteiten waarvan trouwens menig persoon niet op de hoogte was.

dat u stelt dat dat al deze mensen stonden aan te schuiven om "naar hun zondagse hobby" te gaan is totaal misplaatst. u kent het werken op een zondag misschien niet maar er zijn vele mensen die wel op een zondag werken, daar gaat u dan een beetje mooi staan naar zwaaien terwijl u denkt, ik heb toch mooi een stuk van uw verdienste afgesnoept door ervoor te zorgen dat uw werk nu enkele uurtjes stilliggen.

heel joviaal is dit, je mag er best trots op zijn !!!
Oud 26 april 2008, 18:32   #544
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Auto's zijn tof, maar veel mensen kunnen er niet mee rijden.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2008, 18:56   #545
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delcom Bekijk bericht
een typisch egoïste interpretatie. omdat u medeloper bent is alles gewettigd maar als u volgende week ergens moet staan aanschuiven omdat een ander zijn hobby ervoor zorgt dat de door u gekozen weg niet toegankelijk is ga je moord en brand roepen.

ik vind het op zich niet een slech initiatief maar vind het overdreven dat ook de tunnels werden gesloten. dat men in Antwerpen de nodige straten afsluit voorzien van de nodige omleidingen kan ik nog inkomen maar door de tunnels paseert ook doorgaand verkeer. dit doorgaand verkeer is enorm belemmerd geweest door deze festiviteiten waarvan trouwens menig persoon niet op de hoogte was.

dat u stelt dat dat al deze mensen stonden aan te schuiven om "naar hun zondagse hobby" te gaan is totaal misplaatst. u kent het werken op een zondag misschien niet maar er zijn vele mensen die wel op een zondag werken, daar gaat u dan een beetje mooi staan naar zwaaien terwijl u denkt, ik heb toch mooi een stuk van uw verdienste afgesnoept door ervoor te zorgen dat uw werk nu enkele uurtjes stilliggen.

heel joviaal is dit, je mag er best trots op zijn !!!
Is er iemand die aan mj vraagt hoeveel 'quality time' ik moet inleveren als ik op bus of tram weer eens geblokkeerd sta, en dus tijd verlies, omdat er teveel auto's nodeloos in de stad de verkeersdoorstroming belemmeren? Is er iemand die aan die tienduizenden kinderen vraagt waarom zij ademhalingsmoeilijkheden hebben of astma? Is er iemand zo 'joviaal' om zich af te vragen waarom er nog zovele fietsers en voetgangers uit hun sokken worden gereden door onvoorzichtige weggebruikers ? Is er iemand die zich afvraagt waarom ik op het zebrapad opzij moet springen om 'koning auto' doorgang te verlenen, omdat ik anders al lang bij Sinte-Pieter in de wachtrij had gestaan? Is er iemand enz. ...

Ik begrijp gerust, Delcom, dat autoverslaving een vervelende ziekelijke aandoening is, maar is het echt teveel gevraagd om eens een half dagje de auto aan de kant te laten staan of het lot van 'het aanschuiven' met de glimlach te ondergaan ? Dit evenement werd trouwens wel op voorhand aangekondigd, je wist er niets van als je ervoor op Mars had gezeten ... Voor die zogenaamde buitenlandse chauffeurs die het doorstroomverkeer vormen heb ik niet de minste compassie. Zij maken hier gratis gebruik van onze weginfrastructuur, rijden deze kapot, zorgen voor dodelijke ongevallen en wie betaalt er ... juist, wij !!! En als we dan een kleine compensatie vragen via een wegenvignet, dan staan de 'kazen' van Holland op hun achterste poten en beginnen ze te dreigen geen Nederlandse toeristen meer langs te sturen (België is 'natuurlijk' gezwicht voor deze druk). Misschien goed, wordt er eindelijk eens niet meer zoveel tegen de Kathedraal gezeikt

In alle geval, ik beleefde vorige week een onvergeetlijk moment, en hoe die gefrustreerde automobilisten zich daar bij voelen, kan me eerlijk gezegd geen flikker schelen. Zij trekken zich ook niets aan van de lopers, fietsers en / of openbaar vervoer gebruikers !
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2008, 21:59   #546
Chipie
Banneling

Standaard

Eenvoudigweg belachelijk...
Oud 26 april 2008, 23:46   #547
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Eenvoudigweg belachelijk...
De meest 'volwassen' reply die ik hier al heb gelezen. Nu versta ik waarom u zo makkelijk aan die meer dan 17000 berichten komt !
Oud 27 april 2008, 10:27   #548
delcom
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Is er iemand die aan mj vraagt hoeveel 'quality time' ik moet inleveren als ik op bus of tram weer eens geblokkeerd sta, en dus tijd verlies, omdat er teveel auto's nodeloos in de stad de verkeersdoorstroming belemmeren?

zoals ik al zei, als je zelf vast staat roep je moord en brand.
met welk recht bepaal jij dat die auto's nodeloos in de stad staan aan te schuiven.
of geld voor jou, ik kan mijn verplaatsingen met het openbaar vervoer regelen dus iedereen moet dat doen??? dat was het stuk egoïsme waarover ik sprak.

Is er iemand die aan die tienduizenden kinderen vraagt waarom zij ademhalingsmoeilijkheden hebben of astma?

nu mag jij mij eens aantonen dat al die kinderen hun astma te wijten zijn aan de uitlaatgassen van de auto's

Is er iemand zo 'joviaal' om zich af te vragen waarom er nog zovele fietsers en voetgangers uit hun sokken worden gereden door onvoorzichtige weggebruikers ?

er zijn inderdaad onvoorzichtige autobestuurders die om die reden een ongeval veroorzaken.
er zijn evengoed onvoorzichtige voetgangers en fietsers die om die reden een ongeval veroorzaken, maar ja, dan spreken we van zwakke weggebruikers

Is er iemand die zich afvraagt waarom ik op het zebrapad opzij moet springen om 'koning auto' doorgang te verlenen, omdat ik anders al lang bij Sinte-Pieter in de wachtrij had gestaan? Is er iemand enz. ...

aan een zebrapad hebben voetgangers voorrang om de straat over te steken ten aanzien van gemotoriseerde voertuigen, mijn inzens word dit vrij regelmatig gerespecteerd. er zijn uiteraard automobilisten die deze regels niet respecteren, doch zijn ze in de minderheid, maar dat geeft u niet het recht dit te veralgemeniseren. er zijn trouwens ook een pak voetgangers die die eerst geen aanstalte maken om over te steken en nadien zonder kijken toch de oversteek wagen terwijl zij ook verantwoordelijkheid hebben in het verkeer.
ik zou hier graag aan toevoegen dat enkel voetgangers voorrang hebben op zebrapaden en niet fietsers, tenzij ze afstappen en te voet met de fiets aan de hand oversteken, persoonlijk stop ik altijd voor voetgangers, en fietsers als ze afgestapt zijn, en word dat meestal geaprecieerd door een handgebaar, niet dat dit noodzakelijk is natuurlijk, maar menig fietser die via het zebrapad al rijdend wil oversteken kan niet op mijn sympatie rekenen, niet dat ik ze omver zou rijden maar ze krijgen geen voorrang, ook hier krijg ik dan dikwijls een handgebaar doch niet een zo positief

Ik begrijp gerust, Delcom, dat autoverslaving een vervelende ziekelijke aandoening is, maar is het echt teveel gevraagd om eens een half dagje de auto aan de kant te laten staan of het lot van 'het aanschuiven' met de glimlach te ondergaan ?

ondanks het feit dat ik veel kilometers doe per jaar, beroepsmatig, ben ik absoluut niet verslaafd aan de auto. op dagen die gevuld zijn met bureauwerk blijft mijn auto op stal. en het lot van aanschuiven ondervind ik op bijna alle dagen wanneer mijn auto niet op stal staat.
Dit evenement werd trouwens wel op voorhand aangekondigd, je wist er niets van als je ervoor op Mars had gezeten ...

er waren vele mensen niet op de hoogte van dit evenement met de daaruitvloeiende opstroppingen, in antwerpen waren de meeste misschien wel op de hoogte maar het zijn niet enkel antwerpenaren die de antwerpse ring en tunnels gebruiken.

Voor die zogenaamde buitenlandse chauffeurs die het doorstroomverkeer vormen heb ik niet de minste compassie. Zij maken hier gratis gebruik van onze weginfrastructuur, rijden deze kapot, zorgen voor dodelijke ongevallen en wie betaalt er ... juist, wij !!!

ik had het niet enkel over buitenlandse chauffeurs, er zijn ook een heel pak binnenlandse personen die op zondag werken en met de auto of vrachtwagen dienden te paseren.
trouwens, hoeveel personen die hebben deelgenomen aan het evenement zijn met de auto tot daar gekomen???

En als we dan een kleine compensatie vragen via een wegenvignet, dan staan de 'kazen' van Holland op hun achterste poten en beginnen ze te dreigen geen Nederlandse toeristen meer langs te sturen (België is 'natuurlijk' gezwicht voor deze druk). Misschien goed, wordt er eindelijk eens niet meer zoveel tegen de Kathedraal gezeikt

zelf ben ik ook voorstander van het wegenvignet doch heeft dit niets met huidige discussie te maken, maar kom, we hebben toch eens een gemeenschappelijk standpunt he.
In alle geval, ik beleefde vorige week een onvergeetlijk moment, en hoe die gefrustreerde automobilisten zich daar bij voelen, kan me eerlijk gezegd geen flikker schelen. Zij trekken zich ook niets aan van de lopers, fietsers en / of openbaar vervoer gebruikers !

dus het bewijs dat het egoïsme dat ik aanhaalde volledig gegrond is. menig personen beleven onvergeetelijke momenten met motocros, autocros, ..., maar daar zou jij je als als enorme tegenstander laten gelden veronderstel ik.

klein vraagje Freespirit, heb jij zelf een auto?

Laatst gewijzigd door delcom : 27 april 2008 om 10:30.
delcom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2008, 10:47   #549
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
dus het bewijs dat het egoïsme dat ik aanhaalde volledig gegrond is. menig personen beleven onvergeetelijke momenten met motocros, autocros, ..., maar daar zou jij je als als enorme tegenstander laten gelden veronderstel ik.

klein vraagje Freespirit, heb jij zelf een auto?
Je zal het je verbazen, maar met vele van je vetgedrukte 'reply's' ben ik het min of meer eens. Ik zal bijvoorbeeld niet ontkennen, heb daar ook vroeger al over gepost, dat er ook een massa onvoorzichtige fietsers en voetgangers zijn die denken dat de weg van hun is omdat ze 'zwakke weggebruiker' zijn. Ook zijn er heel wat buschauffeurs die, vooral in de buitenwijken, autochauffeurs treiteren door hun voorrang af te nemen of bruusk uit een zijstraat komen gereden. Ik vraag echter wederzijds respect tussen de verschillende weggebruikers, niet meer ... niet minder. Als één iemand zich niet aan respect en de verkeerswetgeving houdt, krijgt men een kettingreactie van gefrustreerde reacties en onbegrip. Het is nu eenmaal menselijk om met wat wraakgevoelens te zitten, als ik op m'n fiets zit en ik word door een wegpiraat bijna ondersteboven gereden, dan zal ik een halve minuut later ook aggresiever reageren als ik met een 'andere' auto in contact kom.

Om op uw vraag te antwoorden: ik heb inderdaad GEEN auto. Wel al enkele jaren een rijbewijs. Ik maak af en toe, wanneer het niet anders kan, gebruik van een (lease)wagen, maar mijn meeste verplaatsingen doe ik te voet, met de fiets of met bus/tram. Ik heb voor het meerendeel van mijn werk geen auto nodig en ik voel mij 'mans' genoeg om geen wagen als compensatie te moeten aanschaffen. Indien iemand zich geroepen voelt, laat de reacties maar losbarsten over het feit dat ik geen auto heb ... Kan ik nog eens goed lachen (waarmee ik uiteraard niet u bedoel, Delcom, u reageerde tenminste met argumenten, in sommigen ervan kan ik mij zelfs vinden )
Oud 27 april 2008, 12:12   #550
Chipie
Banneling

Standaard

De geest is uit de fles... Hij is bevrijd...
Oud 28 april 2008, 10:39   #551
delcom
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Je zal het je verbazen, maar met vele van je vetgedrukte 'reply's' ben ik het min of meer eens. Ik zal bijvoorbeeld niet ontkennen, heb daar ook vroeger al over gepost, dat er ook een massa onvoorzichtige fietsers en voetgangers zijn die denken dat de weg van hun is omdat ze 'zwakke weggebruiker' zijn. Ook zijn er heel wat buschauffeurs die, vooral in de buitenwijken, autochauffeurs treiteren door hun voorrang af te nemen of bruusk uit een zijstraat komen gereden. Ik vraag echter wederzijds respect tussen de verschillende weggebruikers, niet meer ... niet minder. Als één iemand zich niet aan respect en de verkeerswetgeving houdt, krijgt men een kettingreactie van gefrustreerde reacties en onbegrip. Het is nu eenmaal menselijk om met wat wraakgevoelens te zitten, als ik op m'n fiets zit en ik word door een wegpiraat bijna ondersteboven gereden, dan zal ik een halve minuut later ook aggresiever reageren als ik met een 'andere' auto in contact kom.

ik had dit inderdaad niet verwacht maar vind het aangenaam te zien dat een discussie tot compromissen kan leiden. net zoals jij men kan volgen in het feit dat er onvoorzichtige "zwakke" weggebruikers zijn kan ik u volgen dat er onvoorzichtige bestuurders van gemotoriseerde voertuigen zijn.
uw reactie tegenover die ander autobestuurder nadat je eerst door een bepaalde autobestuurder bijna omvergereden bent is wel menselijk maar niet gepast, die andere bestuurder die u niets misdoet zit misschien op dezelfde golflengte als u, maar kan door zulke reacties van mening veranderen.
maar goed nobody is perfect, zolang men zelf beseft, achteraf dan, dat dit ongepast is kan die menselijke reactie gecompenseerd worden door menselijke wroeging nadien, niet in overdrijven uiteraard.

Om op uw vraag te antwoorden: ik heb inderdaad GEEN auto. Wel al enkele jaren een rijbewijs. Ik maak af en toe, wanneer het niet anders kan, gebruik van een (lease)wagen, maar mijn meeste verplaatsingen doe ik te voet, met de fiets of met bus/tram. Ik heb voor het meerendeel van mijn werk geen auto nodig en ik voel mij 'mans' genoeg om geen wagen als compensatie te moeten aanschaffen. Indien iemand zich geroepen voelt, laat de reacties maar losbarsten over het feit dat ik geen auto heb ... Kan ik nog eens goed lachen (waarmee ik uiteraard niet u bedoel, Delcom, u reageerde tenminste met argumenten, in sommigen ervan kan ik mij zelfs vinden )

geloof mij beste Freespirit, moest ik zonder auto mijn werk en leven kunnen organiseren en uitvoeren, ik deed direct al mijn voertuigen weg.
de prijs in aankoop en onderhoud, bv. benzine, diesel, garage, ... , zou ik dan zeer nuttig aan andere zaken kunnen besteden maar ik kan op heden geen voertuig missen. ik vind het positief dat u alles kan doen zonder auto en dat u in die enkele gevallen dat u een auto nodig hebt deze gaat huren, meer mensen zouden dit voorbeeld moeten volgen, als deze mensen hun leven en werk zonder auto kunnen uitvoeren, maar het gros van de bevolking heeft wel degelijk zijn voertuig nodig.

moesten alle weggebruikers, zowel gemotoriseerde als fietsers en voetgangers, de wegcode korrekter naleven en aanvaarden dat zij niet de enige op de weg zijn, de verkeersagressie zou snel verdwijnen net zoals de ongevallen aanzienlijk zouden verminderen.
Oud 28 april 2008, 13:25   #552
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
geloof mij beste Freespirit, moest ik zonder auto mijn werk en leven kunnen organiseren en uitvoeren, ik deed direct al mijn voertuigen weg.
de prijs in aankoop en onderhoud, bv. benzine, diesel, garage, ... , zou ik dan zeer nuttig aan andere zaken kunnen besteden maar ik kan op heden geen voertuig missen. ik vind het positief dat u alles kan doen zonder auto en dat u in die enkele gevallen dat u een auto nodig hebt deze gaat huren, meer mensen zouden dit voorbeeld moeten volgen, als deze mensen hun leven en werk zonder auto kunnen uitvoeren, maar het gros van de bevolking heeft wel degelijk zijn voertuig nodig.

moesten alle weggebruikers, zowel gemotoriseerde als fietsers en voetgangers, de wegcode korrekter naleven en aanvaarden dat zij niet de enige op de weg zijn, de verkeersagressie zou snel verdwijnen net zoals de ongevallen aanzienlijk zouden verminderen.
Het is positief eens een discussie in een min of meer compromis af te sluiten Ik weet ook wel dat er vele werkplaatsen, bedrijven, kantoren gevestigd zijn in de 'middle of nowhere' of dat mensen onregelmatige uren hebben. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, dat zij met de wagen gaan. Het belangrijkste is dat weggebruikers (allemaal) zich aan de wegcode houden en dat mensen wanneer ze 500 meter verderop naar de bakker willen gaan niet de auto, maar de fiets nemen of te voet gaan.
Oud 28 april 2008, 14:16   #553
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is positief eens een discussie in een min of meer compromis af te sluiten Ik weet ook wel dat er vele werkplaatsen, bedrijven, kantoren gevestigd zijn in de 'middle of nowhere' of dat mensen onregelmatige uren hebben. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, dat zij met de wagen gaan. Het belangrijkste is dat weggebruikers (allemaal) zich aan de wegcode houden en dat mensen wanneer ze 500 meter verderop naar de bakker willen gaan niet de auto, maar de fiets nemen of te voet gaan.
Ik heb een auto, verleden donderdag gekregen (de week ervoor besteld). Ik gebruik hem voor de dingen die ik met de fiets niet kan doen. Zoals savonds 25km verderop vrienden gaan bezoeken. Of lange afstanden doen (er is hier in de gemeente geen station en de busverbinding is bagger). Maar bakker, frituur, winkelke...fiets ! Of zelfs te voet.

Diesel is duur genoeg. En een dieselauto slijt snel als ge lui zijt en voor iedere paar 100m hem uithaalt. De mijne gaat in de week ook netjes in de garage staan, aangezien ik op 3 km van mijn werk woon.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 10:18   #554
eno2
Banneling

Standaard Francois Stercherle werd ..per auto(!) begraven.

Francois Stercherle werd ..per auto(!) begraven.

Van mijn part....

Ik heb in elk geval in mijn testament gezet dat ik tevoet wil begraven worden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 10:19   #555
eno2
Banneling

Standaard Francois Stercherle werd ..per auto(!) begraven.

Francois Stercherle werd ..per auto(!) begraven.

Voo mijn part doen ze maar, met hun terminale ironietjes.

Ik heb in elk geval in mijn testament gezet dat ik tevoet wil begraven worden.
Oud 23 mei 2008, 09:24   #556
eno2
Banneling

Standaard

Twee automobilisten die elkaar beschieten omwille van het in beslag nemen van een parkeerplaats:

alleen in de VS mogelijk.
Oud 24 mei 2008, 10:11   #557
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Auto's zijn tof, maar veel mensen kunnen er niet mee rijden.
Als fietser en als voetganger verleen ik altijd preventief voorrang,
wat ben je immers gebaat met een voorrang, als je, wanneer je hem neemt, op het kerkhof of in de kliniek terechtkomt?
Oud 26 mei 2008, 09:49   #558
eno2
Banneling

Standaard

In de survival of the fittest op de baan is de fittest altijd een auto...
Oud 11 juni 2008, 10:40   #559
maf
Banneling

Standaard Vrijwilligers gezocht om de meeuwen te vervangen.

Meeuwen, dat idyllische kustgevogelte, hebben kunnen overleven omdat ze nu eenmaal het lood in hun gat niet waard zijn vanwege oneetbaar.

Maar nu krijgen ze de automobilisten achter hun gat.

De Stad Oostende heeft de meeuwen vogelvrij verklaard en gaat ze uitroeien.

Omdat hun drek de koetswerken van de auto's aantast.

Vrijwilligers gezocht dus, om de meeuwen te vervangen.
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2008, 10:42   #560
LastMohican
Banneling

Standaard

Meeuwen = vliegende ratten. Beter kwijt dan rijk.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be