![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lange niet
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) men het vroeger gewoon niet doorhad of niet beter besefte ( werd ook vaak verzwegen of gewoon ronduit over gelogen ... denk aan : asbest, gevolgen van roken ed ) 2) die problemen pas na verloop van tijd aan de oppervlakte komen en men dan nog de nodige verantwoordelijke stoffen moet zoeken 3) de effecten die bepaalde stoffen veroorzaken vaak cumulatief zijn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wetenschappellijk genoeg hoop ik ? ![]() Nog veel pret verder. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 6 november 2010 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zou nog geen wetenschap herkennen als je er over struikelde...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Parlementslid
|
![]() Je gebrek aan argumentatie bewijst het tegendeel. Probeer trouwens beleefd te blijven, Dinges. Nog zo'n lesje dat iemand je had moeten leren.
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft de moderatie herhaaldelijk geprobeerd, maar na zijn 30ste ban hebben ze het opgegeven, denk ik...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling