Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2006, 14:34   #541
Samrah
Schepen

Standaard

Eigenlijk besef ik nu (danzij iemand die het mij doen inzien heeft) waarom jullie zo tegen Islaam zijn..
Jullie weten dat dat de Waarheid is, Jullie vrezen God maar weten niet hoe er mee om te gaan... Jullie hebben gewoon angst...
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:35   #542
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Online: jij bent echt top in veralgemeningen ...
Waar woon jij eigenlijk?
In de beschaafde wereld, in zuiver kafirland. (Dat is een plek waar nog geen moslims ingeweken zijn ).
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:36   #543
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk besef ik nu (danzij iemand die het mij doen inzien heeft) waarom jullie zo tegen Islaam zijn..
Jullie weten dat dat de Waarheid is, Jullie vrezen God maar weten niet hoe er mee om te gaan... Jullie hebben gewoon angst...
wat goed dat jij overtuigd bent van je eigen grote gelijk, geeft dat je nu een goed gevoel ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:36   #544
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alharb, noem je dat radicaal??? Ga zoek dat woordje maar eens op hoor want daar is niets radicaal aan: iedereen wordt inderdaad als Moslim geboren, het is zo, of je het nu aanvaardt of niet..
En ja, ik wens niet vergeleken te worden met een Jood, dat is mijn goed recht.
En dat geboren worden als moslim, hoe gaat dat in zijn werk ? Is er ergens een gen voor gevonden, voor het moslim zijn ? Een directe link naar boven naar mohammed en zijn bende ? Hoe komt het dan dat, gesteld dat islam het beste is dat de mens kon overkomen, de meerderheid van de mensen niet beseft dat ze moslim is ? Is dat een of andere gruwelijke grap van uw god, de meerderheid van de mensen hun leven lang laten dwalen en dan in de hel smijten? Zo'n goede vader is dat precies niet. Wat is er trouwens mis met alcohol, muziek, dansen, gokken, varkensvlees en honden ? Denkt uw -duidelijk paternalistische - god dat wij mensen te stom zijn om met dergelijke zaken om te kunnen ? Dan onderschat hij ons toch. Zeker als je weet dat we geschapen zijn in zijn evenbeeld. Zegt het woord "evolutieleer" u iets ? En: is mijn kat dan ook als moslim geboren ? En wat met mijn kamerplanten ?

En, waarom wil je niet met joden vergeleken worden ? Daar ben ik echt benieuwd naar.
Oud 26 november 2006, 14:37   #545
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heb ik angst. Stel je voor dat ik door naar jouw Waarheid te luisteren, mijn christelijk paradijs misloop!

Dan zit ik daar met 72 hoeren in plaats van de 72 denzel Washingtons en Robbie Williamsen (net binnengekomen) in de christelijke hemel. Je zou voor minder schrik krijgen nietwaar.

Mag ik vermoeden dat jij lesbische neigingen hebt? Anders is het nog tijd om de andere trein te nemen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 14:37.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:37   #546
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, dat is niet waar. Het is puur onwetendheid en de mensen zien alleen de buitenkant van de Islam. Namelijk, zwarte gewaden en verpauperde wijken met moskeeën. De meeste mensen weten echter niks over de werkelijke Islam.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:37   #547
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zouden we allah vrezen? Waar hangt hij/zij/het eigenlijk uit? Voor een angstinboezemend godje blijft hij nogal low-profile.
Oud 26 november 2006, 14:43   #548
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nee, dat is niet waar. Het is puur onwetendheid en de mensen zien alleen de buitenkant van de Islam. Namelijk, zwarte gewaden en verpauperde wijken met moskeeën. De meeste mensen weten echter niks over de werkelijke Islam.
De meeste mensen beseffen gelukkig wel hoe achterlijk de islam is.
Alleen jammer dat de inquisitieinstellingen van de overheid het verbieden om dit luidop te mogen zeggen.
Oud 26 november 2006, 14:44   #549
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bart Lays: dit is België en hier praat men geen Engels. Pas je aan of vertrek naar Engeland.
In een doorsnee Vlaamse familie zoals de mijne wordt Nederlands, Frans, Engels en Duits gebruikt als het gaat om verwerving van kennis, of als communicatiemiddel met anderstalige familieleden en vrienden.

Engels is vandaag dé taal bij uitstek voor publicaties op elk gebied: cultureel, politiek, wetenschappelijk, ... Wie het Engels onvoldoende machtig is loopt vandaag achterop. Voor sukkelaars die ervan overtuigd zijn dat alle kennis te vinden is in een duizend jaar oud samenraapsel van teksten is dat vanzelfsprekend geen punt, dat achteroplopen.
Oud 26 november 2006, 14:47   #550
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout. Toen ik nog niet veel over islam wist (ik dacht toen dat islam zoiets zoals het christendom was) toen was ik onwetend, toen kende ik de islam enkel alleen maar van de buitenkant. Sinds ik de islam ben beginnen te bestuderen (Niet zoals een achterlijk wicht dat enkel slikt wat islampromotors en imams je weten te vertellen zonder te verifieren of dat dit allemaal wel klopt met de bronteksten.) heb ik naast de waarheid over rotmo (oorlog zij met hem) de binnenkant ervan leren kennen.

Om te kotsen !

En dan sommigen maar afvragen waarom de integratie mislukt is....

Laatst gewijzigd door smiley : 26 november 2006 om 14:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:48   #551
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobke, neen hoor, Dutroux was van "jullie soort"
Maar wij sluiten Dutroux op ipv te vereren als profeet.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:50   #552
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Fout. Toen ik nog niet veel over islam wist (ik dacht toen dat islam zoiets zoals het christendom was) toen was ik onwetend, toen kende ik de islam enkel alleen maar van de buitenkant. Sinds ik de islam ben beginnen te bestuderen (Niet zoals een achterlijk wicht dat enkel slikt wat islampromotors en imams je weten te vertellen zonder te verifieren of dat dit allemaal wel klopt met de bronteksten.) heb ik naast de waarheid over rotmo (oorlog zij met hem) de binnenkant ervan leren kennen.

Om te kotsen !

En dan sommigen maar afvragen waarom de integratie mislukt is....
Eerlijk gezegd vind ik de overeenkomsten met het christendom heel groot. Vooral die met het Oude Testament. Is een beetje hypocriet van de mensen die het christendom de hemel in prijzen en tegelijkertijd de Islam neerzetten als een geweldadige godsdienst.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:51   #553
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Anderzijds is Samrah een nepprofiel.

* Zij (hij) is een provocateur.
* Zij (hij) heeft geen hoge studies gedaan.
* Zij (hij) heeft geen hoge job aan de staat.

Na berichten van haar te gelezen te hebben kom ik op deze conclusie.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2006, 14:52   #554
smiley

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik de overeenkomsten met het christendom heel groot. Vooral die met het Oude Testament. Is een beetje hypocriet van de mensen die het christendom de hemel in prijzen en tegelijkertijd de Islam neerzetten als een geweldadige godsdienst.
De islam IS een gewelddadige godsdienst !!!
Oud 26 november 2006, 14:57   #555
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Maar wij sluiten Dutroux op ipv te vereren als profeet.
Daar heb je een punt.
Het kan trouwens dienen op een vraag van Layla die totaal geen weet heeft van wat de Vlaamse cultuur inhoudt.
Wel Layla, in Vlaanderen worden pedofielen berecht en opgesloten.
In moslimgebied wordt een notoir pedofiel vereert en strekt zijn pedofiele levenswandel nog tot voorbeeld. Men denke aan de Soedi's die jonge Filipino's als slaven kopen en als huis- en sexpersoneel te werk stellen. Men denke aan Pakistan waar volksrechtbanken (bemand door oude islamitische fundi's) zomaar kunnen beslissen dat een meisje een groepsverkracting moet ondergaan ter compensatie bij vb van een ordinaire burenruzie over een blaffende hond.
Men denke aan het alom verspreidde gebruik om minderjarige meisjes uit te huwelijken (= mensenhandel) aan oude perverts.
Men denke aan de taliban die zich in hun madrassa's lustig vergrijpen aan wezen-kleutertjes.
Oud 26 november 2006, 14:59   #556
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Bart Lays: dit is evenveel ons land als jullie land. Wij werken hier, zijn hier geboren en betalen ook belasting net zoals jou. Dus jammer voor jou, maar we blijven lekker hier, en profiteren?? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik werk nog harder dan jou voor mijn geld dus hmm.. profiteren??? Laat dat woordje maar achterwege..
Het zou mooi zijn indien je toch iets zou citeren van waar je op reageert, maar netiquette is vanzelfsprekend niet besteed aan Übermenschen.

Het is duidelijk wie er in verhouding het meeste profiteert van onze wetten, instellingen, en sociale zekerheid. In andere landen zijn daar al heel wat cijfers over gepubliceerd.

Of jij hard werkt voor wat je krijgt kan ik echt niet beoordelen. Om 3.000 Euro netto te beuren moet je toch al zowat 6.000 Euro bruto verdienen. Dat is, zoals ik doorgaans reken, een jaarkost van 120.000 Euro per jaar.

Ik laat het graag over aan mensen die meer vertrouwd zijn met deze materie om te bepalen hoe realistisch die bewering is.

Samrah is toch wéér niet aan het liegen?
Oud 26 november 2006, 15:00   #557
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar wordt het christendom de hemel in geprezen?
Welke Europeaan laat zijn leven en denken nog bepalen door het Oude Testament. Wie leest dat nog? Wie heeft dat ooit gelezen? Wie organiseert er zijn leven/kleding/voeding/omgangsnormen/... naar?
Oud 26 november 2006, 15:03   #558
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Bart Lays: u kan zeveren als de beste! Nieuwkomers?? In de grote groep van Moslims in België die elke dag groeit met belgen die bekeerd zijn, is een heel groot deel hier geboren. Dus waarom spreek je dan van nieuwkomers? Het zijn bijna allemaal belgen met een andere afkomst..!
Zou je s.v.p. de tekst kunnen citeren waar ik het over nieuwkomers heb?
Oud 26 november 2006, 15:06   #559
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Liberalist: bart Lays geeft je sites die door ongelovigen zijn geschreven en niet correct zijn!
Indien je echt wil weten moet je een vertaalde Koraan lezen..
Samrah, je bent niet aan je eerste leugen toe, zoals hier reeds herhaaldelijk is aangetoond.

Ook hier weer: bewijs dat die teksten, geschreven door ongelovigen, niet correct zijn.
Oud 26 november 2006, 15:06   #560
smiley

Standaard

Ik ga deze tekst, ook geschreven door iemand uit Nederland, hier nog eens posten voor diegenen die het moetsen hebben gemist. Dit is waarschijnlijk geen D66 er. Eens je de islam werkelijk kent kan je onmogelijk nog een D66 er zijn.

Islam's lelijke gezicht

Onze bevolking wordt blootgesteld aan massale en leugenachtige media campagnes. Men maakt ons wijs dat de islam een bijzonder vreedzame, lieflijke zelfs nobele godsdienst is. Voortdurend wordt een vervalste korantekst geciteerd die het doden van mensen zou verbieden. Een deel van die hieronder volledig geplaatste tekst wordt echter altijd weggelaten. Het weggemoffelde deel, onderstreept tussen haakjes, blijkt juist het doden van mensen die wanorde scheppen in het land, dat wil zeggen de profeet niet gehoorzamen, toe te staan. 5.32 Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, (behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land,) het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken. Om de godsdienstige verdraagzaamheid van de islam te bewijzen citeert men altijd de tekst: 2.257 Er is geen dwang in de godsdienst! Maar, wie zich niet onderwerpt moet worden gedood of verdreven zoals in honderden teksten wordt voorgeschreven.! Wie deze leugens aan de kaak stelt wordt bedreigd door moslims zowel als door de eigen Nederlandse overheid wegens gebrek aan respect.

Deze leugencampagne wordt enthousiast gesteund door bijna alle politieke en kerkelijke leiders in ons land. Premier Balkenende en de ex minister van Buitenlandse Zaken (van den Broek) kennen zogenaamd de echte oorzaak van alle islamitische agressie, haat tegen het Westen, en de weigering om te integreren in onze samenleving of zelfs maar onze taal te leren. Alle huidige spanningen zijn volgens hen te wijten aan de Nederlanders zelf die onvoldoende respect tonen voor moslims..Zij negeren dat wij tientallen miljarden euro’s per jaar offeren voor uitkeringen, scholing, gezondheidszorg, kinderbijslag, huisvesting, subsidies voor moslims die het volgens de koran onze plicht achten om hen te onderhouden. Als dank krijgen wij haat en verachting voor onze samenleving die zij bikkelhard afwijzen en met geweld bestrijden.

Bovendien negeren zij het wereldwijde islamitische geweld, de burgeroorlogen waarin moslims niet moslims verdrijven of uitmoorden zowel als de jaarlijks ruim duizend terroristische aanslagen met dodelijke afloop. Zie de website “the religion of peace” met een onvolledig overzicht van gepleegde aanslagen sinds 9/11. Vaak worden in deze aanslagen honderden, soms zelfs duizenden, onschuldige weerloze slachtoffers waaronder vrouwen en kinderen vermoord. Zeker, niet alle moslims nemen deel aan dit geweld dat zij heimelijk afkeuren. Dat kunnen zij niet openlijk doen omdat de koran en de hadith dit terroristisch geweld goedkeuren en zelfs dwingend voorschrijven. Als zij zich toch tegen dit geweld keren handelen zij in strijd met de koran en worden door fanatici beschouwd als afvalligen die gedood moeten worden.

Sahih Bukhari 4.52.260: De profeet zei: Als een moslim zijn godsdienst verlaat doodt hem dan. Abu Dawud 38.4341: Een Jood bekeerde zich tot de islam, maar werd daarna afvallige. Toen Mohammed kwam zei hij: Ik zal niet van mijn rijdier af komen voor hij gedood is. Hij werd toen gedood. Zelfs diegenen die hier met een Nederlands paspoort rondlopen en de Nederlandse nationaliteit hebben aangenomen blijven eerst en vooral loyaal aan de islamitische ‘oemma’s of politieke /Militaire machthebbers in hun Islamitische herkomstlanden. Zij blijven Turk of Marokkaan omdat zij hun nationaliteit zelfs na meerdere generaties hier niet op mogen geven en dus altijd onderworpen blijven aan buitenlandse islamitische heersers die hun afkeer van het Westen blijven propageren.

Door linkse en rechtse politieke partijen worden er allerlei oorzaken verzonnen voor het mislukken van deze moslims om een normaal onderdeel te vormen van dit land, zoals armoede, racisme, discriminatie, gebrek aan onderwijs, maar geen van deze factoren is de werkelijke oorzaak van deze mislukking. De fundamentele reden is de essentie van de islam. Die essentie is dat de islam een leer is van haat en verachting van ongelovigen die te vuur en te zwaard moeten worden bestreden, onderworpen of gedood en verdreven met achterlating van al hun bezittingen. Uit de koran en de hadith blijkt dat migratie al tijdens het leven van Mohammed de kern vormde Mohammed’s veroverings- en machtspolitiek. 4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast; 9.20 Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren. Abu Dawud 14.2473: Er zal geen einde komen aan migratie tot het berouw ophoudt en berouw zal niet eindigen voor de zon opkomt in het Westen. Net als een kernwapen leidt migratie tot een kettingreactie, van volgende migranten, gezinshereniging, huwelijksmigranten, en hoge geboorte cijfers waardoor de normale bevolkingsgroei wordt verveelvoudigd.

Dat werd in het verleden nog verder versterkt door het doden van alle mannen en het roven van vrouwen en kinderen uit de veroverde gebieden als echtgenoten of slavinnen. 19.4364: De Joden van Nadir en Quraizi verzetten zich tegen de boodschapper van Allah die de Nadir verdreef, maar de Quraizi toestond om te blijven. Hij begunstigde de laatsten tot ook zij zich verzetten. Toen doodde hij hun mannen en verdeelde de vrouwen, kinderen en al hun bezittingen onder de moslims. Maar sommigen voegden zich bij de boodschapper van Allah die hen bescherming bood. Zij omarmden de islam. De boodschapper van Allah verdreef alle Joden uit Medina. Vanwege de massale roof van vrouwen en kinderen was het toegestaan om vier vrouwen plus slavinnen te hebben. Ieder moslim bolwerk kende daardoor een bevolkingsexplosie. Huw vrouwen die liefhebben en zeer vruchtbaar zijn, want door jullie zal ik alle volkeren in aantal overtreffen. De door migratie gevormde en van de buitenwereld geïsoleerde moslim populaties mogen zich niet vermengen met de autochtone bevolking, daar zelfs niet mee omgaan, want dan behoren zij tot de ongelovigen. 3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. 9.23 O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.

Vanuit de zo gevormde geïsoleerde moslim bolwerken werd dan de omringende bevolking aangevallen, beroofd en verdreven of onderworpen. Moslim gemeenschappen werden onderhouden door de van ongelovigen afgedwongen belasting en de van hen geroofde buit en tegenwoordig door westerse uitkeringen en subsidies. 19.3040: Belastingen moeten worden geheven van Joden en Christenen, maar niet van moslims. 48.18. Voorzeker, Allah had aan de gelovigen welgevallen, toen zij u onder de boom trouw zwoeren en Hij wist wat in hun hart was en Hij zond op hen kalmte neder en Hij beloonde hen met een spoedige overwinning. 48.19. En een grote buit die zij konden bemachtigen. En Allah is Almachtig, Alwijs; 48.20 Allah heeft u een grote buit beloofd die gij moogt nemen en Hij heeft u deze voorlopig gegeven en heeft de handen der vijanden van u weerhouden opdat het een teken moge zijn voor de gelovigen en dat Hij u op het rechte pad moge leiden. 8.1 Zij vragen u omtrent de oorlogsbuit. Antwoord: “De oorlogsbuit behoort aan Allah en de boodschapper. 8.69 Eet van de buit die gij ontvangt als wettig en goed en vreest Allah. 8.41. En weet, dat wat gij ook als buit neemt, er een vijfde van voor Allah, de boodschapper, de verwanten, de wezen, de armen en de reiziger is.

Moslims leiden een parasitair bestaan en kunnen al hun tijd besteden aan strijd en verdere veroveringen of de verdediging van hun bolwerken. Dat is de voornaamste oorzaak voor de economische achterstand van islamitische enclaves, die niet in eigen onderhoud kunnen voorzien. De haat en verachting van moslims voor de hen omringende ongelovige bevolking mag blijken uit de volgende teksten. 8.22 Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen. 5.60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald." 98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen. Koran en hadith bevelen moslims om ongelovigen te bestrijden en te vervolgen 4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u 4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk. 8.39 En bestrijdt hen (de ongelovigen) totdat er geen vervolging is en de godsdienst geheel voor Allah wordt. 9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn. Het is ook duidelijk dat de islam onze democratische rechtsorde gewoon niet erkent en moslims onze wetten niet mogen gehoorzamen. 5.44 En wie niet rechtspreken volgens hetgeen Allah heeft nedergezonden, zij zijn ongelovigen. 5.45 En wie niet rechtspreken bij hetgeen Allah heeft nedergezonden, zijn onrechtvaardigen. 5.47 En wie niet rechtspreken naar hetgeen Allah heeft geopenbaard, zijn de overtreders.

Al even duidelijk is dat het Mohammed te doen was om zijn persoonlijke macht en dat alleen hij moest worden gehoorzaamd. 26.108 Vreest daarom Allah, en gehoorzaamt mij, 26.110 Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij. 26.126 Daarom vreest Allah en gehoorzaamt mij. 26.131 Vreest Allah en gehoorzaamt mij. 26.144 Vreest daarom Allah en gehoorzaamt mij. Volgens Turken en Arabieren zijn vrouwen slechts tweederangs Moslims, dit blijkt als zij de moskee bezoeken. De echte gelovigen - mannen dus - mogen binnen een soort omheining in het midden plaats nemen. Maar vrouwen moeten achter geponste houten schermen blijven aan de buitenste rand, dus waar de ongelovigen moeten zitten. Dit was een traditie toen Anatolië (het huidige Turkije)door de Moslims veroverd was, Het Christelijk Byzantijnse rijk was toen veroverd door Turkse en Arabische nomaden, vlak daarna begon de grote Islamisering, zoals nu in Nederland, met overal grote moskeeën en minaretten, vrouwen werden misbruikt als een middel om de Moslim bevolking te vergroten. Niet islamieten en vrouwen waren beiden onderworpen aan de Moslims. 2.223 Uw vrouwen zijn een akker voor u, komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor u zelf.) 4.34 Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. De Nederlandse overheid speelde met vuur door de massale immigratie van moslims te bevorderen en zelfs te subsidiëren.

Zij kan absoluut niet weten welke moslims zich fundamentalistisch opstellen en ons inderdaad met geweld willen bestrijden. Ook de zogenaamd gematigde moslims stellen dat zij trouw blijven aan de koran en die moeten gehoorzamen. Fanatieke fundamentalisten die stellen dat hier het kalifaat en islamitische heerschappij moet worden gevestigd zoals de aanhangers van de Hizb Ut Tahrir en de door saoudis gefinancierde fundamentalistische moskeeën zijn hier in grotere aantallen binnen gestroomd. In Duitsland was men zo verstandig HUT te verbieden. Nederlandse politieke partijen en kerken blijven streven naar hun eigen ondergang: Zij streven naar toelating van islamitische landen tot de Europese Unie waardoor Immigratie, moskeebouw en explosieve groei van moslimpopulaties zich ongeremd door zullen zetten. Zelfs diegenen die hier met een Nederlands paspoort rondlopen en de Nederlandse nationaliteit hebben aangenomen blijven eerst en vooral loyaal aan de islamitische ‘oemma’s of politieke /Militaire machthebbers in hun herkomstlanden....Door linkse en rechtse politieke partijen worden er allerlei oorzaken verzonnen voor het mislukken van deze moslims om een normaal onderdeel te vormen van dit land, zoals armoede, racisme, discriminatie, gebrek aan onderwijs, maar geen van deze factoren is de werkelijke oorzaak van deze mislukking.

De fundamentele reden is de essentie van de islam. In essentie verdeelt de islamitische wereldbeschouwing deze wereld in twee verschillende kampen: Dit zijn Daru’l Islam (het huis van de islam) en Daru’l Harb (het huis van oorlog). De islam is een uiterst gewelddadige oorlogsdoctrine die stelt dat ongelovigen Joden en Christenen zich moeten onderwerpen aan het gezag van de islam en daaraan belastingen moeten betalen. Wie zich daartegen verzet en de profeet of Allah bespot moet worden gedood of verdreven waarbij al hun bezittingen mogen worden geroofd door de moslims. Er wordt zelfs letterlijk gezegd dat de hele wereld en alles daarop behoren aan de profeet. Sahih Muslim 19.4363: Wij waren in de moskee toen Allah’s boodschapper bij ons kwam en zei: Laten we naar de Joden gaan. Wij gingen met hem mee tot we bij de Joden kwamen. Allah’s boodschapper stond op en riep drie maal: Verzamelde Joden aanvaard islam en je zult veilig zijn. De derde maal voegde hij daaraan toe: Weet dat de wereld toebehoort aan Allah en zijn apostel en het is mijn wens jullie van dit land te verdrijven en alle bezittingen achter te laten. Sahih Muslim 19.4366: Ik (Mohammed) zal de Joden en Christenen van het Arabisch schiereiland verdrijven en niemand achterlaten behalve moslims. De door Mohammed daartoe voorgeschreven en toegepaste methoden kunnen alleen maar worden bestempeld als de allerwreedste vormen van terrorisme zoals dat ook nu nog wereldwijd op grote schaal wordt toegepast. Van 632 tot ongeveer 1923 hebben islamitische staten onafgebroken veroveringsoorlogen gevoerd tegen Europa en grote delen daarvan honderden jaren lang bezet en uitgeplunderd.

Pas in 1923 waren de Turken (de laatste islamitische veroveraars) tijdens de Balkanoorlogen verslagen en verdreven uit Europa met uitzondering van het gebied rond Istanbul, vroeger Constantinopel hoofdstad van het christelijke Byzantijnse of Oost Romeinse rijk. Het uiterst succesvol gebleken migratiewapen werd na 1950 opnieuw met succes toegepast. Na dat jaar was Europa bezeten van het idee van de multiculturele samenleving en islamitische propaganda die de islam (in strijd met de werkelijkheid) propageerde als de godsdienst van de vrede en een verrijking van onze samenleving. Europa begon een proces van zelfvernietiging door het massaal toelaten van fanatieke ongeschoolde en het Westen vijandig gezinde moslims. Laten we niet vergeten dat de stichter van de islam met zijn oorspronkelijk mengsel van Christelijke en Joodse elementen geen enkel succes had in zijn geboortestad Mekka. In tegendeel, zijn Arabische stam en stadgenoten weigerden hem te gehoorzamen zoals hij voortdurend eiste en joegen hem de stad uit. In zijn ballingsoord Medina veranderde hij zijn leer tot een uiterst agressief geheel van moord, doodslag en terreur tegen iedereen die hem niet gehoorzaamde of bespotte. Met beloften van rijke geroofde buit en paradijselijke beloningen wist hij in Medina een groot leger van fanatieke volgelingen te vormen. Daarmee veroverde hij razend snel zijn geboortestad Mekka en daarna heel het Midden Oosten en Noord Afrika. Iedereen die zich niet onderwierp, kritiek op hem leverde of hem bespotte werd afgemaakt. Enkele voorbeelden uit de vele slachtingen en sluipmoorden die in de overleveringen in gruwelijk detail worden beschreven: S. Bukhari 4.52.265: Allah’s apostel zond een groep helpers naar een man genaamd Abu Rafi. Een van hen drong s’nachts zijn huis binnen en vermoordde hem in zijn slaap. Abu Dawud 14.2678: De profeet zei op de dag van de verovering van Mekka: Er zijn vier personen die ik niet zal sparen. Hij noemde hun namen. Daaronder waren twee zingende meisjes. Een daarvan werd gedood en de ander ontsnapte en bekeerde zich tot de islam. Abu Dawud 38.4348 Een blinde man had een zwangere slavin die de profeet placht te beledigen en bespotten. Hij verbood haar, maar zij hield er niet mee op. Op een nacht begon zij weer de profeet te bespotten en kwaad van hem te spreken. Daarop nam hij een dolk, stak die in haar buik en doodde haar. Een kind dat tussen haar benen kwam te liggen was besmeurd met het bloed dat daar vloeide. ’s Morgens werd de profeet daarover ingelicht. Daarop zei hij: O wees mijn getuige, geen vergelding is nodig voor haar bloed. Met dit soort terreur en steeds groeiende militaire macht werd de islamitische oemma tot stand gebracht. Nog steeds zijn migratie en terreur de voornaamste wapens van de islam.

Bij de minste of geringste kritiek of spot op de islam raast het van de doodsdreigingen en massale terroristische aanvallen op Europese ambassades en westers personeel in islamitische landen gesteund door hun eigen overheden en de conferentie van islamitische staten die om het hardst protesteren bij westerse overheden om ieder commentaar op de islam te verbieden en strafbaar te stellen. Het meest recente voorbeeld daarvan is de volslagen hysterische reactie in de moslim wereld over de spotprentjes in een Deense krant. Westerse ambassades worden aangevallen en in brand gestoken door hysterische menigten, opgezweept door islamitische en politieke leiders. Handelsboycotten worden uitgevaardigd. Islamitische ambassadeurs worden teruggetrokken. Journalisten worden bedreigd met de dood en ontslagen en zo voort. Dat zijn geen spontane acties. De ongeletterde demonstranten en terroristen weten niets van Denemarken. Een Deense krant hebben ze nooit gezien en Deense producten kennen ze al helemaal niet. Al deze acties worden door islamitische religieuze en politieke leiders georganiseerd met slechts een doel: Terreur om zo de Europese wetten aan te passen aan de sharia en ieder protest tegen de Europese islamisering de kop in te drukken. Helaas maken onze regeringen zich schuldig aan verraad en collaboratie met een vijandige, intolerante godsdienst, die openlijk stelt Europese landen te zullen onderwerpen en hier een islamitische theocratische dictatuur te vestigen. Daar de Europese regeringen zich steeds toegeeflijker op blijven stellen en islamitische landen willen toelaten tot de Europese Unie, met massale migratie stromen als gevolg, zullen de moslims hun eisen steeds harder stellen en zullen de problemen steeds groter worden. De grote Nederlandse steden worden al overheerst door Turkse en Arabische moslims, Zij noemen zich allemaal gematigd om geen weerstand en mogelijke tegenmaatregelen op te roepen. De meesten van hen zijn werkloos wegens gebrek aan scholing en taalkennis.

Zij accepteren geen gezag van westerse werkgevers en gedragen zich alsof zij het hier voor het zeggen hebben. De koran stelt immers dat zij zullen heersen over de ongelovigen. Vandaar de opstelling alsof ze in een islamitisch land wonen en tweeduizend jaar westerse cultuur naast zich neer mogen leggen. Met de hoogste minaretten en de grootste moskeeën willen zij uitdagend demonstreren dat ons land een islamitisch gebied geworden is. Nederlanders verlaten hun wijken en straten. Daar is Turks of Arabisch de voertaal geworden. Het zaaien van haat door het citeren van teksten uit koran en hadith wordt hier toegestaan omdat zij slechts hun heilige boeken citeren. Dat valt dan onder onze vrijheid van godsdienst en wordt getolereerd. Nog een stapje verder en onze overheid staat ook het moorden in naam van de profeet toe. Dat staat immers ook in hun heilige boeken. Politieke partijen en gemeentes willen niet weten bij welke complot ze betrokken zijn! Islamitische massa’s zijn sterk gepolitiseerd onder leiding van imams, Turkse, Arabische staatsambtenaren die de religieuze diensten in de grote moskeen binnen Nederland verzorgen. Verder zijn zij hecht georganiseerd in verenigingen en moskeekoepels onder buitenlandse leiding met buitenlandse financiering en Nederlandse subsidies.

De rol van de militaire en religieuze Arabische en Turkse politiek staat hierbij centraal. Zij vormen geen Nederlandse etnische minderheden, maar de voorhoede van buitenlandse islamitische mogendheden die hun eigen nationaliteit en karakter willen behouden (het Trojaanse paard) en zich afzetten tegen de Nederlandse samenleving die zij willen onderwerpen. Hierdoor kunnen Turken en Arabieren over aantal jaren ons land beschouwen als een provincie. Het meest verwonderlijke aspect is dat in alle discussies rond de islam geen woord gezegd mag worden over de inhoud en doelstellingen van de islam, de koran en de overleveringen of het leven van de profeet. Het blijft bij vage discussies over vrijheid van godsdienst en onderwijs en respect voor andermans overtuiging alsof alle doctrines en godsdiensten gelijkwaardig en respectabel zijn. Dat is heel zeker niet het geval. Dat gebrek aan feitelijke inhoud bleek onder andere uit de NOVA-uitzending van Zaterdag waarvoor een groot aantal deelnemers was uitgenodigd. De enige poging tot een inhoudelijke stelling van Hirsi Ali dat het streven naar een theocratische dictatuur in Europa onvermijdelijk tot oorlog leidt. Werd ogenblikkelijk overschreeuwd.

Vooral door het inhoudsloze gebrul van Mohammed Cheppi en door de gespreksleidster Clarry Polak die haar simpelweg niet aan het woord liet. Niettemin gaat het hier over de essentie van de islam die systematisch wordt verzwegen. Die essentie is vervat in voornamelijk de hoofdstukken van de koran, gedicteerd door Mohammed na zijn verdrijving uit Mekka en de overleveringen over het gedrag en de uitspraken van de profeet. Beide “heilige” hebben niets mystieks en laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Het vergt niet veel tijd om de meest relevante delen te bestuderen en te beoordelen. Het zijn de volgende hoofdstukken: Uit de koran de hoofdstukken 2-3-4-5-8-9-11-24-26-33-47-48-56-58-98 Uit de hadith: Sunan Abu Dawud, Boek 14, Jihad …………………….Boek 38 Voorgeschreven straffen …………………… Boek 19, Schatplicht buit en heerschappij …………………… Boek 11, Huwelijk …………………….Boek 12, Scheiding Sahih Muslim……. Boek 19, Oorlog en krijgstocht …………………… Boek 17, Voorgeschreven straffen …………………… Boek 8, Huwelijk …………………… Boek 9, Scheiding Malik’s Muwatta… Boek 21, Jihad …………………… Boek 28, Huwelijk Sahih Bukhari…….. Boek 52, Vechten voor de zaak van Allah ……………………. Boek 62, Huwelijk ……………………. Boek 63, Scheiding Laat u niet ontmoedigen door het aantal boeken en hoofdstukken.

Alles bij elkaar is het niet zo erg veel. Als u dit heeft doorgelezen wil u echt niets meer weten van de islam en is het duidelijk dat de overheid de harde plicht heeft om haar burgers, ongelovigen zowel als goedwillende eigenlijk afvallige moslims te beschermen tegen de islam. Men zal moslims duidelijk moeten maken dat de leer van Mohammed in een vreedzame en beschaafde samenleving niet getolereerd kan worden. Er zijn harde en ingrijpende maatregelen nodig om de islamisering van ons land en van heel Europa tegen te gaan. Vrijheid van Godsdienst en onderwijs, immigratie en door het buitenland gefinancierde moskeeën en imams mogen door de overheid niet langer worden toegestaan.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=6401
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be