![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker. Hij is ook Belgisch gezind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken Dimitri (ook IRL) als één van de eerlijkste en vooral meest onderlegde posters van dit forum. Je beoordeling n.a.v. dit conflictje lijkt me overtrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mens die er in slaagt om de voorbije dertigtal pagina's te lezen zonder eens zwaar te zuchten, zijn hoofd te schudden en naar een glas Cuervo Gold te grijpen, krijgt van mij een schouderklopje en een kus vergezeld van een champagneontbijt.
![]() |
![]() |
#544 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Zelf ben je perfect.
![]() Citaat:
Citaat:
Je blijft mijn vraag negeren, je zit me te verwijten dat ik niet kan lezen, dat ik dom ben etc. en dan ga jij mij even zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ik de discussie spuugzat ben? Met alle respect, maar als jij op mijn vraag weigert in te gaan dan concludeer ik daaruit dat je geen enkel probleem hebt met dergelijke stelling. Het zij genoteerd bij deze.
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans dat Dimitri en ik mekaar ooit irl tegenkomen is betrekkelijk klein dus ik kan enkel maar verdergaan op zijn manier van discussiëren hier.
![]() |
#546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#547 | |||
|
![]() Citaat:
Misschien zou het helpen als je je 'discussiegenoot' ook als zódanig zou bekijken en niet als iemand die je wil 'aanvallen'. Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik geloof best dat je voor deze uitlating in België een klacht wegens racisme aan je broek kunt krijgen. Daar hoef je niet zo héél veel moeite voor te doen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet Willem I ging toen in de fout, maar wel zijn zoon die toch in zekere onmin met zijn vader leefde. De zoon liet zich door de Belgische opstandelingen overhalen om de Nederlandse troepen terug te trekken. In ruil zou hij dan de troon van België kunnen bestijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ook vandaag de in de titel van de draad genoemde beweging gegroeid zijn?
Sorrie, grapje, 'k kon het niet laten. Ik werd "geïnspireerd" door een bericht waarin gesproken werd van een negatieve ekonomische groei ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
|
![]() Citaat:
Maar bij P. Beliën heb ik menen te lezen dat de zoon meer dan één maal zijn vader voor het koninklijke schut zette. A propos: voxlatina. Dat was te verwachten , he?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 4 augustus 2007 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merk je trouwens ook het verschil in discussiestijl tussen Vlamingen en Franstaligen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
|
![]() Citaat:
Ook wat objectievere Franstaligen en Walen vliegen er geregeld uit. Ik vraag mij af hoe lang Bonatier het er nog gaat uitzingen.
![]() |
![]() |
#557 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#558 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook de conclusie trekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of neen : gewoon ontbijt. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 5 augustus 2007 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf trouwens in grote mate de stelling van Van Istendael betwijfelen. Vlamingen en Nederlanders zijn de afgelopen weldegelijk naar elkaar gegroeid: in Vlaanderen althans wordt veel vaker naar Nederland gekeken dan in het verleden het geval was. Omgekeerd gebeurt minder, maar ja, er valt hier dan ook niet echt veel interessants te beleven.
|
![]() |
![]() |