![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer de eerste postume prijsuitreiking aan deze BA* door Kristien Hemmerechts? ![]() ![]() ![]() * bekende arabier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#542 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk is het gewoon niet de moeite om in te gaan op deze dwaze spelletjes van deze bekrompen extreemrechtse moslima's, die er enkel op uit zijn om in de aandacht te komen en te provoceren, polariseren en om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. Gewoon geen aandacht besteden aan die obscure, domme spelletjes van die puberende, ultrarechtse moslimlui.
Laatst gewijzigd door Neptunus : 24 augustus 2007 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een taalkundige zou dit kunnen verklaren. Ik gok erop dat er voor het gemak "voor" is weggevallen in beide woorden tussen het eerste deel en "avond" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nieuwjaarsavond is correct als men de keltische manier van denken volgt: de nieuwe dag begint 's avonds.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Tja, soort zoekt soort. M'n bomma wist dat ook al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien: volgens mij staan er geen sparren in Bethlehem --> foetsie christelijk symbool. Volgens Mohammed vleide Maria zich echter wel neer onder een dadelpalm die zijn takken naar beneden liet hangen zodat ze tijdens de bevalling dadels kon eten.... spijtig genoeg wist Mo weer niet goed waar de klepel hing: dit was namelijk het geboorteverhaal van Siddharta maar daar was het dan weer een andere boom. Zou Miss Hoofddoek nu binnenkort willen dat we dadelpalmen zetten met kerstmis? Kwestie van ons te assimileren of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het Antwerps stadsbestuur gewoon eerlijk was geweest en de echte reden had opgegeven, dan konden ze moeilijk zo'n eis stellen ...
![]() |
![]() |
#550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, daar staat nergens dat het om een christelijk symbool gaat.
Of heb jij inderdaad een andere wikipedia, zoals hier al iemand opperde? Kijk maar. In onderstaande link vind je een posting met alle links die je ongelijk bevestigen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=531 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2007 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de vierde keer ondertussen: Wat begrijp je daar niet aan, Paulus? Antwoord je hier ook eens op, Paulus? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=533 Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook nergens op WIKI. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hierboven geciteerd en ik zal dat hier - speciaal voor jou - nog eens doen:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat kan je niet omdat het niet zo is. Precies omdat het niet om een christelijk symbool gaat heeft de kerk er een betekenis willen aan geven. Was het een christelijk symbool geweest was het geven van een betekenis aan de kerstboom, helemaal niet nodig geweest. Je hebt het nu al geprobeerd door te zeggen dat het om het verband ging tussen de boom en de kerk. Nu ook al omdat de kerk er een eiegen betekenis aan gaf, die niks met de oorsprong van het gebeuren te maken heeft. Wat zal het volgende zijn? Bovendien zwijg je in alle talen over de paaseieren. Ik begrijp natuurlijk wel waarom. Wat de vraag van spherelike betreft, werd deze al ruim beantwoordt door andere forummers en dat weet je best. Ik begrijp natuurlijk ook waarom je van de essentie wil afwijken en vastklampen aan details. Dat is heel typisch gedrag, voor mensen die ongelijk hebben. Heel doorzichtig van je Raf. wikipedia stelt heel duidelijk, woordelijk zelfs, dat: de kerstboom heeft met de inhoud van het Kerstfeest niets te maken en leidt de aandacht van het Kerstkind af. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerstboom Dat de Roomse kerk daar een eigen betekenis aan gegeven heeft, maakt het nog niet tot een christelijk symbool. Bovendien wil ik wel eens aan honderd Vlamingen vragen welk christelijk symbool er staat voor de drie-eenheid. Hoeveel zullen zeggen: "De kerstboom" denk je? Nog altijd zo moeilijk om je ongelijk te kunnen toegeven hé Raf? Nu, voor mij niet gelaten hoor. Het geeft me enkel extra forumplezier. Benieuwd naar je volgend verzinsel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 augustus 2007 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |