![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5601 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar goed, leg het straks maar allemaal uit.
![]() |
![]() |
#5602 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben benieuwd of je afkomt met Dobson
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5603 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat is adequate bewijsvoering als wetenschappelijke onderzoeksresultaten dat volgens jou niet zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat jij alleen schijnt te doen is blaten dat iets absurd is en verder je oren dichtstoppen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5604 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht ook vol ongeduld. Ik was altijd van mening dat cfk's schadelijk waren en er is nog niets aan het licht gekomen waardoor die mening aangepast is. ik ben benieuwd naar de relevantie van de ontdekking van de ozonlaag voor de cfk's met betrekking tot de niet schadelijkheid ervan. Help je ons even verder Khwajagan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, je hebt helemaal gelijk en is een blunder van mijn kant. Ik bedoelde hier uiteraard het ozon 'gat'. moi excusez zal nog terug komen op bericht van leo-rcc, maar deze reactie bedoelde ik n, in plaats van meteen van alles , naar mijn idee, te etaleren, laten we het eens rustig opbouwen. Soms kan een goed argument op tegen peer revieuw. We zullen zien. Peer rvieuw is in mijn ogen absolut niet heilig maar dat lijkt me voer voor een andere thread. ben weer effe weg, druk druk druk, Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5607 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5608 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn eerste opmerking ging er over dat het 'ozon gat' er was VOOR de CFK's wijdverbreid waren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwsgierig als ik ben had ik daar natuurlijk wel graag een bron van gezien. Zomaar iets aannemen ligt namelijk niet in mijn aard. Ik blijf hier dus een beetje op mijn honger zitten. Mijn bron stelt echter dat de ozonconcentraties verminderden vanaf het veelvuldig gebruik van CFK's. Noteer wel dat vulkaanuitbarstingen ook hun effect hebben op ozonconcentraties, dus er zijn naast CFK's uiteraard ook natuurlijke oorzaken voor veranderingen in ozonconcentraties. Deze kunnen echter niet de continue daling in de periode 75-95 verklaren. CFK's kunnen dat wel. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5610 |
Minister-President
|
![]() Een vraagje: waar zitten hier al die 'oh, kijk eens hoe koud het vandaag wel niet is. Global cooling has set in'-figuren?
![]() |
#5611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, over de hele linie gezien verwacht ik idd een global cooling. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5612 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 juli 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5614 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5615 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5616 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens wat ik me herinner van de jaren 60 werden de gaten in de ozonlaag ontdekt in 1957 - 1958, het internationaal geofysisch jaar.
![]() |
#5617 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://de.wikipedia.org/wiki/Gordon_Dobson http://www-atm.physics.ox.ac.uk/user...nce/dobson.htm Einde 1956, idd het int. geofysisch jaar wel ´56 -, zou men de variatie in de ozonlaag ondekt (gemeten) hebben (Halley Bay, Antarctica) Citaat:
http://www-atm.physics.ox.ac.uk/user...es1957_top.jpg / http://www-atm.physics.ox.ac.uk/user...957_bottom.jpg Via Engelse Wiki: http://www.esrl.noaa.gov/gmd/ozwv/do...cs_v7_1968.pdf Rechtsonder op page 15 van 19, 3 ozongrafiekskes van de jaren ´56 ´57 ´58. De volle lijn zijn waardes van Spitzbergen (N.H.) de puntjes van de Halley baai, Antarctica; men ziet het verschil in variaties naargelang de jaartijd.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 juli 2010 om 20:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5619 |
Banneling
|
![]() ok wel en als Chloor de boosdoener is is er nog een enorm probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Variaties zijn inderdaad al langer gemeten volgens de jaargetijden. Dat verklaart echter niet de continue daling over de jaren heen vanaf midden jaren 70. Die daling wordt verklaard door de CFK's zoals reeds gezegd in mijn vorige post. |
|
![]() |
![]() |