![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5621 |
Parlementslid
|
![]() Waarom had ik dat beter gedaan? Dan had ik steeds hetzelfde geantwoord
![]() Laatst gewijzigd door Modjo : 2 april 2012 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5624 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5626 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Geen enkele discriminatie, positieve discriminatie is immers óók discriminatie, altijd discriminatie tegenover ìemand!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, dicriminatie "regelt zich" niet vanzelf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 april 2012 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel werden die mensen niet gediscrimineerd. Ofwel hebben die mensen wat beter hun best gedaan om zich aan te passen, te integreren etc...zodat zij wèl naadloos werden opgenomen in de maatschappij zonder noemenswaardige problemen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle groepen immigranten werden of worden gediscrimineerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5630 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit forum toont het tegendeel aan.
![]() |
#5631 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5632 |
|
![]()
![]() |
#5633 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5635 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 april 2012 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5636 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5638 | |
|
![]() Citaat:
discriminatie discrimineert...punt...welke bijwoorden en adjectieven u er ook voor en achter plaatst... Pocolinkieworld merkte dat de werkelijkheid niet overeen komt met hun sprookskes. Daarom vondt ze de "maakbaarheid van de maatschappij" uit om, met discriminatie als wapen, hun versie van de werkelijkheid op te dringen aan de wereld. Maar pas op hé! Pocolinkieworld, die via hun mediamonopolie de macht over het woord had veroverd kon ongestraft overgaan tot hun geliefde modus operandi...de semantische malversatie. Zij waren zo vriendelijk om hun discriminatie met een adjectiefje te verrijken..."positieve" discriminatie... ![]() ik kan mij heel goed voorstellen dat ahmadinedjad claimt dat hij door "positieve discriminatie" het homovraagstuk in Iran heeft opgelost... ![]()
![]() |
![]() |
#5639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zeven kinderen, een vrouw die in 't zwart werkt, een sociale woning, en een auto die je deelt met je linker en rechter buurman, kun je goed rondkomen hoor. Je kunt daarmee zelfs elk jaar een maand op reis gaan naar Noord-Afrika, met het ganse gezin. En als je werk MOET zoeken van den RVA of 't OCMW, dan doe je dat toch lekker in Arabisch.... Gediscrimineerd? M'n voeten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 april 2012 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |