![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() Dat is nu net het mooie van die Gutmenschen. "We moeten dit" en "we moeten dat", maar eigenlijk bedoelen ze gewoon: "jullie moeten dit" en "jullie moeten dat"
Welnu, ik moet helemaal niks, en van mijn rijkdom, waar ik zelf kei- en keihard voor heb gewerkt, blijven de artisjokken van deze wereld met hun linkse grijpgrage tengels mooi af. Ga de eigen Gutmensch-rijkdom maar fijn herverdelen of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Fantastisch verwoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand hier wenste een verplichting op 'het zich aan onze waarden en samenlevingsvormen aan te passen.'
Waarop ik mij afvroeg waar de beste persoon het precies over heeft: Citaat:
Citaat:
Zijn dit de keuzemogelijkheden? Of zouden er nog culturen zijn met alternatieve waarden en samenlevingsvormen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is moeilijk om echt "goed" te vinden, handelingen die eerlijk worden uitgevoerd, overeenkomsten en contracten die niet om zelfzuchtige redenen worden gesloten, wetten en reglementen die geen mogelijkheid geven om via achterpoortjes toch trucjes uit te halen. Maar daarom mag de éne mens of de éne vorm van samenleving niet direkt als voorbeeld gesteld worden aan de andere. Goed en kwaad vindt men overal. Wilt u dat de wereld een betere wereld wordt? Werk er dan zelf aan. Doe wat juist is. Als iedereen dat doet, wordt de maatschappij vanzelf beter. Als ieder voor zijn eigen deur veegt, is heel de straat proper.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 17 juli 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 juli 2010 om 19:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan, op voorwaarde dat die straat van begin tot eind lint-bebouwd is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#569 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons allemaal Verkavelingsvlamen worden! Welke kleur kiezelsteentjes wil jij?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 juli 2010 om 22:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is of netheid of het volgende:
http://www.tema.ru/travel/hurghada/ Maar uiteraard bestaat er een wereld van verschil tussen de geest van de huidige Verkavelingsvlaam die na een dag lamlendig werken in zijn zetel neerploft om te slikken wat de VTM hem vandaag te bieden heeft en echte werkethiek.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 juli 2010 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zal heel simpel uitlegen wat ik daarvan denk,
Er zijn geen vreemdelingen, Want wij zijn allemaal schaapjes uit de zelfde kude en Christus is onze herder, zoals in de heilige bijbel staat, Want daarom heeft de almachtige vader zijn zoon gestuurt naar de Aarde, Om zo'n dwaaze veronderstellingen als "vreemdelingen" weg te doen,
![]() |
#573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een boek is papier, een product van de mens, bomenpulp. Heilig is een "concept " verzonnen omdat je niet zou over nadenken om de onzin te vrijwaren |
|
![]() |
![]() |