![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Cannabis legaliseren in Vlaanderen? (Lees: opening coffeeshops) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
75 | 49,02% |
JA, MAAR NIET IN MIJN DORP! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,31% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
72 | 47,06% |
IK WEET NIET, NOOIT GEBRUIKT (DUS IK WEET NIET WAAROVER IK HET HEB) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,61% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
leer eens wat onderscheid maken in al die drugs man. ge kunt geen appelen met peren vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans laat ik mij hoegenaamd niet leiden door de absurde bepalingen van wat en hoeveel mag en niet mag. Bepalingen die absoluut niet in verhouding staan tot de potentiele schade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lurk rustig verder... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
|
![]() tiens, dan vraag ik mij af waarover gij u eigelijk druk maakt. Om niks blijkbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 1 september 2008 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of was het door de hoge tax van hun spul dat ze hun financieel steentje hebben bijgedragen ? ![]() shit, nu weet ik het niet meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder jaar worden in Europa meer dan 8 000
acute sterfgevallen ten gevolge van drugsgebruik gemeld. Tussen 1990 en 2002 zijn er bijna 100 000 van dergelijke sterfgevallen gemeld bij het EWDD door de 15 „oudere” lidstaten van de Europese Unie. Deze cijfers geven het minimum weer van het aantal sterfgevallen door overdosering in Europa, aangezien in veel landen waarschijnlijk minder van deze sterfgevallen worden gemeld dan er daadwerkelijk plaatsvinden. Heroïnegebruikers in de EU overlijden in verreweg de meeste gevallen aan een overdosis, veel vaker dan door andere oorzaken, zoals aids. En lees het verder zelf hier; http://www.emcdda.europa.eu/attachem...NL_Dif13NL.pdf
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de K.U.Leuven hebben zich dit jaar 33.862 studenten ingeschreven
Op 8 jaar tijd is in europa dus ongeveer 3 keer het totaal aan studenten universiteit doodgegaan aan drugs. Kwestie van het eens een beetje te kunnen visualiseren.
![]() |
#572 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cannabis : 0 cocaïne : 20 (primair) opiaten : 60 (primair) Extacy : <10 Amfetamine : <10 Alcohol : 770 (primair) 1000 (secundair) Tabak : 19.000 (primair + secundair) Primaire sterfte: middel als primaire (onderliggende) doodsoorzaak. Secundaire sterfte: middel als secundaire doodsoorzaak (bijdragende factor of complicatie). bron http://www.trimbos.nl/Downloads/Prod...cht%202006.pdf p22-23 Laatst gewijzigd door artisjok : 1 september 2008 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aan het lezen van onnozele postings?
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb gelukkig op dat gebied mijn gezin onder controle... ![]() Lurk gerust verder... maar maak er niet al te veel reclame voor... ![]() (er hopelijk zal er een moment komen dat U dat spul kunt missen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt een hartaanval, een beroerte, diabetes of god weet wat allemaal en uiteindelijk sterf je en kunnen ze zeggen...komt van al dat vet...of rook...van te veel eten...of van te weinig te eten... Iedereen sterft, altijd is er wel een link naar een levensstijl of een vermeende oorzaak. Er is nog nooit iemand gestorven zonder een oorzaak van zijn dood. Maar 100'000 doden op 8 jaar tijd van drugs en enkel en alleen van drugs (minstens 100'000 doden) zou toch wel voldoende moeten zijn om te aanvaarden dat drugs gevaarlijk en vooral dodelijk zijn. Moesten er op 8 jaar tijd 100'000 doden zijn bij vliegtuigongevallen, zou men naar ik aanneem toch wel kunnen zeggen dat vliegen nu niet zo veilig is.
![]() |
![]() |
#577 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() De meeste rokers, die ik ken, zeggen dat ze weten dat roken ongezond is...
De meeste druggebruikers beweren van hun verslaving iets anders... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
|
![]() Citaat:
akkoord, vanaf het moment dat er een dode valt is er duidelijk sprake van schade. Zowiezo. Maar leer dan eens lezen over wat soort doden het gaat. 1) in bijna alle gevallen gaat het over een overdosis 2) wélke drugs geven aanleiding tot overdosis? (stel uzelf die vraag) 3) welke drugs hebben de schadelijkste secundaire bijwerkingen (stel uzelf die vraag) en trek uw conclusies door na te denken ipv hersenloos éen of ander partijprogramma na te brullen |
|
![]() |
![]() |