Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2009, 20:52   #561
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wat ik mij afvraag is waarom jij zo hardnekkig een groep mensen verdedigt die meer last dan welzijn opleveren, voor de landen die hen opvangen ?
Deze groep mensen levert niet meer last dan welzijn op.

Ik kan niet tegen flagrante leugens.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 20:54   #562
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
1.En, voor wat het waard is, hoe anti-rode-driehoekje ik ook ben, bij deze geef ik u gelijk. Het is er de verdedigers van de allachtonen enkel om te doen het individu met een andere mening dmv een ban de mond te snoeren.

2.Nog even on topic. Zelfs indien er geen relatie tussen allochtoon en criminaliteit zou zijn, dan nog is een massale aanwezigheid van islamieten voor velen niet te verenigen met het thuisgevoel dat men in een buurt of gemeente toch wel mag verwachten. Een cultuur die haaks staat op de van origine Vlaamse is volstrekt niet compatibel en kan enkel tot wrijvingen leiden of erger. Het is wachten tot ergens in Europa de emmer overloopt om de instroom een halt toe te roepen.
1. Ik begin het stilaan te geloven. Alle technieken zijn goed voor Fallen Angel om mij de mond te snoeren : woorden in de mond leggen, verdraaien, persoonlijke aanvallen op mijn intelligentie. Obsessief gewoon, tot in mijn privéberichten toe!

2. Ik ben het volledig met je eens.
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 20:54   #563
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een loze "advocatenpraatjes" waarmee je nog boeken kunt vullen!
Denk nog eens aan de 48% landgenoten die van die reutemeteut niets moeten hebben. Allemaal onnozelaars die jij eens de les gaat lezen????
Allemaal onnozelaars of kwaadwilligen ja. Wees gerust, ik ga de moeite zelfs niet doen om ze de les te leren.
Citaat:
Of het je zint of niet, de islam is een gegeven dat uit onze gemeenschap zoveel mogelijk moet geweerd worden!
Neen, die hoeft niet geweerd te worden. Het is doordat mensen zoals jij dat voortdurend herhalen dat minderen van geest dat op den duur nog beginnen te geloven.
Citaat:
We moeten maar dagelijks de kranten doornemen om te lezen wat dat gedoe overal in de wereld veroorzaakt en we weten wat er ons te wachten staat als we ze hier te lang hun gangetje laten gaan! Gelukkig schijnen meer en mensen wakker te schieten!
Stop mss met de krant te lezen en kijk rondom u. Je vind wellicht een moslim die niet beantwoordt aan het beeld dat je er totnogtoe van had.
Citaat:
Speel jij maar verder de advocaat van de duivel. Ik en zovele anderen zullen er verder wel zelf bij denken wat we willen denken!
Advocaat van de duivel? Neen. Advocaat voor de rechtstaat, burgerrechten en andere basisbeginselen waarop onze democratie gestoeld is? Ja. Sommigen noemen dat het verdedigen van de Westerse waarden en normen.

Maar om dat te begrijpen moet je wel inzien dat niet alle gevaar van islamitische migranten komt. Mensen zoals u bvb zouden maar wat graag verschillende van die elementaire rechten ongedaan maken.
Citaat:
Last met mijn woordenschat en mijn toon? Ik heb last met jouw hypocrisie.
Ik had geen last met je woordenschat of toon. Ik leidde uit je woordenschat en toon af dat jij wellicht niet iemand bent die graag discussieert of dat op een rationele wijze doet. Indien dat wel het geval was geweest zou je het immers niet hebben over 'indringers' of 'vreemdelingenlegioen'.
Citaat:
Toch nog één vraagje: noem me één land ter wereld dat gelukkig is met het binnenstromen van moslims + islam, terwijl die er vroeger nauwelijks of niet waren, en waarom!
Gewoon de naam van dat land, geen blz met praatjes!
Ben zeer benieuwd.
(1) Landen hebben, itt mensen, geen mening. Er zijn dan ook geen landen die daar gelukkig mee zijn. Mensen zijn er in overvloed te vinden (moslims bvb, maar ook anderen die gewoon eens uit nieuwsgierigheid willen gaan zien wat de islam hen zoal te bieden kan hebben.)
(2) De waarde van de godsdienstvrijheid ligt in de keuze van mensen om een eigen godsdienst te kiezen en te beleiden. Dat is op zichzelf een voldoende reden om mensen die keuze niet te ontzeggen.
(3) Wat betreft de vroegere aanwezigheid van moslims in de Nederlanden: you'd be surprised.

Laatst gewijzigd door Andy : 28 januari 2009 om 20:57.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:01   #564
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Bron?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:05   #565
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wat ik mij afvraag is waarom jij zo hardnekkig een groep mensen verdedigt die meer last dan welzijn opleveren, voor de landen die hen opvangen ?
De vraag was dan wel niet aan mij gesteld, maar kom...

Waarom ik tegen het islamofobe discours inga? Omdat dit discours me een middel lijkt te zijn om meer eenheidsworst te creëren in Vlaanderen. Als morgen de godsdienstvrijheid afgeschaft of de islam verboden wordt, wie garandeert er mij dat niet-Vlaamsnationalisten of mensen die niet meestappen in de liberale dogmata van de vrije markt getolereerd zullen worden? Eens je de erosie van de burgerrechten toegelaten hebt, is het einde nog niet in zicht.

Laatst gewijzigd door Andy : 28 januari 2009 om 21:06.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:08   #566
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Andev,
Als je van je post hier iets leesbaar maakt krijg je antwoord. Vertik je het, jouw probleem dan. Heb je geen andere tactiek om je uit de discussie te redden?

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 januari 2009 om 21:09.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:13   #567
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
voor uw pc zitten kan dat nog geen kwaad... op straat is dat veel gevaarlijker.
Ongeluk gehad ?
Oud 28 januari 2009, 21:19   #568
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Niet die groep, MAAR wel een KLEIN DEEL van die goep betaalt belastingen en sociale bijdragen.
Een VEEL GROTER DEEL van die groep is aan de ontvangende kant, zeker in Brussel.
*zucht*nog maar ééns: B RO N N E N ? Welk deel? aantallen en %, vergeleken met de rest van de bevolking. Dan kan er gediscuteerd worden. Tot dan blijven je beweringen wind.
Oud 28 januari 2009, 21:25   #569
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
*zucht*nog maar ééns: B RO N N E N ? Welk deel? aantallen en %, vergeleken met de rest van de bevolking. Dan kan er gediscuteerd worden. Tot dan blijven je beweringen wind.
Net zoals jouw beweringen wind blijven tot je bewijs geleverd hebt met
B R O N N E N, cijfers en percentages !!!!!
Oud 28 januari 2009, 21:26   #570
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Ik begin het stilaan te geloven. Alle technieken zijn goed voor Fallen Angel om mij de mond te snoeren : woorden in de mond leggen, verdraaien, persoonlijke aanvallen op mijn intelligentie. Obsessief gewoon, tot in mijn privéberichten toe!

2. Ik ben het volledig met je eens.
Ja, ge hebt er hier een paar rare kwieten tussen zitten ze die selectief gaan quoten, opzettelijk fout gaan interpreteren en u banpuntjes bezorgen etc etc... Zegt meer over hen dan over ons hé...
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:28   #571
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Ja, ge hebt er hier een paar rare kwieten tussen zitten ze die selectief gaan quoten, opzettelijk fout gaan interpreteren en u banpuntjes bezorgen etc etc... Zegt meer over hen dan over ons hé...
Die technieken zeggen veel over hen (in het bijzonder over hun radeloosheid).
Oud 28 januari 2009, 21:29   #572
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh ja?

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1888

Ik leg u geen woorden in de mond. Alleen heb ik geen zin om constant uw quotes op te duiken.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 21:33.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2009, 21:35   #573
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht
Precies veel ervaring voor iemand die hier drie dagen eerder geregistreerd is.

Banpunten bezorg je jezelf.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 21:36.
Oud 28 januari 2009, 21:41   #574
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Oh ja?

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1888

Ik leg u geen woorden in de mond. Alleen heb ik geen zin om constant uw quotes op te duiken.

De woorden "laf" en "slinks" in n° 559 leg jij me in de mond.

En het is goed dat jij die link hier post, zo kan iedereen zien hoe je als een gieter afging.
Mr. Fallen Angel die zich als het kruim van de advocatuur voorstelt, weet niet eens dat er zoiets als de doodstraf bestaat (30 jaar). Hij interpreteerde dat begrip ONMIDDELLIJK en ALLEEN in termen van shariapraktijken (hoofdje afhakken of zo). Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.

Oh ja, en volgens die zelf geproclameerde hoogbegaafde, staat kritiek op misbruiken van proceduretechnieken gelijk aan een pro-shariavisie.
Ze gaan hem graag zien komen naar onze balies ....
Oud 28 januari 2009, 21:53   #575
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De woorden "laf" en "slinks" in n° 559 leg jij me in de mond.

En het is goed dat jij die link hier post, zo kan iedereen zien hoe je als een gieter afging.
Mr. Fallen Angel die zich als het kruim van de advocatuur voorstelt, weet niet eens dat er zoiets als de doodstraf bestaat (30 jaar). Hij interpreteerde dat begrip ONMIDDELLIJK en ALLEEN in termen van shariapraktijken (hoofdje afhakken of zo). Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.

Oh ja, en volgens die zelf geproclameerde hoogbegaafde, staat kritiek op misbruiken van proceduretechnieken gelijk aan een pro-shariavisie.
Ze gaan hem graag zien komen naar onze balies ....
Oh ja? Uw onwetendheid kent geen grenzen:

http://www.aivl.be/index.cfm?PageID=950

Citaat:
Afschaffing
In 1996 werd de doodstraf in België afgeschaft, in vredestijd en in oorlogstijd.

Inzake de doodstrafproblematiek is België lange tijd een uitzonderingsland geweest. Samen met landen als Papua Nieuw-Guinea, slaagde ons land erin gedurende de langste periode de rechtsstaat te hebben waarin de doodstraf in de praktijk niet meer bestond, maar in de wetgeving nog steeds werd voorgeschreven als de hoogste strafmaatregel.

Ruim 45 jaar na de laatste executie (in 1950) kwam er eindelijk een
doorbraak, deels omdat de mensenrechtenbeweging wees op deze institutionele ongerijmdheid, deels omdat andere landen verdachten van een in ons land voltrokken misdrijf niet wensten uit te leveren omwille van het bestaan van de doodstraf in de wetgeving. Het laatste buurland dat orde op zaken stelde in haar strafwetgeving was Nederland, in 1983. België schafte, zelfs na een intern politiek debat over het behoud van de doodstraf in oorlogstijd (!), de doodstraf uiteindelijk af in 1996. Met 133 jaar vertraging, gezien ons land haar laatste executie voor een misdrijf van gemeen recht in vredestijd gepleegd kende in 1863. En met 232 jaar vertraging sinds het historische, ophefmakende traktaat van Beccaria (1738-1794) over misdrijven en straffen, die de doodstraf reeds afdeed als barbaars en ondoeltreffend.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 21:53.
Oud 28 januari 2009, 22:03   #576
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Oh ja? Uw onwetendheid kent geen grenzen:

http://www.aivl.be/index.cfm?PageID=950
U weet heel goed wat ik met de doodstraf bedoel : levenslange opsluiting. Maar goed, ik geef toe dat ik de verkeerde term gebruikte.

Dat maakt jouw simplistische redenering over anti procedurefouten = pro sharia nog niet goed !

En je leugenachtige in-de-mond-leggingen ook niet.

Laatst gewijzigd door Gilette : 28 januari 2009 om 22:05.
Oud 28 januari 2009, 22:36   #577
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U weet heel goed wat ik met de doodstraf bedoel : levenslange opsluiting. Maar goed, ik geef toe dat ik de verkeerde term gebruikte.

Dat maakt jouw simplistische redenering over anti procedurefouten = pro sharia nog niet goed !

En je leugenachtige in-de-mond-leggingen ook niet.
De sharia voorziet niet in een eerlijk proces waarbij de verdachte beschermd wordt tegen procedurefouten (die een eerlijk proces in het gedrang brengen zoals verkeerde getuigen, vervalst/verwisseld bewijs, verandering van rechters/jury om bepaalde uitspraak te bekomen, verkeerde ondervragingsprocedures, schending recht van verdediging, etc).

Procedurefouten afschaffen => eerlijk proces afschaffen => Gelijk aan het invoeren van de principes van de sharia. Het hoeft daarom niet de sharia te heten. Het is wel gelijk in rechtsprincipe aan de sharia.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 januari 2009 om 22:40.
Oud 29 januari 2009, 11:05   #578
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet die groep, MAAR wel een KLEIN DEEL van die goep betaalt belastingen en sociale bijdragen.
Een VEEL GROTER DEEL van die groep is aan de ontvangende kant, zeker in Brussel.
Dat is het hem juist... maar sommigen vergeten dat keer op keer of liever doen alsof ze dat niet weten en ze het nog geen honderd keer hebben gelezen of gehoord...
Hetzelfde met de regeltjes om hier als vreemdeling te kunnen verblijven: wie trekt zich daar iets van aan! Hier gewoon binnenlopen is genoeg, en probeer ze weer eens buiten te krijgen! Kijk naar die arme Oulemata : met een visum van beperkte duur binnenkomen, maar proberen dat te verlengen? Waarom die moeite doen... J'y suis, j'y reste!
Op sommige opmerkingen kan men nu éénmaal niet voortdurend "bewijzen" dat 1+1=2, we zouden er onze dagen mee kunnen vullen, en drie postings verder doet men weer alsof men van niets weet...
Nog eens: moesten ze ons niets of bijna niets kosten zouden "ze" daar ons al lang dagelijks mee rond de oren slaan! Maar neen dus...
Vandaag lees ik dat één te bouwen gevangeniscel ons 150.000 euro kost!!!!! En wie zit daar voor het grootste gedeelte in? Ook een win-win situatie zeker?
En zoals we bezig zijn zullen we nog héél veel gevangeniscellen nodig hebben of zullen ze verder op straat blijven rondlopen nadat ze twee uur geleden voor de 25st keer werden opgepakt enz enz

Laatst gewijzigd door andev : 29 januari 2009 om 11:08.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 11:11   #579
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Ik heb moeite met het flagrant ontkennen van de werkelijkheid, hypocrisie.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2009, 11:11   #580
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is het hem juist... maar sommigen vergeten dat keer op keer of liever doen alsof ze dat niet weten en ze het nog geen honderd keer hebben gelezen of gehoord...
We wachten nog steeds op bronnen voor die bewering van Gilette.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 januari 2009 om 11:12.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be