![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u Groot Nederland? | |||
met een Koningshuis |
![]() ![]() ![]() |
16 | 45,71% |
als Republiek |
![]() ![]() ![]() |
19 | 54,29% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2009 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en dat Wallonië maar 5 % van het VLAAMSE BNP ontvangt? is zever! das een veelvoud! het is enkel 5 % rechtstreeks, de rest is onrechtstreeks. ik heb onlangs nog gezegd dat men in Wallonië minder belastingen betaalt (minder afdraagt aan RSZ, ed) dan de Vlamingen. rede: Vlaanderen is de melkkoe van België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
|
![]() Een groot Nederland bestaat gewoon niet. Onmogelijk. De Belgen zullen dit nooit toelaten.
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
dus waarom dan niet België opdoeken en Vlaanderen bij Nederland? dat mag van mij morgen al zijn. Laatst gewijzigd door Shadowke : 2 mei 2009 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor die tijd was hij een gebruikelijke vorst ,zoals in andere Europeese landen. Het was wel degelijk de Francofonie, die de splitsing heeft gewild en georganiseerd. De gewone Vlaming had niets te vertellen in die tijd en dat is nog jaren zo geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
|
![]() tot na WOII zelfs (meer dan 100 jaar zware Francofone onderdrukking en daarna hebben ze ons beetje bij beetje losgelaten maar ons nog altijd onder de sloef gehouden -> Vlaanderen is een kolonie van België en nu nog altijd)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik een bron van wijsheid ben. Ik informeer me gewoon. Wat ik wel weet, dat is, dat u zeker geen bron van wijsheid bent en dat u zich onvoldoende informeert. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, het zich 'Nederlands onderdaan' voelen van de Nederlandse Limburger is pas op gang gekomen tijdens WO I. Toen bleef Nederland neutraal. Nederland ontstapte toen aan de gruwelen van WOI. En dat heeft toen vele Limburgers ertoe aangezet mokkend dan maar toch te kiezen voor de staat Nederland. Maar nog steeds is de scheiding niet helemaal verteerd vermits, zoals ik stelde, vele Limburgers andere Nederlanders nog altijd 'Hollengers' noemen. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2009 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
|
![]() maar NederlandsLimburg heeft het goed onder Nederland en ze willen niet meer uit Nederland.
dit terwijl Vlaanderen, inclusief Belgisch Limburg, nog altijd onder het juk zit van de Francofone Bourgoisie en Wallonië. |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() Pas maar op dat ge zelf niet valt onder uw eigen juk gij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
|
![]()
![]() |
#575 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() Een grote flop. Een flop buiten elke denkbeeldige dimensie. En ze was toch zo geschokt deze Beatrix. Ik kreeg er bijna compassie mee. Een onvergeeflijke fout natuurlijk. Nooit compassie hebben met de adel. Nooit. Als ze ook maar effe de kans kregen die adelijke lui, dan hielden ze ons burgers weer voor vele eeuwen kopje onder. En die domme monarchisten betalen er dan nog pakken geld voor. De dwaasheden zijn de wereld nog niet uit.
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2009 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou er eens aan moeten beginnen te denken dit ook te doen. Het wordt anders tijd. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dappere en strijdvaardige Belgen. Hier nu allemaal verzameld op één foto:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.volkskrant.nl/multimedia/...de_100377a.jpg |
|
![]() |
![]() |