![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Se, dit is k&k eh
![]()
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De voorbeelden van compleet verkeerd gestelde diagnoses zijn legio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Parlementslid
|
![]() Moser. De groep mensen die hulp zoeken is niet de zelfde groep mensen waarvan gij denkt dat ze hulpbehoevend zijn.
Er is een walgelijke tendens om deze mensen te herleiden tot één en dezelfde groep.
![]() |
#567 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien zal een psychiater ook eerst moeten uitvissen welke medicijnen voor de patient het best werken. Ieder mens is anders hé. Maar het is niet zo gek dat een huisarts alvast iets voorschrijft. Want als men een afspraak maakt met een psychiater is er een wachttijd van minstens een maand, voor een kinderpsychiater is dat zelfs minstens drie maanden. Laatst gewijzigd door debbie : 28 juni 2009 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch... toch is degene aan wie dit overkomt niet vrij van enige verantwoordelijkheid. Sterker nog, je eigen verantwoordelijkheid zien en opnemen is enige de weg uit zo'n diepe depressie.
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent hier wel voorzichtig. Uh-Huh sprak in verband met de koran over "de wil van God". Ik vermoed dat u hetzelfde meent ivm de bijbel: dat men daarin de wil van God zou kunnen vinden. Ik vind dit ongepast tegenover God.
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toewijding die het medisch korps en bij uitbreiding heel onze maatschappij aan dit soort medikamenten vertoont, staat symbool voor het troosteloze gebrek aan inzet en liefde dat wij met zijn alleen vertonen.
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij deden ze dat ook in Brave New World, in het leidingwater of zo. Waar de mens in heel dat verhaal gebleven is, is me een raadsel.
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt niet uit te maken wie gelovig is of niet. Daarvoor is uw gezichtsveld te beperkt (zoals dat van elke mens overigens). In de natuur, zoals God die geschapen heeft, heerst de puurste vorm van liberalisme. Daar zijn geen fascistische geesten die de wereld naar hun beeld en gelijkenis willen herscheppen. Zoiets verkankerend bestaat alleen bij de mens, die zich uit de natuur wil terugtrekken.
![]() |
![]() |
#575 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan alleen maar (wanhopig proberen) je best (te) doen. Elke dag weer. Een eindeloos lijkend gevecht tegen wanhoop en radeloosheid. De afloop heb je niet in de hand. Echt niet... Citaat:
![]() Ik ben het zelden zo eens geweest met een stelling op dit forum. Citaat:
(De meeste mensen leven behoorlijk ver verwijderd van de natuur en zelfs van hun eigen natuur... Voor wie wel dicht bij de natuur leeft, kan maar beter rekening houden met het gegeven dat dat lang niet bij iedereen het geval is.)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 06:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens, maar het belet niet dat je eigen verantwoordelijkheid leren zien én opnemen, de allerenige uitweg uit een depressie is. De natuur, God dus, is hier bijzonder eerlijk in: dezelfde regel geldt voor iedereen, wat ook zijn toestand, zijn sterkte, zijn voorgeschiedenis is.
![]() |
#577 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zou heel goed kunnen. Maar als je er midden inzit... "Veiligheidshalve" houd ik het erop dat ik geluk gehad heb.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen dan ook aan "natuurbouw". Op zich niets mis mee natuurlijk, al is de naam van dat ding gruwelijk mis. Of godbetert aan "natuurbescherming".... ![]() De kern van het fascisme ligt in de idee dat de mens is iets wat je kan isoleren uit de natuur en naar believen kan kneden, hervormen en herscheppen. Een opstand tegen God is dat.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 juni 2009 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om terug ontopic te komen: hoe komt het dat Yasmines wereld zo zwaar vernietigd was enkel door het verlies van een partner?
![]() |
![]() |
#580 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Ware liefde" van één kant uit... Maar ik weet natuurlijk niet hoe die relatie echt in elkaar zat. Wellicht was Yasmine helemaal niet zo bandeloos als sommigen op dit forum doen voorkomen. (Iedereen zegt dat ze zo authentiek was, en in die twintig minuten die ik met haar persoonlijk heb doorgebracht had ik ook dat gevoel.) Opgelet: ik ben hier geen vurig pleidooi voor (of tegen!) ontrouw aan het houden. Eigenlijk heb ik geen flauw idee. Is allemaal giswerk. Ik weet het niet en ik wil er geen oordeel over uitspreken. Ik ben God niet.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |