![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Parlementslid
|
![]() Abortus ligt daar niet tussen. Abortus is wettelijk omkadert. En die omkadering bepaalt hoe u dient te handelen. Andere meningen rond het onderwerp zijn interressant voor eventuele wijziging van de wet. En daar blijft het bij. Van geen andere praktische waarde.
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan toch rekening houdt met de realiteit, kun je me dan eens zeggen, waarom voor jou een mens in wording minderwaard is voor week 25 dan wel er na? Citaat:
Citaat:
En ouders hebben inderdaad de morele plicht om voor hun kinderen te zorgen tot ze dat zelf kunnen doen. Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Parlementslid
|
![]() Onder de gordel. Daar ben ik mee akkoord. Maar er zijn verzachtende omstandigheden want dat lijkt uw favoriet speelterrein te zijn.
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jou valt de voortplanting der soorten niet onder de seksualiteitsbeleving. Dat heb ik buiten jou nog nooit iemand horen beweren. Ik denk dat jer jezelf wat hebt wijsgemaakt. Niet met mij kerel. Je weigert trouwens ook pertinent om je mening hierover te onderbouwen of te verwijzen naar één of andere authoriteit die hetzelfde beweert als jij. Hoe zou dat toch komen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
Als men bereid is om kinderen te doden om ze een leven in een weeshuis te besparen dan is de vraag of men kinderen die in een weeshuis zijn ook zou willen doden een volledige logische vraag. Jij bent het die van de pot rukt en zit te vitten. Niet ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar zelfs d�*t wordt op den duur saai. In jouw geval was er al helemaal geen uitdaging meer aan. Like stealing candy from a baby...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de meelezer dan... ene keer je bewering funderen. Je mag kiezen tussen deze twee beweringen van je: 1 Voortplanten valt niet onder de noemer seksualiteitsbeleving. 2 Een foetus is geen mens in wording maar slechts een hoopje cellen. Benieuwd wat je nu zal uitvinden om het maar niet te moeten doen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in uw plaats: Like stealing candy from a dead baby ...
Laatst gewijzigd door Savatage : 25 augustus 2009 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarom dat de angst dat sommige vrouwen abortus als een voorbehoedsmiddel gaan zien totaal van de pot gerukt is. Of denkt ge dat zij voor hun plezier eerst een afspraak maken met hun dokter die hen vervolgens psychisch op de rooster legt om vervolgens een week te wachten en dat ze dan in het ziekenhuis een stofzuiger in uw foef komen steken? Me dunkt dat ze dan in het vervolg wel beter zullen uitkijken vooraleer ze met de eerste de beste de koffer induiken. Vrouwen die meer dan 1 abortus laten uitvoeren zijn dan ook een marginale minderheid, laat staan dat we voor die minderheid de wet even moeten gaan aanpassen.
![]() |