![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten sociale minima stijgen met 150€? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 34,23% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
50 | 45,05% |
meer |
![]() ![]() ![]() |
12 | 10,81% |
minder |
![]() ![]() ![]() |
11 | 9,91% |
Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1. Je moet eens vragen aan Castro wat er gebeurd is met de toplui van zijn eigen OVERHEIDS IMPORT bedrijf vorig jaar...hun familie zou het namelijk ook graag weten. 2. Ga maar eens met een serieuze aandoening in een lokaal ziekenhuis liggen, zeer bekwame dokters, maar geen apparatuur en geen deftige medicijnen. Beide eens proberen, als je ze beide overleeft betaal ik je een one-way naar Havana...
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amandelbomen,olijfbomen en citrus bomen krijgt ge er graties bij. Met een beetje werk lukt het wel om ze terug in orde te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fidel heeft een Vlaamse kokkin, je kan in het Nederlands schrijven, het wordt direct vertaald. Hij heeft 2 mail adressen deze zijn: Mails Fidel : [email protected], [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem u op uw woord, ik boek direct op uw naam, jij betaalt voor ons beide en we gaan samen informeren. Ik doe niets liever, wanneer vertrekken we???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer interessant, we gaan de hospitalen in Cuba controleren op hun apparatuur. We boeken 16 dagen all-in in Varadero of Havana en vandaar vliegen we rond met de binnenlandse vluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() Cuba gezondheidszorg:
1. http://www.youtube.com/watch?v=7ncoFQdBIvU 2. http://www.youtube.com/watch?v=jDuVn...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De negenproef. De gemiddelde levensduur is er 78jaar, en dacht 80 jaar in Belgie, en 77 jaar in de VS. Allemaal van dezelfde grootorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Durft ge echt niet alleen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() . I love Cuba & Fidel “The Cuban dream”.
Het land der onmogelijke mogelijkheden: Wij zijn de laatste 20 maanden 3 keer in Cuba geweest, dit telkens gedurende 3 weken. Al onze dromen hebben we daar waar kunnen maken. § 600 km gevlogen met een prachtige helikopter voor 20 pers, tot in de jungle. § Verschillende keren gevaren met een prachtige 40 pers. catamaran met zeil, veel Cubaanse Caribische eilanden gezien, veel Cubanen aan boord. § Met dolfijnen gezwommen in open zee, tussen twee dolfijnen hangend aan de bovenvinnen en meegetrokken tegen ongelooflijke snelheid, een droom. § Deltavliegen boven de zee van Varadero, prachtig, prachtig. § Met een nieuw vliegtuig voor 30 pers naar Cayo-Largo geweest, één van de prachtigste eilanden in de Caribische zee, ik hou van Cuba! § Havana by-night en Cuba-Libré drinken in de Hemingway-bar, spontaan op straat dansen met Cubanen. § Caribbean tropical show in Matanzas bij nacht en in open lucht, ongelooflijk decor en de mooiste vrouwen ter wereld. Ik heb mijn hart verloren in Cuba: De Cubanen, allen gestudeerd, een prachtig niet agressief volk en hun ongelooflijke manier van leven. De onaangeroerde 4.300 eco-eilanden rond Cuba, verdeeld over 4 archipels, de Caraïben en zijn maagdelijke idyllische stranden, adembenemend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je kon geen sigaren maken en vloog weer buiten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Burger
|
![]() Zaak niet omdraaien: JIJ stelt de vragen en JIJ gaat met een serieuze ziekte in een Cubaans hospitaal liggen, ik ben mijn leven niet moe....
Beste Corse, dat Cuba paradijselijk is wil ik gerust beamen, maar er is denk ik ook niets dat je tegenhoudt om naar daar te emigreren, communisten hebben ze daar nooit teveel...hier daarentegen...
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij geen Communist maar links-liberaal, als je mij toch in een hokje wil duwen, ik voel mij de eerste plaats wereldburger en mens. Onder welke noemer kan ik u onderbrengen als het toch moet??? Indien het mogelijk was om naar Cuba te immigreren dan had ik dat zeker gedaan. Het probleem is, je kan niet naar Cuba immigreren, Cuba staat namelijk geen vreemdelingen toe, wat met zich meebrengt dat Cuba geen vreemdelingen probleem heeft, wat in vergelijk met ons land zeer positief is. Waar kan ik uw informatie vinden?? Je moet eens vragen aan Castro wat er gebeurd is met de toplui van zijn eigen OVERHEIDS IMPORT bedrijf vorig jaar...hun familie zou het namelijk ook graag weten. Vermits je zelf te bang bent om een mail te sturen. Ik ken namelijk verschillende Belgen die een jointventures met Cubaanse bedrijven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
§ Dat ze hun gokparadijs (Las-Vegas) terug naar Cuba kunnen overbrengen zoals vroeger. § Dat ze met de Cubaanse, de mooiste vrouwen ter wereld terug een hoerenwinkel kunnen openen zoals vroeger, een hoeren eiland voor hun excessen. § Dat ze op de (4.300 maagdelijke en prachtigste Caribische eilanden ter wereld rond Cuba) terug de villa’s van de rijkste der aarde kunnen zetten. § Met hun immense jachten aanmeren en met de privaatjets landen voor de villadeur, dat is voor hen ideaal. § De elite wil het noorden van de VS gebruiken voor hun vervuilende en verpestende industrie en in het zuiden (Cuba) wil deze elite wonen. § Dat ze het totale prachtige Cuba vol met 7 sterren hotels kunnen zetten, waar enkel de elite kan komen, en waar de totale Cubaanse bevolking hen kan dienen, liefs met de glimlach en niet roken. (de moderne slaven) § De zogenoemde vrije markt samenleving, waar decadentie, extravagantie, moraalverval en rijk en arm welig tieren, zou van dit ecologisch paradijs een storthoop willen maken. § Voor de gewone Cubanen te helpen zal het zeker niet zijn. (enkel eigenbelang) § Dat ze de Cubanen enkel willen gebruiken als werkvolk, hen uitbuiten om hun vuiligheid op te kuisen, omdat ze hun eigen vuiligheid niet willen en niet wensen op te kuisen natuurlijk. § Dat is het plan van de VS met Cuba, dat de gebroeders Castro dat niet willen, dat lijkt mij duidelijk en vanzelfsprekend. § Het hoofd koel houden dus gebroeders Castro, en laat u niet vangen door het perverse conservatieve neoliberalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel leuk, terwijl het Westen nog altijd vurige aanhangers heeft van het Cubaans regime, en dit dan ook door vuur en wind verdedigen, zoals onze mijnheer "Alles gratis" (die toen hij ging bankieren, wel snel tot de conclusie kwam, dat dit zo niet was), verkondigen de gebroeders Castro (of toch één ervan) dat het Cubaans model mislukt is.
|
![]() |
![]() |