![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Dat verdient plagiaat! Heel veel zelfs, vrees ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is ONS land.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik het aan mijn vrouw zelf zal moeten vragen. Anders dan de koran van jullie pedofeet (salami alibi waterhoofd) al die onnozele prietpraat van jullie schriftgeleerden, is mijn vrouw tamelijk rechtstreeks door God geschapen (ik kan het evengoed en zonder betekenisverschil atheïstisch formuleren), dus zonder toedoen van een of andere geschifte pedofeet en zijn collectief geworden geestesziekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn vrouw (subhanahu wa ta3ala) lijkt me dan ook heel wat goddelijker dan jullie Allah.
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat is uw vraag/probleem/opmerking, beste Arti? Ik heb het niet zo voor sibillijnse replieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ephialtes : 6 september 2010 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ghazali was wellicht minder dogmatisch dan zijn volgelingen; ik weet het niet echt maar ga af op een paar flarden die ik van hem ken, en die stonden vér boven het niveau van de koran of de hadith, bij voorbeeld. Het was ook veel interessanter dan Descartes zoals ik die ken, en natuurlijk ook interessanter dan wat er na hem van de Arabische "falsafa" overbleef. Maar goed: ik wil maar zeggen: Descartes mag mohammedaans gedacht hebben of niet, dat is toch echt wel van zeer gering cultuurhistorisch belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In zijn boek "de redder uit de dwaling" laat Ghazali daarover geen twijfel meer bestaan. Over het bestaan van god kan en mag niet worden nagedacht! http://www.geestkunde.net/uittreksel...-deredder.html Even dogmatisch zijn diens ziekelijke ideeën over de martelingen in de hel. Laatst gewijzigd door Ephialtes : 6 september 2010 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verwacht toch niet dat ik de volledige discussie zou citeren. Indien ik posts niet geciteerd heb, die een ander beeld weergeven; staat het je vrij dit nog te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Banneling
|
![]() Dit antwoord.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=559 |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan ook begrijpen dat mijn antwoord je niet bevalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wie Descartes met Ghazali inhoudelijk wil vergelijken en tot de conclusie komt dat ze beiden hetzelfde zeggen, kent de werken van beide heren niet. Het is niet omdat Descartes de methodologie van Ghazali een stuk overnam, dat hij daarom de stellingen van Ghazali verdedigde! Ghazali sloot de rede volledig uit wanneer het in conflict kwam met het "gevoel", het "mytische", in tegenstelling tot Descartes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Burger
|
![]() Arti, gelieve uw posts te beperken tot inhoudelijke commentaren. Indien u moeite hebt met begrijpend lezen, zoek een andere hobby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een link geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag me steeds concreet vertellen welke inhoud ik in de post waarop ik repliceer gemist heb http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=559 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dezelfde post waarnaar ik verwees in post 566, waarop helemaal geen repliek meer kwam en dezelfde inhoud heeft als post 575. Indien u een onbevooroordeeld lezer bent, zal u merken dat hierop geen inhoudelijke repliek meer werd gegeven. Laatst gewijzigd door Ephialtes : 7 september 2010 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |