![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() dan krijgen wij dus non-moslim uurtjes ook. Gewoon onder dezelfde redenering. (en we zijn met meer, en betalen meer belastingen, dus we krijgen uren naar verhouding).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In se is dat nu al zo.
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() ha ja? als ik ga zwemmen ziet het water zwart van "jongeren" die niets liever doen dan jonge meisjes lastigvallen. Blijkbaar is dat verrijkende cultuur.
moeten die meisjes maar tijdens het apartheids vrouwenuurtje gaan zwemmen zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 februari 2011 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik al gezegd heb, moet dat aangepakt worden. Jongeren die anderen lastig vallen kunnen van mijn part eens een tijdje op het politiebureau gaan zitten en krijgen een zwemverbod.
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die muzeltrezen dat krijgen, dan moet ik dat ook krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat sommige vrouwen, senioren, mensen met een handicap liever zwemmen met mensen uit hun groep. (T.t.z. Waregem stad stelde dit vast.) Jij bent het die een oordeel velt over die mensen. Jij beweert dat die mensen een mankement hebben aan hun hersenen. Blijkbaar is het voor jou ook al niet toegestaan een probleem te hebben met vrouwen die gaan "zwemmen" om er te paraderen. Het is ook niet toegestaan om te veel of te weinig schroom te hebben. Ik moet je ontgoochelen. De gedachten zijn nog altijd vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() Nu nog dezelfde dienstverlening op het openbaar vervoer.
Artisjok schreeuwt het uit van verrukking. ![]() ![]() ![]() - non-muslim bussen, treinen en metro's (mixed M/F) - muslim women-only bussen, treinen en metro's - muslim men-only bussen, treinen en metro's En waarom niet in het uitgaansleven? De moslima's gaan eindelijk naar hun muslim only danstenten kunnen. (Naast de BOB-vrijwlligers kunnen de artisokken een FATIMAH vrijwilligersorganisatie op poten zetten ter bescherming van de goede zeden op weg naar en van huis en rond de danstent.) En zo kunnen we nog een paar domeinen bedenken waar we tegemoet kunnen komen aan religieuse segregatie, lees : diensterverlening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal je de tekst van mohammed even quoten, dat is de tekst waar ik naar verwijs. Als ik schrijf dat mohammed dat gezegd heeft, dan bedoel ik dat mohammed dat gezegd heeft, en niet dat ik van mezelf vind dat ik een mankement aan mijn hersens heb. Jij mag dat van jezelf denken, maar ik zal dat nooit zeggen. Mohammed zegt dat echter wel. Heb ik het duidelijk uitgelegd zo? of moeten we weer naar de kleurtjes-uitleg gaan grijpen? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 februari 2011 om 10:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
|
![]() Niemand vraagt dat, dus dat is geen argument
![]() |
#572 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees voor u dat de politiekers intelligent genoeg zullen zijn om uw echte redenen te zien.
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Banneling
|
![]() De artisjokaanse gedachtegang die moslimvrouwen met schroom gelijk stelt aan gehandicapten getuigt eigenlijk van ongelofelijk veel misprijzen voor die vrouwen en van de overtuiging dat ze nooit kunnen evolueren naar een normale, gezonde vrouw-man relatie, mits ze van hun stoornis niet hoeven verlost te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus die 2 VBers waren daar aan het wachten om te gaan zwemmen volgens u ? Waarom lees ik dat nergens ? Ik draai me niet in bochten, u draait omheen de feiten.... Dus jij gaat me hier de achtergrond van het verhaal geven, wel beste vriend uw achterliggende boodschap is hypocriet!...verklaar eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? Die van het 'eigen volk' hebben geen achterliggende boodschap zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moet dit mij raken? Moet ik me nu gekwetst voelen of zo? Laatst gewijzigd door artisjok : 13 februari 2011 om 10:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
|
![]() Citaat:
Kunt ge echt geen argumenten aandragen?
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij welke van die organisaties worden de keuze's van deze vrouwen niet gerespecteert ?.., goed dat je dit aanhaalde pilleke je bewijst hierbij nog meer hypocrisie! Dank u voor de toch wel flinke bijdrage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de Tour de France voor vrouwen mogen geen mannen deelnemen. Doch heb ik nog nooit gehoord dat op die dag er een verbod is voor mannen om zich in de openbare ruimte te laten zien. De vergaderringen van de KAV vrouwen zijn women only, doch mannen mogen gerust in de cafetaria een glas drinken en worden niet verjaagd. Als Clijsters een dames game speelt, worden de mannen niet verjaagd uit het publiek. Geen enkele van die vrouwenaangelegenheden volgt de artisjokiaanse logica dat die vrouwen gehandicapten zijn die bescherming nodig hebben omwille van een kuisheidsstoornis. Ik wacht nieuwsgierig af naar een voorbeeld waar mannen VERBOTEN zijn en RAUS moeten in functie van de kuishuishandicap van de deelnemende Vlaamse vrouwen. |
|
![]() |
![]() |