![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als morgen moslims beweren dat hun opperhoofd beveelt dat er links moet gereden worden op straat, dan moeten er nieuwe baanvakken aangelegd worden om de moslim dames en heren te plezieren in het beoefenen van hun godsdienstvrijheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, heb jij al gehoord van ex-moslims in een theocratische moslim-staat? Of gewoon in een staat met een overgrote meerderheid moslims? Ik kan je verzekeren, ik zou het niet aandurven om me van Allah af te keren.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 28 juli 2011 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar niet, zoals ik al veel heb aangetoond. Jullie gebruiken steevast het argument 'godsdienstvrijheid' als ik zaken aankaart die bij ongelovigen niet getolereerd worden.
Nee, maar de zaken die niet te vereenzelvigen zijn met onze Westerse cultuur zijn allen religieus geïnspireerd. Die 'culturele regels', zijn voor alle moslims gelijk, in alle genoemde landen.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 28 juli 2011 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, de overheid sponsert dat zelfs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Minister-President
|
![]() Artisjok, je wordt luidop gevraagd in een andere item: nl over het voogdijschap!! Raar dat je hier antwoord geeft en daar je niet laat horen!! Nochtans een ideale gelegenheid om voor je overtuiging DAADWERKELIJK uit te komen!!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=158207 |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat vrije meningsuiting stopt bij haatzaaien, verspreiden van racisme en aanzetten tot geweld. Wanneer ik die mening uit in de draad "Racisme op Politics.be?" krijg ik onder mijn voeten dat ik de mening van andersdenkenden wil beknotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit soort hyperbolen zijn typisch aan extreem rechts en helpt de geloofwaardigheid niet echt.
![]() |
![]() |
#573 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting stopt bij haatzaaien, verspreiden van racisme en aanzetten tot geweld. Godsdienstvrijheid stopt niet bij haatzaaien, verspreiden van racisme en aanzetten tot geweld.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 29 juli 2011 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Religieuze regels die 'cultuur' geworden zijn. Bijvoorbeeld uithuwelijking, niet trouwen met personen uit een andere gemeenschap (tenzij die zich 'integreert' ![]() Nogmaals, ik ook ken moslims die niet zo extreem denken. Het is vooral de ideologie die mij stoort aangezien er miljoenen zijn die de Koran wel op de letter nemen.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 29 juli 2011 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Banneling
|
![]() Migratie is het probleem, niet specifiek de islamieten.
Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 29 juli 2011 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom horen we dan zo weinig over China-town in Antwerpen, matonge in Brussel, etc?
![]() |
#577 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zet je dan niet de consequente stap en veroordeelt ge de christelijke psalmen niet? Ik persoonlijk zie die teksten in zijn tijd en context, zowel die uit de bijbel als die uit de koran en vind het dan ook tijdverlies daar aandacht aan te besteden. Van zodra iemand deze teksten echter letterlijk neemt en deze probeert te verspreiden (via dit forum of op andere manier) , dan zal die tegenwind krijgen van mij. En de gelovigen die ik al gesproken heb, ook deze op dit forum, nemen deze teksten met een kilootje zout. Gelovigen in het algemeen worden rationeler, zo hoorde ik onlangs een priester het mirakel van de 7 broden en 2 vissen op een rationele manier uitleggen. Deze die geen eten hadden namen iets uit de manden, en deze die over hadden legden er iets in. Ik zie dezelfde matiging ook mij moslims (velen drinken vb alcohol). Ja, er zijn extremisten die dit letterlijk nemen, en die moeten inderdaad via wettelijke weg worden aangepakt. No mercy.
![]() |
![]() |
#578 | ||||
|
![]() Citaat:
Linkje? Citaat:
We kunnen hen daarbij helpen, maar niet verplichten. Citaat:
Ik heb nog gedate met een christelijk meisje en ik heb me een tijdje 'bekeerd', maar uiteindelijk is het niets geworden. Ook mensen uit een 'hogere' klasse hebben iets tegen het trouwen beneden hun stand, en zo kunt ge zelf ook wel nog talloze voorbeelden geven. Chinezen 'moeten' trouwens ook binnen hun 'ras' huwen, hoewel er ook velen zijn die er hun botten aan vegen. Citaat:
Ik probeer dus mijn pijlen te richten op extremisten, en niet op de volledige groep waarmee ze dingen gemeen hebben. Niet, het christendom, de Islam, of rechts is het probleem, wel de extremisten onder hen. Akkoord?
![]() |
![]() |
#579 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je weet toch ook wel dat zo'n verzen in ieder heilig boek voorkomen. Zolang men niet denkt dat men dat letterlijk moet opvolgen, kan ik daar mee leven. Citaat:
S4B wordt toch aangeklaagd. Er loopt een onderzoek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag citaat met link. Citaat:
Citaat:
Net zoals bij de christenen is het de kleine minderheid die hun heilig boek letterlijk neemt. |
|||
![]() |
![]() |